Unet

hildurbia

Satasella mukana keskusteluissa
Ajattelin, että tällainen vois olla kiva ketju, monet kun näkee raskausaikana eläviä unia ja raskauteen tai synnytykseen liittyviä.

Voin itse aloittaa, sillä näin just viime yönä unta, että sain kaksoset. En ollut nähnyt lapsia, enkä tiennyt että niitä olikin kaksi. Syntyivät ennenaikaisesti leikkauksella ja kyselin isältä että mitä tapahtuu ja ovatko edes elossa jne. Sitten harmittelin että miten maidontuotanto lähtee käyntiin kun vauvat ovat teholla ja en saa heitä rinnalle. Olihan vaan sekava uni. :smiley-ashamed004
 
Töissä yönä näin unta että siskoni oli raskaana ja synnyttänyt jo eikä kukaan ollut kertonut minulle. Oli unessa niin paha mieli kun olin jäänyt pimentoon tästä. Olin myös vähän kateellinen kun hän synnytti juuri ennen minua :smiley-ashamed008
 
Niihin aikoihin kun hedelmöitys suunnilleen tapahtui, näin unta missä pidin sylissä muutaman päivän ikäistä vauvaa. En edes tiennyt vauvan sukupuolta enkä siinä unessa edes tajunnut katsoa. Sitten esimieheni pöllähti uneen ja sanoi että onpa sinulla sievä tyttövauva. Sitten lyyhistyin lattialle itkemään vauva sylissä, olin niin onnellinen että sain tytön kun esikoinen on poika. :D :D
 
Mä nään kyllä muutenkin tosi paljon unia, vaikka en olisikaan raskaana. Puhun usein unissani ja joskus jopa huudan.:grin
 
Mä nään kyllä muutenkin tosi paljon unia, vaikka en olisikaan raskaana. Puhun usein unissani ja joskus jopa huudan.:grin
Mäkin puhun unissani. Ja nauran. Se on miehen kertoman mukaan pelottavan kuuloista. Mä näen tosi omituisia unia... nyt en ole pitkään aikaan nähny raskausunia. Ne harvemmin on outoja :joyful:
 
Mä kans kyllä yleensä näen ja siis myös muistan kaikki uneni. Raskausaikana usein ovat liittyneet nimenomaan synnytykseen. Esikoisen aikana näin toistuvasti unta, että lapsi syntyi keisarinleikkauksella eikä alateitse. Lopulta se menikin niin, että kun neljä päivää oli yritetty alakautta niin leikkaukseenhan se meni!
 
Näin viime yönä unta, että verikokeissa ilmeni, että mun raskaushormoni oli tippunut rajusti. Oli kamala uni :sad001
 
Mä oon nähny ihan tavallisia unia mitä ennenkin, mut oon niissä vaan myös raskaana. Saatan esim. niissä välillä miettiä, että toivottavasti en nyt jää kiinni tai saatan kertoa raskaudesta jollekin. Ne unet ei siis varsinaisesti muuten liity raskaana olemiseen tai vauvoihin.
 
Mä synnytin mutta en löytänyt vauvaa. Heräsin ja niin todentuntuinen uni oli että hikipäässä pumppu hakaten etsin vauvaa petivaatteista kunnes tajusin et sitä vauvaa ei vielä oo. Sitten päivällä kuulin selvästi vauvan itkun toisesta huoneesta ja menin tyhmänä katsoo taas pääni tuotetta...
 
Oon nähnyt todella outoja ja pelottavia unia. Ne on vielä jotenkin niin todentuntuisiakin. Tänäänkin päikkäreillä näin unta että kuopukseni hukkui uima-altaaseen... Olin herättyäni pitkään tosi järkyttynyt. Mistä ihmeestä noi unet tulee...
 
Just kun sanoin, et unet on muuten ollu normaaleja ja raskaus ei ole ollut keskiössä :grin Noh viime yönä näin unta varsan odotuksesta. :joyful: Olin vastaavalla forumilla kuin tämä, missä keskusteltiin milloin kaikkien varsat syntyy jne. Unessa se varsa ei siis ollut mun sisällä, mut ei siinä kyl myöskään ollut missään vaiheessa äitihevosta. :joyful: Ultrassa pääsin kuitenkin ruudulta katselemaan, miltä mun varsa näyttää. :grin
 
Mustikkatäplä, mä olen joskus nähnyt unta synnyttäväni koiranpennun. :grin

Viime yönä näin taas kaksosunta, nyt alkaa jo vähän jännittää! :bored:
 
Mä näen näköjään joka yö raskaus-/synnytysunia. Viime yönä olin synnyttämässä ja mulle alettiin antaa jotain lappua, joka mun ois pitänyt allekirjoittaa että mulle saa antaa cytotecia ja oksitosiinia synnytyksen edistämiseksi. Sanoin sitten, että en todellakaan allekirjoita mitään sellaista lappua, että mä nimenomaan kiellän niiden antamisen. Että voin kirjoittaa lapun jossa kiellän niiden antamisen. Sitten kätilöt vaan häipyi että jaaha ja jätti mut yksin. :hilarious: Myöhemmin taas näin sitten unta että olin juuri ponnistusvaiheessa ja se ei sattunut ollenkaan ja siinä olinkin itsekseni, mies ja kätilöt jossain kauempana. Itkin vaan kun olin niin onnellinen että lapsi syntyi pelkän hengittelyn avulla. :angelic:
 
Näin viime yönä unta, että mulle tehtiin lääkkeillä raskauden keskeytys. Lopuksi hoitaja ojensi vielä mukaan puiset pitkät pihdit ja totesi "näillä voit sitten kaivaa sikiön, jos se jää jumiin".

Ihan kamala uni. Täytyy lopettaa keskenmenoista lukeminen heti. Toivotaan onnellisempi unia jatkossa:Heartred
 
Tiuskah, melkoinen uni kyllä, hui että.

Itse näin taas viime yönä unta, että odotin kaksosia.
 
Näin viimeyönä unta, että jäi NIPT testissä hälyttämään. Selvisi, että toksoplasma oli tehnyt pahaa jälkeä. Heräsin ihan hirveässä ahdistuksessa ja en heti ees tajunnut että se ei ollut totta.
 
Mä näin vasta järkyttävän keskenmeno unen.. olin koko seuraavan päivän ihan puulla päähän lyöty kun se ahdisti niin paljon. Voi olla että viime vuoden puolella tapahtunut keskenmeno kummittelee mielessä ja huoli vatsassa kasvavasta vauvasta on suuri. Tämän päivän ultrassa kaikki oli kuitenkin niin kuin pitää ollakin, joten toivottavasti voi olla jo vähän rauhallisemmin mielin.
 
Takaisin
Top