Ultrakuulumiset

Nt-ultrassa tänään kaikki hyvin. Kaikki löyty mitä pitikin ja niskaturvotuskin vain 0,8. Oli melkonen huiske hällä kunnes asettautu nukkumaan ahtaimpaan rakoon mitä löyty. :happy: Tänään siis rv11+6, vähän pienempi muistaakseni oli mutta laskettu 21.12. säilyi.
 
Tänään nt-ultrassa saatiin huonoja uutisia, joita olin jo pelännytkin. Pieni sydän pysähtynyt n. kaksi viikkoa sitten. Sain nyt ensimmäisen pillerin, ja ylihuomenna sitten sairaalaan.
 
Tänään nt-ultrassa saatiin huonoja uutisia, joita olin jo pelännytkin. Pieni sydän pysähtynyt n. kaksi viikkoa sitten. Sain nyt ensimmäisen pillerin, ja ylihuomenna sitten sairaalaan.

Voi miten surullista... Pahoittelut, ja kovasti voimia teille :Heartred
 
Tänään nt-ultrassa saatiin huonoja uutisia, joita olin jo pelännytkin. Pieni sydän pysähtynyt n. kaksi viikkoa sitten. Sain nyt ensimmäisen pillerin, ja ylihuomenna sitten sairaalaan.

Voi kurjuus. Voimia.
 
Ledy alice pahoittelut huonoista kuulumisista.


Ikävä laittaa sun tietojen jälkeen ite. käyty kans tänään nt- ultrassa jossa kaikki hyvin. Laskettuaika siirty 30.12. Saapi siis jännitystä onko joulukuinen vai tammikuinen.
 
Tänään nt-ultrassa saatiin huonoja uutisia, joita olin jo pelännytkin. Pieni sydän pysähtynyt n. kaksi viikkoa sitten. Sain nyt ensimmäisen pillerin, ja ylihuomenna sitten sairaalaan.

Voi ei, voimia! :sad001
 
Lady Alicelle ihan hirmuisesti tsemppiä. Luulen että tiedän miltä tuntuu, kun itse elin 5 päivää väärällä tiedolla keskenmenoa. Elämäni kamalimmat päivät! Itsellä jopa auttoi kun kerroin läheisille ääneen mitä on tapahtunut.

Meillä puolestaan huokaistiin viime perjantaina helpotuksesta. Tuon aiemman Ultran ja väärän keskenmeno diagnoosin seurauksena itkin pelosta ultraan mennessä. Kätilö oli kuitenkin aivan ihana ja kun kuuli mitä meille oli tapahtunut, alettiin heti hommiin ja heti kun sikiön näki niin kertoi että meillä on elossa oleva vauva masussa nyt mennään viikolla 13+1, perjantaina pituutta oli 61mm ja kaikki hyvin. Laskettu aika olisi 16.12.
 
Täällä nt-ultra takana, kaikki näytti olevan kunnossa ja villisti liikkui koko tutkimuksen ajan. Niskaturvotus vain 0.55 mm, joten senkin suhteen näytti hyvältä :Heartpink Laskettu aika siirtyi reilulla viikolla taaksepäin, nyt siis 26.12. Saadaan jännätä tuleeko meille joululapsi :grin
 
Käytiin torstaina (rv 14+3) ylimääräisessä ultrassa, kun en ollut vajaaseen viikkoon löytänyt enää sydänääniä dopplerilla. Ultrassa ilmeni onneksi, että kaikki hyvin. Saatiin lisäksi varovainen veikkaus/arvaus pojasta. :) Poikaolo ollutkin koko ajan, joten ei sinänsä yllättäisi. :dummy:

Istukka mulla näkyi paksuna etuseinässä, joten liikkeiden tuntemista saan varmasti odotella vielä tavallistakin kauemmin.
 
Tänään käytiin ylimääräisessä ultrassa perhe artella rv 16+1, saatiin varovainen veikkaus tytöstä :dummy1: ainakaan mitään kiveksiin tai pippeliin viittavaa ei näkynyt. 7v isosiko ihan innoissaan, kun pikkusisko oli toiveissa. 3v poika oli myös mukana, muttei oikein tajunnut koko ultraa, vaan halusi vaan pois sieltä tutkimushuoneesta :pompus:
 
Sellainen mylläkkä on ollut mahassa jo muutaman viikon, että hyvillä mielin tänään rakenneultraan. Kaikki osaset löytyivät sieltä mistä pitikin ja lääkärin mukaan helposti. Koska todisteita sen puoleen, että olisi poika, ei löytynyt, niin veikkasi meille pientä tylleröä :dummy1: . Viikot edelleen pitivät paikkansa, nyt 20+3 ja laskettu aika täten 7.12..

Pysyväisluonteisen verenohennuslääkityksen vuoksi tulee kuulemma ylimääräisiä käyntejä loppuraskauden aikana, seuraava 6 viikon päästä.
 
Rakenneultrassa nyt käyty ja ihanan tarkkaan ultraaja syynäsi pikkuisen. Kaikki oli juuri niin kuin pitääkin ❤️
Kyllä oli helpotus - ensimmäisen raskauden km kun on sitkeästi kummitellut takaraivossa.
Saatiin vielä iso kasa kuvia ja pätkä videotakin muistoksi.
Ja selvisi se sukupuolikin: poika tulossa, ei epäselvyyttä siinä
 
Takaisin
Top