Uskomuksia ja testejä vauvan sukupuolesta

Mulla taas ei oo tyttöraskauksissa vuodellut. Mul menee noi kaikki sit varmaan just päinvastoin? :D
 
En mäkään vuotanut tytöstä :) ei oo täälläkään vuotanu
 
Minulla kiinalainen kalenteri oikeassa ensimmäisen kohdalla ja nyt näyttäisi poikaa. Saa nähdä miten käy :)
 
meillä sekä mummi että isomummu kumpikin (toisistaan tietämättää) puhuu tytöstä...
 
Näemmä kiinalainen kalenteri povaa meillekin tyttöä. Moni toivoo tyttöä. Minäkin toivon. Ja vähän on tyttöolo :D

Mutta en nuolaise ennenkuin tipahtaa.
 
Mulla kolme lasta entisestään ja kiinalainen kalenteri näyttää sukupuolet just päinvastoin :D nyt näytti taas tyttöä, joten olisko sitten poika kuten edelliselläkin kerralla.

Pojista ollut pahoinvointia, närästystä ja kaikkea muutakin vaivaa alusta loppuun asti. Tytöiltä olen voinut hyvin, paitsi iho ollut huonossa kunnossa. Oliko se niin että tytöt vie äitinsä kauneuden tms :wink

Sykkeet on mulla ollut vahvin merkki, pojalta oli aina korkeat sykkeet. Tytöiltä matalat. Niin ja se fiilis. Joka kerta olen vaan tiennyt :) siihen luotan nytkin. Katsotaan miten käy tällä neljännellä arvauksella
 
Tyttö tänne tulossa ton kiinalaisen kalenterin mukaan :) saas nähä, pahoinvointi ainakin on ihan eri luokkaa kun edellisessä raskaudessa.
 
Ekasta ei ollu mitään ajatusta kumpi tulee. Kaikki sanoi että tyttö. En oksentanut edes kyllä kertaakaan raskausaikana, mutta oli viikot 6-13 sellasta kellon ympäri olevaa huonoa oloa ja yökötti. Välillä yökin, mutta kuitenkaan kertaakaan ei laatta lentänyt. Tyttö sieltä tuli :Heartpink närästi muuten ihan kuoleman kamalasti puolivälistä loppuun asti eikä niitä hiuksia ollu kuin nimeksi :smiley-bounce022

Nyt mä oon jotenkin iskostunu ajatukseen, että meille tulee vain tyttöjä. Odotan ihan tyttöä tulevan. Voin vaan sit kuvitella ilmeeni kun rakenneultrassa kertovat, että näkyy pippeli :laughing001

Mulla meni edellinen raskaus melko samalla kaavalla :) ja tyttö sieltä tuli.

Nytkään en oo viel oksentanu ja menny toistaiseksi samal kaaval ku viimeks mut jotenkin alusta asti ollut poikafiilis :joyful:
 
Mulle kiinalainen kalenteri ennusti tyttöä esikoisesta, tuli poika ja sisko osti leikkimielisesti testin millä näkee kumpi on tulossa ja se näytti poikaa. Nyt toinen ilmoitti tulostaan ja fiilikset on tyttö, kiinalainen kalenteri povaa poikaa hauska nähdä kumpi tulee
 
Esikoisen kanssa olo oli alusta asti että poika, rakenneultrassa ennustettiin kuitenkin tyttöä ja ajattelin että kai se sitten tyttö on :confused: mutta loppua kohden poika fiilis taas vahvistui ja poikahan sieltä tuli!
Toisesta pojasta ei tullut mitään tuntemuksia ja vielä toistaiseksi ei ole tästä tulevasta pienestäkään.
Aiotteko selvittää sukupuolta?
 
Mä aattelin eka et ois kiva tietää sit vasta kun vauva syntyy mut kyllä mä oon niin utelias että haluun tietää kumpi tulee ja pääsee sit ostelee muitakin kuin neutraaleja vaatteita :p toki se sukupuoli voi "muuttua".
 
Me tällä kertaa taas kysytään. Sovittiin että jokatoisesta lapsesta kysytään.
 
Kysytään sukupuoli. Juurinkin tuon takia, et on sit paljon helpompi valmistautua pienen tuloon. Tästä tuli muuten mieleen, mun isoveli vaimoineen ei aikanaan esikoisen kohdalla selvittänyt sukupuolta, mutta kaikki oltiin ihan varmoja, et poika tulee, jopa he itse. Eiköhän kaikki ostanut sit poikasävytteisiä juttuja ja tulikin sitten tyttö :D
 
Me ei varmaan taaskaan kysytä. Viimeks päätettiin et jos ois helposti näyttänyt mut mittauksiakim oli vaikee saada kun ei suostunu vaihtaan asentoo niin aateltiin että antaa olla koska ei ole väliä.
 
Olishan se kiva tietää kumpi tulee, jos se vaan näkyy :) Kiinalaisen syntymäkalenterin perusteella tulossa on tyttö :D
 
Ekas raskaudes naama kukki ja oli rasvainen, samoin hiukset rasvoittu helposti - tyttö vie äitinsä kauneuden piti siis paikkansa. Tyttömaha leviää joka puolelle eli näkyy myös takaapäin odotus - mulla ei näkyny ykskää raskausmaha. Mahan muoto kertoo sukupuolesta - mulla kaikki mahat ollu samanlaisia, ihan ku olis pallo laitettu paidan alle..:grin Kiinalainen tais povata tyttöä. Sormustestiä en oo jaksanu tehdä loppuun asti ku kestää niin pirun kauan odottaa siihen viidenteen, mut joskus nuorempana ennen lapsia oon tehny sen ja näytti yhteensä viittä lasta ja nuorin oli poika..
Poikaolo on vahvasti. Tähän mennes ku vertaa niin poikaa odottaes oon ollu kaikkein kipein, ollu jos jonkinlaista kolotusta yms. Kylkiluut oli ihan arat ku poika potki niin lujaa..:eek: Eikä ikinä oo ollu näin huono olo ku nyt täs raskaudes..

Ja joo kysytään sukupuolta, joka kerta kysytty mut vain kerran saatu selville..:p
 
Kiinalainen kalenteri on povannut meille aina poikia, ja niin nytkin.
Ajateltiin pitää jännitystä yllä loppuun saakka ja jättää kysymättä ultrassa. Toisen kanssa jo tarkoitus oli jättää kysymättä mutta poika oli niin jalat levällään ettei jäänyt kenellekään epäselvyyttä :wink
 
Täällä on myös vahva tyttö-fiilis, kiinalainen kalenterikin sen vahvisti. Mutta se selviää sitten kunhan lapsi syntyy:)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan pitäisi tulla tyttö, mutta ittellä on enemmän poikaolo.

Muistaako kukaan miten nää suolaiset/makeanhimot meni? Eikö niistäkin ennustettu tyttö/poikaa?
 
Takaisin
Top