Uskomuksia ja testejä vauvan sukupuolesta

Little My

Piirimestaruustason postaaja
Maalismammat 2018
Minkälaisiin uskomuksiin ja testeihin vauvan sukupuolen suhteen olette törmänneet? Yksi itselleni uusi mihin olen peräti tuplasti lähiaikoina törmännyt on soodatesti; eli laitetaan ruokasoodaa kuppiin, johon pissataan. Jos sooda alkaa kuplia niin on tulossa poika ja jos ei niin tällöin tulisi tyttö.
 
Jos kovin närästää ni tulee tuuheatukkanen vauva. Ja ihan vastahan oli netissä tutkimustulos et paljon banaania syövät saavat poikia :D
 
Ainakin kiinalaisen syntymäklenterin mukaan meille tulis poika :D

Sillon kun on pahoinvointia tulis tyttö. Esikoinen on siis tyttö ja hänestä oksensin 3kk, nyt en oo vielä oksentanut tai muuta eli poika ois tulossa :D

Sormustestin mukaan ois tulossa poika :D

mitähän muita vois tehä :D

Itellä onkin ollu kokoajan poikaolo!
 
Ainakin kiinalaisen syntymäklenterin mukaan meille tulis poika :D

Sillon kun on pahoinvointia tulis tyttö. Esikoinen on siis tyttö ja hänestä oksensin 3kk, nyt en oo vielä oksentanut tai muuta eli poika ois tulossa :D

Sormustestin mukaan ois tulossa poika :D

mitähän muita vois tehä :D

Itellä onkin ollu kokoajan poikaolo!


Minkälainen tuo sormustesti on? Mulle näyttäisi tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulevan tyttö, mutta jotenkin itsellä ihan poikafiilikset :D
 
Sekä miehellä että minulla on koko ajan ollut sellainen fiilis, että olisi poika tuolla masussa kasvamassa. En osaa selittää, mistä se fiilis tulee. Kun miettii lapsen nimiä, niin aina tulee vaan poikien nimiä mieleen. Saa aikanaan nähdä, osuuko fiilis oikeaan. :)

Tuo kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä, mutta taidan luottaa enemmän omiin vaistoihin. :wink
 
Sekä miehellä että minulla on koko ajan ollut sellainen fiilis, että olisi poika tuolla masussa kasvamassa. En osaa selittää, mistä se fiilis tulee. Kun miettii lapsen nimiä, niin aina tulee vaan poikien nimiä mieleen. Saa aikanaan nähdä, osuuko fiilis oikeaan. :)

Tuo kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä, mutta taidan luottaa enemmän omiin vaistoihin. :wink

Mulla oli koko esikoisen raskausajan poikafiilis, mutta tyttö sieltä silti tuli :D

Mahan mallihan mukamas kertoo kans et onko poika vai tyttö
 
Sekä miehellä että minulla on koko ajan ollut sellainen fiilis, että olisi poika tuolla masussa kasvamassa. En osaa selittää, mistä se fiilis tulee. Kun miettii lapsen nimiä, niin aina tulee vaan poikien nimiä mieleen. Saa aikanaan nähdä, osuuko fiilis oikeaan. :)

Tuo kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä, mutta taidan luottaa enemmän omiin vaistoihin. :wink

Mulla taas kiinalaisen mukaan poika mutta fiilis on vahvasti tytön puolella :p

Tein just siskon babyshowereille näitä testejä ja yks oli niin höhlä että oli pakko kokeilla! Eli avain lattialle ja sukupuoli määräytyy riippuen siitä kummasta päästä tuleva äiti sen nostaa :D olisko ollut että avaimen kapeasta päästä kiinniottava saa pojan ja leveästä tytön.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö ois taas tulossa, esikoisen kohdalla piti kans ihan paikkansa.:D

Esikoisen aikaan tuli oksennettua aika paljon, tyttö tuli. Oon oksentanut ja yökkäillyt tässäkin raskaudessa, liekö siis tyttö...

Kyllä mulla on fiilis että toinen tyttö tulee, ei meidän sukuihin synny poikia.:grin

Pitääkin ruveta pissailee soodapurkkiin seuraavaksi. :hilarious:
 
Meilläkin kiinalainen syntymäkalenteri osui ekan kohdalla oikeaan, nyt näyttäisi tyttöä ja sellanen olo itelläkin on. Netistähän saa niitä sukupuolitestejä tilattua, onko joku kokeillut? Oliko todenmukainen tulos? :)
 
Ekasta ei ollu mitään ajatusta kumpi tulee. Kaikki sanoi että tyttö. En oksentanut edes kyllä kertaakaan raskausaikana, mutta oli viikot 6-13 sellasta kellon ympäri olevaa huonoa oloa ja yökötti. Välillä yökin, mutta kuitenkaan kertaakaan ei laatta lentänyt. Tyttö sieltä tuli :Heartpink närästi muuten ihan kuoleman kamalasti puolivälistä loppuun asti eikä niitä hiuksia ollu kuin nimeksi :smiley-bounce022

Nyt mä oon jotenkin iskostunu ajatukseen, että meille tulee vain tyttöjä. Odotan ihan tyttöä tulevan. Voin vaan sit kuvitella ilmeeni kun rakenneultrassa kertovat, että näkyy pippeli :laughing001
 
Joo sitä närästystä ei kyllä oo ikävä D: sen perusteella olis pitäny olla vauvalla afro mutta melkein kaljuhan se oli...
 
Mulla on neljäs lapsi tulossa ja kiinalainen syntymäkalenteri näyttää tyttöä. Kaikista edellisistä lapsista tuo on pitänyt paikkaansa, saa nähdä miten nyt. :D
 
Tein sormustestin joka ainakin esikoisen kohdalla näytti ihan oikein ja nyt sormus pyöri ja heilu! Eli onko sieltä sit kummatkin tulossa? :D Ai kamala ois kyllä aika shokki odottaa kaksosia. Ehkä sormus ei ollu viel varma sukupuolesta, kun on niin alussa?
 
Mä en uskalla vielä tsekata mitä kiinalainen kalenteri näyttää. Se oli viimeksi kyllä oikeassa ja sitten joku pinterestistä bongaama tyttö/poika oire juttu. Tyttö fiilikset oli esikoisesta ja nekin osui oikeaan. Nyt on myös vanhva tyttö fiilis jo heti alkuun.
 
Kiinalainen kalenteri näyttäny aikasemmista lapsista just vastakkaista sukupuolta.. tällä kertaa näyttää et ois poika ni oisko sit tyttö.
 
Kiinalainen kalenteri näyttää esikoisen oikein ja tästä näyttäis poikaa. Että saapa nähdä.. vielä ei ole itselle tullut mitään tuntemuksia kumpi olis.
 
Jostain luin että alkuraskauden vuodot tietäs tyttöä, eli tänne tulossa tyttö niin pitkään kuin toisin todistetaan :grin
 
Takaisin
Top