Usean keskenmenon jälkeen raskaana

J

JoskoNyt

Vieras
Täältä varmaan saa vertaistukea tähän aihepiiriin. Eli mulla tämä nyt viides raskaus, yksi lapsi. Viimeksi vuosi sitten oli raju keskenmeno rv 9+5, menetin paljon verta ja jälkikomplikaatioita riitti.

Nyt rv 5+5 ja jatkuva pelko päällä. Koko ajan tuntuu, että vuoto alkaa tai oireet häviävät. Jokainen vatsakipu säikäyttää. Tuntuu, että tulen hulluksi ennen rv 12.

Alkuraskauden uä on viikon kuluttua. Sinnekin vielä liian pitkä aika...kohtalotovereita?
 
Täältä varmaan saa vertaistukea tähän aihepiiriin. Eli mulla tämä nyt viides raskaus, yksi lapsi. Viimeksi vuosi sitten oli raju keskenmeno rv 9+5, menetin paljon verta ja jälkikomplikaatioita riitti.

Nyt rv 5+5 ja jatkuva pelko päällä. Koko ajan tuntuu, että vuoto alkaa tai oireet häviävät. Jokainen vatsakipu säikäyttää. Tuntuu, että tulen hulluksi ennen rv 12.

Alkuraskauden uä on viikon kuluttua. Sinnekin vielä liian pitkä aika...kohtalotovereita?
:greet025 Hei! Ja onnea raskaudesta :Heartpink

minulla ollut useita alkuraskauden keskenmenoja/ kemiallisia (menneet kesken ennen rv 6+) ensimmäinen pitkälle edennyt raskauteni myös päättyi surullisesti.. kaiken tämän jälkeen olen saanut kaksi elävää lasta ja nyt olen raskaana uudelleen rv 6+4, mulla kans alkuraskauden ultra ensviikolla.

kaikkien ikävien kokemuksien jälkeen kävin raskausaikana pelkopolilla juttelemassa, neuvolan kautta pääsee.

ps: mennään aika samoissa viikoissa, jos haluat jutella enemmän samassa tilanteessa olevien kanssa, niin tule kurkkaamaan tuonne tammikuisten puolelle:thumleft
 
Ymmärrän sua hyvin. Takana viimeisen reilun vuoden sisään kolme keskenmenoa ja kaksi
kemiallista. Nyt uusi raskaus rv 8+0. Ensi viikolla on alkuraskauden ultra. En uskalla suunnitella ja ajatella eteenpäin. Yritän mennä sellaisella päivä ja etappi kerrallaan -mentaliteetilla. Henkisesti helpotti, kun ohikin kahden edellisen keskenmenon päivät, mutta olen kipeän tietoinen koko ajan, että raskauden jatkuminen ei ole yhtään varmaa. Ensimmäinen keskenmeno paljastui ultrassa ilman mitään oireita, joten tämä vuodottomuuskaan ei takaa mitään.
 
Takaisin
Top