Unimaailma

Itellä on aina ollut vilkas uni maailma mutta nyt tuntuu että se on menny iha mahottomaks ettei pysy enää perässä :D elokuvia ku oon kahtonu, niin kyseisistä elokuvista nään unia :D paras oli ku kahtoin harry potterin nii pääsin unessa taistelemaan peikkoja tms vastaan :'D yhen kerran vaa nähny ikävän unen, ukko ku lähti kapakkii ja rupesin nukkuu nii unessa tuli keskenmeno ja vuosin iha hulluma verta ja soitin 112 ja selitin tilanteen ja sanoin etten voi soittaa miehelle ku se on kapakissa... jotenki ahistava oli, nyt miettiny jos oikeesti niin kävis :eek:

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Minä olen nähnyt paljon unia raskauteen liittyen ja niitä seksiunia myös. Viime yönä ihmettelin (unessa) vihlovia kipuja mahalla ja siskoni joka on neuvolatäti teki minulle sisätutkimuksen ja naama vakavana sanoi että nyt on ongelmia alapäässä, täällä tärisee kohdunsuu :D Rupesin kyselemään että mikä on vialla ja jotain hän selitti, en muista mitä, mutta lisäsi loppuun että vauva voi olla samanlailla vammainen kun salkkareiden Pepin vauva.
Hämmentävää :D
 
Mä näin viime yönä unta, että laitoin facebuukkiin jonkun olevinaan semmosen päivityksen vauvaan liittyen, että siitä ei voi kukaan älytä mitään.. sit kohta tykkäyksiä ja onnitteluja oli toodella paljon. Herätessä oli sitten kamala paniikki, että nyt mies kyllä suuttuu, kun ei ole vielä sovittu julkistavamme tietoa :grin:rolleyes:
 
Ihan alkuraskaudessa näin unta keskenmenosta. Ensimmäisellä kolmanneksella näin tosi paljon seksiunia :D kaikissa raskauksissa oon nähny unta et poltan tupakkaa(vaikka oon lopettanu jo 5v sitte).
Nyt oon alkanu näkee unia sukupuolesta, välillä vauva on poika ja välillä tyttö :D viime yönä olin ultrassa ja lääkäri sanoi ennen tutkimusta "tyttöhän tämä on, mutta varmistetaan se nyt vielä" :D ja tyttö siellä oli unen mukaan. Lisäksi siinä selvisi et ootan kaksosia, mutta tää toinen oli kuitenkin vaan tyhjä pussi :eek:
Hassuja nää unet :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä synnytin viime yön tytön ja se oli jo iso ku osas istua yms. Soitin vaa unes aamulla töihin et no nyt se tyttö tuli et alotan äitiysloman jo tänää.
Siskoa huvitti hiukan ku kerroin tän unen.
Sano et sen lapsen intiaani nimi olis varmaan istuva keskonen :p

Sent from my HTC Desire using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon myös nähnyt joskus unta että tuli kaksoset, siitä on kyllä aikaa... Ja entinen pomo oli auttamassa synnytyksessä! :grin
 
Mä näin unen, jossa synnytin tytön. En nähny tyttöä, enkä oikeestaan synnyttäny, mutta olin sairalassa ja lääkäri tuli ilmottaan, et se on syntyny ja päässä ei ollutkaan vaaleanpunaista myssyä, vaan vaaleanpunainen kukkseppeleen näkönen panta :grino_O
vauvoillahan on tapana syntyä vaatteet päällä, kröhöm :rolleyes:
 
Tietenkin ne syntyy vaatteet päällä, mistäs niitä muuten erottais!!?? :grin

Meillä mies oli nähnyt unta että tyttö tuli. :love7 Oli jotenkin niin hellyttävää, että hän näkee jo unia pikkaraisestamme!

Itsellä on unimaailma aina melko vilkas ja tapahtumarikas, en ole huomannut että raskaus olisi unia lisännyt tms.
 
Mä näin viime yönä unta, että kannoin pikkaistani rintarepussa kaupungilla. Hän oli vaaleatukkainen, mutta simmujen väriä en nähnyt kun nukkui siinä. Ihana uni. ♡

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top