Uniongelmat

Kirppu^

Sukkela juttelija
Väsyttääkö,nukuttaako,ei nukuta,ei väsytä;kaikki tähän liittyen tänne näpyttelemään..
 
Itse voin aloittaa..
Yleensä olen unikeko,lapset menee nukkumaan klo 21-21.30 ja silloin meen yleensä itsekkin ja nukahdan heti.
Nytpä vaan ei väsytä,pirtee ku peipponen tälläki hetkellä ja klo 0.02 :)
Löytyykö kohtalotovereita?
 
Mulla kyllä iltaisin väsyttää, ja unikin melko hyvin tulee. Mutta usein herään sitten kesken yön ja saatan valvoskella aamuun asti o_O
 
Nukahdan illalla aikaisin,mut herään 2-3 aikaan ja nousen viimeistään 5 aikaan ylös pirteenä.Ikinä ennen en oo niin aikaisin noussu :D
Eikä silti väsytä päivällä,mut illalla se iskee sit kunnolla :)
 
Väsyttää. .. Päivällä se alkaa ja yhdeksältä olen jo sammumispisteessä. Eilen sinnittelin väkisin klo 23 asti ,että sain syödä sipsejä ,kun lapsi oli mennyt nukkuu. :grin
 
Mä nukahdan hyvin, mut herään ainaki tunnin ennen kelloo. Ja se soi viimestään klo 6.00.
 
Kärsin pahoista uniongelmista. Nukun 1-3h pätkissä ja nyt olen koko viikon herännyt 2.30-3.30 enkä ole saanut unta moneen tuntiin. Toissayönä valvoin 2.30-5.15, viime yönä 3.30-5.30. Todella uuvuttavaa ja raskasta. Olen kärsinyt ennen raskautta jo vaikeista uniongelmista taustastani johtuen mutta en ole koskaan valvonut tällä tavalla montaa tuntia yöllä. Aamulla todella itkuinen olo väsymyksestä johtuen.
 
Voi ei Browneyedgirl, kuulostaa raskaalta. Auttaako yömaski sua nukkumaan? Mulla on aina keväisin unioireita, kun alkaa olla valoisampaa. Uni on kevyempää, ja herääminen saattaa aiheuttaa sen, ettei saa uudelleen unta. Mut maski auttaa mulla, nukun sen kanssa paljon paremmin.
 
Mulla on kans samanlaisia ongelmia nukkumisen kanssa.. Heräilen kesken kaiken yöllä ja nyt on tullut myös ongelmaksi se ettei meinaa saada untakaan! Olen aina kyllä ollut huono uninen vaikka tykkään nukkua pitkään. Itsellä käytössä unimaski ja korvatulpat ollu jo monta vuotta ja niistä saanut hieman apua.
 
Voi ei Browneyedgirl, kuulostaa raskaalta. Auttaako yömaski sua nukkumaan? Mulla on aina keväisin unioireita, kun alkaa olla valoisampaa. Uni on kevyempää, ja herääminen saattaa aiheuttaa sen, ettei saa uudelleen unta. Mut maski auttaa mulla, nukun sen kanssa paljon paremmin.

Nukun maskin kanssa joka yö, samoin tulppien. Maski on ehdoton apu että saa nukuttua edes näin. Viime yönä en valvonut tunteja mutta heräsin 8,5h aikana noin 15 kertaa. :'(
 
Täällä ollut muutama yö taas yhtä tuskaa 1-2h välein tulee herättyä. Sain tossa viikon verran nukuttua hyvin, sitä ennen oli kans ongelmia nukkumisessa. Nyt en meinaa saada unta sängyssä vaikka väsyttäis ja sitten, kun nukahdan niin herään 1-2h välein ylös pissille tai sitten juomaan joqurttia, kun olot meinaa yllättää jos tyhjä maha yöllä. Tään johdosta on sitten pääsärytkin löytänyt tiensä tänne, kun yöt niiin huonoja..
 
Mulla niin että väsymystä tunnen mutta ei vaan tuu uni silmään ja pyörin sängyssä. Mä oon kans entinen unikeko, nukahdan yleensä klo 22-23, nyt mennyt parina päivänä klo 00 asti. Esikoinen herättää kerran pari yössä enkä meinaa saada uudelleen unta kun olen hänet nukuttanut.
 
Itse oon saanut nukuttua hyvin ennen tätä raskautta. Esikoinen rupes 3kk iässä nukkumaan yöllä jo 6h pätkän ja siitä pian 8h. Ja vuotisena nukku jo 11-12h. En muista yhtään esikoisen alkuraskaudesta, että olisin näi huonosti nukkunu.
 
Mua väsyttää iltsin tosi paljon mutta uni ei meinaa tulla ja sitten kun nukahdan niin herään jatkuvasti pienimpiin ääniin.. Ja aamulla herään viiden jälkeen saamatta enää unta..
 
Mä oon myös nukkunut nyt tosi huonosti, valvon keskellä yötä ja herään sairaan aikaisin. Ja väsyttää kuitenkin! Toivottavasti tää tästä muuttuis?
 
Mä nukahdin sohvalle kymmeneltä kesken elokuvan, mut kun siirryin sänkyyn niin kylläpä hävis unet. Ihmeellistä, ennen nukuin tosi hyvin illat ja aamut, mut nyt herään vapaapäivisinkin kauheen aikaseen ja sit päivällä oon kuoleman väsynyt.
 
Tänään heräsin kivasti klo 8:45 kun alkoi iskemään jo nälkä! Oon viimeks noin puolivuotta sitten herännyt näin aikaisin! Enkä saanut enää edes unta vaikka normaalisti saan suhteellinen nopeasti uudestaan unen päästä kiinni. No ei muuta ku aamupalalle vaan
 
Täällä ollaa 2kk herätty jo 6-7 maita :grin Esikoinen reagoi auringon valoon ilmeisesti yhtä herkästi kuin mie. Pimennysverhoista ja pimennysrullista huolimatta :)
 
no toivottavasti se johtuis tosta valosta, minunkin kohdalla :D Kohta rupeen vetämään illalla ja aamulla melatoniinia jos ei unet rupea pitenemään :D
 
Täälä mennään 19-20 nukkumaan jos mies on kotona (lue: nukuttaa lapset) ja nukun 06-07 asti, tähän sisältyy n 5 pienrmmästä lapsesta johtuvaa herätystä (kiipeää meidän väliin puoliltaöin) ja 2-3 vessakäyntiä. Viikonloppuisin jos mies on vapaalla pääsen päiväunille, muuten ei. Väsyttää koko ajan
 
Takaisin
Top