Uskomuksia ja testejä vauvan sukupuolesta

Jonku jutun mukaan tyttö raskaus tekee makeanhimoa ja poika suolaisia ja happamia.
Mulla katos makeanhimo kokonaan ku tulin raskaaksi. Eli sillä perusteella vois olla poika, kun esikoisen raskaudessa olisin voinut elää hedelmillä ja herkuilla.
Mut silti ehkä enemmän tyttö olo, ku taas alkaa naama kukkimaan ja ei juurikaan mitään oireita.
Vähän kyllä sellanen fiilis että haluisin pitää yllärinä sukupuolen, mut saa nähdä sit onko sama fiilis vielä ennen rakenneultraa.
Esikoisesta mulla oli niin vahva tyttö fiilis, että senkin takia sitten haluttiin kysyä sukupuolta ja ekan kohdalla oli niin paljon helpompaa valmistautua ja tehdä hankintoja kun tiesi kumpi tulee, mut ku tälle tokalle ei oo tarkoitus hankkia juuri mitään etukäteen, vaan mennään esikoisen vanhoilla ja sit tarpeen mukaan hankitaan uusia.
 
Mä oisin kans edellidessä tyttöraskaudessa voinu elää pelkällä suklaalla ja limpparilla!

Nyt en osaa kyl viel yhtään sanoo tekeekö enempi makeeta vai suolasta mieli kun ei tee yhtään mitään mieli :D
 
Nyt en osaa kyl viel yhtään sanoo tekeekö enempi makeeta vai suolasta mieli kun ei tee yhtään mitään mieli :D

Sitä itsekkin ihmettelin, että kun mitään ei tee mieli. Kaikki tasapuolisesti ällöttää..
 
Kiinalainen syntymäkalenteri näytti esikoisesta tyttöä ja poika tuli. Nyt näyttäis että tulee poika niin tuleekohan nyt sitten tyttö :grin Itselle ei mitään suurta poikaoloon ole, mutta jotenkin luulen, että poika se on. Mies uskoo, että tyttö tulee. No on ainakin jompikumpi oikeessa:wink Kysytään kyllä ultrassa aikanaan niin tiedän pääsenkö ostoksille vai haenko vintillä vanhat laatikot :joyful:
 
Kysyin mieheltä että haluuko tietää rakenneultrassa sitten kumpi tulee, niin oli heti että joo oishan se kiva tietää.
No tuskin pystyn nyt sitten pysymään ajatuksessa, että pitää yllärinä, vai pitäiskö olla siellä ultrassa sitten "kerro tolle miehelle, mutta mä meen eka pois, ku en haluu tietää"
Esikoisesta kyllä itse huomasin että tyttö on, kun näkyi just oikeasta kohdasta ja osasin katsoa.
Oon kyllä varmasti niin utelias siinä tilanteessa että varmasti taas yritän itse katsoa sukupuolen.
Kiinalaisenkalenterin mukaan olis tyttö ja esikoisen kohdalla osui oikeaan, niin oliskohan tämäkin. Oireet on aika saman tyylisiä, niin on taas tyttö olo.
 
Kiinalainen kalenteri osui esikoisesta oikeaan ja nyt lupaa tyttöä. Mitään oloja ei itellä vielä oo mihinkään suuntaan, kun ei oo toistaiseksi niin paljoa oireita joita verrata ekaan raskauteen :D Varmaan taas kysytään ultrassa sukupuoli, se jotenkin konkretisoi tulevaa perheenjäsentä.
 
Ei hitsi täällä kyllä kovasti tyttöfiilis.. Mä sain kuulla esikoisen aikaan parilta taholta että "ette te vaan voi saada poikia, teille tulee tyttöjä vain" että oon jo alkanu vallan uskoa siihen :D sormustesti tais näyttää et toinen ois poika mut... Tosiaan mulla varmaan suu loksahtaa vallan auki jos rakenteessa poika löytyy. Tuntuu itselle jotenkin vaikealta, en oikein tiedä miten poikaan suhtautuisi. Itsellä vain siskoja ja serkut tyttöjä jne niin kai se poika on sellanen vieras ja jännittävän "pelottava" ajatus :)
 
Mulla oli mies nähny unta että meillä olis ollu poikavauva. Oli niin sulonen ku selitti kuinka oli siinä unessa vaan pitäny sitä sylissä. :D
 
