Ultrakuulumiset

Varasin tänään huomiselle ultran. Oireet ovat kutakuinkin kadonneet, joten alkoi epäilyttää, että onkohan siellä enää ketään hengissä. Onneksi ajan sai heti, joten ei tarvitse kauaa kärvistellä. Huomenna 8+3.
 
Varasin tänään huomiselle ultran. Oireet ovat kutakuinkin kadonneet, joten alkoi epäilyttää, että onkohan siellä enää ketään hengissä. Onneksi ajan sai heti, joten ei tarvitse kauaa kärvistellä. Huomenna 8+3.

Voimia ja ilmoita mitä sanotaan!
 
Toinen varhaisultra takana. Nyt näkyi sydämen syke, ja kaikki hyvin. Viikkoja sai mitattua vähän vähemmän kuin mitä kuukautisten mukaan olisi. Lääkäri sanoi että voi johtua huonosta kuvakulmasta (ruskuaispussi edessä) tai mahdollista on myös se, että ovulaatio olikin muutaman päivän myöhemmin mitä laskettu. Ei lähtenyt muuttamaan laskettua aikaa, vaan Nt-ultrassa mitataan tarkemmin sitten viikolla 12. Tänään kuukautisten mukaan 7+4, tämän päivän mittojen mukaan olisi ollut 7+0.
 
Kaikki hyvin ultrassa. Sydämensyke nähtiin, mutta ei kuultu, koska toivoin ultraa vain mahan päältä. Pieni 1,7 cm papu, joka vastasi täsmällisesti viikkoja 8+3, niinkuin pitikin. Nyt huokaisen vähän, koska ainakin tähän saakka kaikki on mennyt hyvin, vaikka tosiaan oireet ovat kadonneet. Voisihan siitä iloitakin, mutta pessimisti sisällä varoittelee vielä!
 
Mä kävin tänään jo toisessa varhaisultrassa. Koska kierukan takia riski kohdun ulkopuoleiseen raskauteen on suurempi, halusi lääkäri sulkea sen mahdollisuuden pois jo viikolla 5+1. Tuolloin ei vielä sykettä näkynyt, joten sanoivat että saavat ottaa vielä toiselle kontrollikäynnille jos haluan. Tänään siis ultrattiin uudelleen ja syke löytyi :Heartred koko vastasi 7+6 :happy: jotain hyötyä ylläriraskaudessa kun pääsi ihan parilla kympillä ultraa :grin
 
Täälläkin käyty varhaisultrassa tänään. Sydän sykki ja pikkuinen oli siellä missä pitikin. Nyt vaan toivotaan että pysyy kyydissä ja syliin saakka! Kk mukaan 7+0 ja mitat vastasi 6+5. Ensineuvola sitten reilun viikon päästä.
 
Heippa kaikille :) Mulla on huomenna varhaisultra ja jännittää ihan kamalasti. