Unet raskauden aikana

Nee

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulukuunmammat 2015
Onko muillakin ruvennu ilmenemeen omituisia unia raskauden aikana?

Tää on mulla ollu joka raskaudessa ja taas se tapahtuu :D Ehkä parasta viihdettä ikinä :)

Tykkään ite seurata Game Of Thronesia ja edellistä odottaessani näin USEIN unta Tyrion Lannisterista, siitä kääpiöstä :DD Se mm. raahas mut johki luolaan missä sen kuus muuta kaveria oottivat ryyppäsivät kolpakoista jotai vettäväkevämpää.. (tarkemmin en muista ku k.o. unesta on jo pari vuotta..)

Nyt Sitte olin viimeviikolla joku yö tanssikurssilla samasta sarjasta tutun "pikkusormen" eli Lordi Baelishin kans :D :D
 
Mä olen nähnyt useampana yönä unta, että olen joko unohtanut olevani raskaana tai luullut raskauden menneen kesken ja olen mennyt baariin vetämään perseet. Todella ahdistavia unia. Unessa vielä herään aamulla ja hirveä morkkis, kun on tullut juotua.

Ja kun oikeasti herään aamulla, täytyy pari kertaa miettiä olinko ollut illalla baarissa, kun ovat niin todentuntuisia. Ja todella ahdistavia. En tiedä mistä tälläset unet tulee :s
 
Voi ei :sad001 Tollaset ei kyllä oo kivoja.
On mullaki välillä ahdistavia unia. Viimeyönä olin keräämässä kukkia tytön kanssa ja se putos vähänväliä johki syvään ojaan tjms. Hirveen huolestunut olo oli aina ku heräs.

Onneks nää on pääsääntösesti mulla tollasia huvittavia unija :)
 
Mulla oli viimeyönä kuulemma ollut kunnon taistelut, olin huitonut ja potkinut ihan urakalla :) mies oli yrittänyt kysyä että mitä teet mutta en ollu vastannut :D sen muistan että aamulla nukahdin viel kun mies jo nous ja sillon näin jotain jossa miua jahdattiin ja oli pakko taistella ja puikkelehtia karkuun :D

Ja näiden viiden vuoden aikana mitä yhdessä ollaan oltu ni ei oo mies kertaakaa aikasemmin huomannut et riehuisin unissani :D
 
Hahah, oudoilta kuullostavat nää teidänkin unenne :laughing002 Ite oon yleisesti nukkunut hiukan levottomammin nyt alkuraskauden aikana, mikä varmasti kuuluu myös asiaan. Pari unta on jäänyt erityisen elävästi mieleen - toisen näin hiukan ennen plussaamista (olin jo kuitenkin oireista päätellyt raskauden olevan vahva vaihtoehto oireilleni) ja toisen sit viime yönä. Tässä ekassa pelasin jotain "vauvaviestiä", missä piti juosta vauva kainalossa paikasta a paikkaan b. Unessa oli ihan hyvä tunnelma ja vauvakin tuntui hätkähdyttävän todelliselta. Toisessa utopiassani ei ollut vauvaa, mutta sen sijaan ajelin ympäri maaseutua kahden ehkä parikymppisen, tuntemattoman pojanklopin kanssa. Toinen heistä kertoi nimensä, ja käski mun ettiä hänet googlesta kun aamulla heräisin. (Tää oli siis näitä unia kun tietää uneksivansa.) Luojan kiitos, sain aamulla todeta ettei kyseisen nimen takaa löytynyt googlesta mitään :confused5 Muutoin ois ehkä alkanu pelottaa :wink
 
täällä unissa puhuminen on (kuulema) pahentunut, noh, enpäö ainakaan kuorsaa:laughing001
 
Eikä!! Miksei mulle tuu koskaan tollasia et muistasin nimen aamulla! Saatika että muistaisin heti googltata sen!! :D

Täällä viimeyönä ryssä "hyökkäs" (anteeksi sanavalinnasta, mutta aina venäläissoltuista puhuteltaessa on tutumpaa käyttää ryssä termiä :D). Olin unessa pesemässä kolmea (Huom! Kolmea! nyt on siis vasta kolmas tulollaan...) lastani joista kaks vanhinta leikki saunan puolella siinä vaiheessa ku pesin pienintä sen istuessa kylppärin lattialla. Sit kuulu vihellys ja kauhee räjähdys ja kurkkasin saunan ikkunasta niin joku pommikone lens matalalta ja tiputti jonku paukun täähän likelle.. (En tiiä mitä todellisuudessa yöllä tapahtu koska mun havahduin tohon räjähdykseen ja mun korvissa vinku :D ) Mulle tuli unessa kauhee hätä että mitä mä teen ku lapsetki on kaikki ihan saippuassa ja märissä vaatteissa (en todellakaan tiedä miks niille yhtä äkkiää oli ilmestyny märät vaatteet päälle) ja mulla valu shamppoota silmiin ja johonki suojaan piti lähteä ja ja ja.. kauhee paniikki... Oli Tosi ahistava uni.

Sit tosiaan ku havahduin tohon korvien vinkumiseen niin tajusin että kyseessä tosiaan oli uni. jatkoin unta ja tarinassa ilmeni että joku oli "vahingossa" lennelly täälläpäin yksinään venäläisellä pommikoneella ja että ei ollu sotaa syttyny.. Voi raskaus unet sanon minä!! Pitäytyisin mielummin noissa GoT unissa :wink
 
Huhhuh mitä unia! :D Kyllä ihmisen mieli on jännä!
Mä näin viime yönä taas unta et olin jonkun vieraan miehen kanssa pusuttelee, tai itseasiassa kahdenkin eri miehen kanssa.. Aamulla järkyttävää herätä et oliko se totta ja miks hemmetissä oon mennyt niin tekemään! :D Mistä näitä unia tulee..
 
Minä näin viime yönä unta, että multa menivät lapsivedet, mutta vesi ei ollut kirkasta, vaan pissaa ja se lensi hirveällä paineella vaakatasossa. Tunnelma oli tosi kamala. Kaikenlaista.
 
Mä näin viime viikolla unta mun kummitädistä ja unessa se asui semmoisessa kummallisessa, pimeässä vanhassa asunnossa, jossa oli turkoosit ja vihertävät seinät. Siellä sen kanssa asui yksi mun lapsuudesta tuttu poika (meidän äidit oli työkavereita ja ollaan viimeksi nähty toisiamme joskus ihan pieninä). Unessa ajattelin, että tämä lapsuuden tuttu oli mun kummitädin poika ja sitten kun heräsin niin tajusin, että eihän asia niin ollut. Silloin ajattelin vaan, että olipa hassu uni kun en tuota poikaa ole nähnyt tai hänestä kuullut vuosikymmeniin. Sitten pari päivää tämän jälkeen kuulin äidiltä, että tämän pojan äiti oli kuollut tätä mun unta edeltävänä yönä.

Sattumaahan tämä varmaan on, mutta aika ihmeelliseltä tuntuu, että nään unta tästä pojasta yhtäkkiä hänen äitinsä kuoleman jälkeen ja vielä, että tässä unessa hän onkin saanut "uuden" äidin.
 
Viime yönä näin unta, että olin juonut puolet yhdestä Sommersby siideristä, jonka piti olla alkoholitonta. Sitten huomasin, että siinä pullossa lukikin 6,2% olin ihan paniikissa ja koitin selvittää kuinka nopeasti alkoholi imeytyy ja saanko sen vielä poistuun elimistöstä jos oksennan.

Hassu uni, luulen että tuli koska olin juonut eilen lasista josta mieheni oli juonut kaljaa, en ollut huuhtonut sitä kunnolla ja se maistui hieman kaljalle. en edes muista, koska olisin juonut siideriä viimeksi, varmaan vuosia sitten.
 
Täällä ei oo nyt kerinnyt unia näkemään ku on oltu enemmän valveilla ku nukuksis.. Perhana ku tuo rapiat yks vee pikkumies jaksaa valvottaa :/
 
Mä oon nähnyt kyllä niin sekavia unia koko raskauden ajan. Ja tää huono omatunto aamulla kun herää ja luulee että on pettänyt miestään! :D Taas viime yönä nimittäin olin niissä puuhissa unissani, ja ne tuntuu niin todellisilta että tää syyllisyys on karmivaa. Mistähän näitä unia oikein tulee? :D Miehen kanssa ei koskaan ole ollut mitään ongelmia enkä edes mieti muita miehiä missään mielessä kun toi oma on vaan niin täydellinen ❤️ :D niin tosi hämmentäviä tämmöset unet..
 
Mulla kans ollu viime aikoina ihan sekoja unia, taitaa mennä jopa ihan painajaisten puolelle.. Kysyinkin jo mieheltä, että pitäiskö huolestua, kun sillon kun se on vieressä nukkumassa niin mun unissa me riidellään tai ei olla yhdessä ja mulla on toinen mies ja sitten kun se ei oo nukkumassa mun vieressä niin joko petän sitä tai sitten se on jossain hukassa, eikä sitä löydy mitään.. Yks yö heräsin itkien ja oli tosi paha olla jonkun aikaa ennen kun tajusin kunnolla ettei se ollu totta... Paha mieli jääny näistä, voisin välillä kattoo mukavampiakin unia... Kun eikös joku viisas oo joskus väittäny että unet tulis jostain alitajunnasta niin mitä hittoo nää nyt sitten meinaa?? :/
 
Takaisin
Top