Mulla oli mies nähny unta että meillä olis ollu poikavauva. Oli niin sulonen ku selitti kuinka oli siinä unessa vaan pitäny sitä sylissä. :D

Mää näin äsken päikkäreillä unta, että meillä oli ihan pieni tyttö, jolla oli mun ruskeat silmät ja miehen vaaleat hiukset :Heartred
 
Mitkäs ne sykerajat oli että tuleeko tyttö vai poika? :D äsken sain doppleriin lukemat 172! :Heartred
 
Tytöillä 140-160 ja pojilla vähän enemmän kun muistan oikein :D
Itsellä kyl tunne että tulee tyttö mut en tiedä, viime kerralla oli aika vahva poikafiilis mutta rakenneultrassa selviskin että oli tyttö... sisko sanoi että stressavassa tilannessa olis isompi mahdollisus poikaan ja on ollut aika stressaava aika :P
 
Alkuun ne sykkeet on korkeammat molemmilla. Meilläkin yhdellä tytöistä oli alkuun 168 ja sitten tasottu sinne 135-155 välille. Samaan tyyliin ollut kaikilla.
 
Meille kiinalainen kalenteri povasi esikoisesta poikaa ja tyttö tuli. Mulla tosin oli myös kovin poika olo (ei kysytty ultrassa) ja vaikka olin nähnyt lapsen kun kätilö pyllyä näytti tajusin vasta kun joku sanoi "tyttö" että ai se olikin tyttö :D
Toka ja kolmas on sitten osunut oikeaan ja ne on ollut tyttöjä. Tyttöä tästäkin povaa :girn:

Sormustesti on mun mielestä pelottava. Sillä kun voi laskea myös lasten/raskauksien määrän. Mie lopetin nyt kymmenen kohdalla ja muistan jo esikoisen aikaan saaneeni luvuksi jotain 12 tai 14. Samalla kun laskee raskauksien määrää näkee sukupuolen. Pelottavaksi tämän siis tekee se että mulla jokatoinen raskaus mennyt pieleen. Jokatoinen näyttää olevan tyttö ja jokatoinen poika. Nämä siis osuu ihan kohdilleen syntyneiden ja menetettyjen raskauksien suhteessa. o_O Tämä olis sitten taas tyttö...

Mulla on kaikissa närästänyt paljon eikä kellään ole ollut mitenkään paljon hiuksia. Oksentanut olen kaikissa raskauksissa ja naamakin muistaakseni alkuun kukkinut.

Maha leviää joka suuntaan -sen perusteella tyttömaha siis aina ollut. Eipä noista menetetyistä tai tästä mahan muotoa vielä voi päätellä. Linea negraa ei ole koskaan ollut - sehän viittaisi poikaan.

Olen kuullut sanottavan että tyttö vie äidin kauneuden. Tällä viitattaisiin siis siihen että on aknea ja turvotusta jne.

Mie en ole varma kysytäänkö sukupuolta. Kolmas oli ainut josta kysyttiin eikä se silloin selvinnyt. Neiti veti jalat ristiin ja pyllynpäälle niin että mitään ei ollut nähtävissä. Ultrattiin vielä kahteen kertaan muutaman viikon välein ja sama juttu molemmilla kerroilla. Pitää varmaan kysyä mieheltäkin haluaako tietää.
 
Meillä esikoinen oli kyllä niin haarat levällään ettei jäänyt kenellekään epäselväksi :D loppuraskauden hepatoosioireiden takia kun ultrattiin vielä mun maksaa ja muita sisäelimiä ni vähän hankalaksi meni ku jäbä vaan tunki pyllyä ultra-anturiin.. Toivottavasti ei ole sen siveämpi tämä pikkukakkonenkaan, en ehkä kestä sitä jännitystä jos ei selviä :D

Kaverin esikoinen on tyttö ja toinen lapsi poika niin sano et tyttöraskaudessa oli selvä linea negra ja pojassa ei, mullakaan ei viimeks ollut niin jännä nähdä tuleeko nyt.
 
Mulla oli tosi vahva linea negra ja tyttö tuli :) ja maha ei kyllä näkynyt takaapäin mut oli enemmän semmonen levinnyt joka suuntaan eikä semmoinen suippo eteenpäin :D
 
Mulla kans oli selkeä linea negra, joka meni yli navan, tyttö tuli.:) muistelen että sillon tulis poika jos menee yli navan, mutta en nyt varma ole :)
 
Kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa meille. Saa nähdä pitääkö paikkansa :joyful:
 
Takaisin
Top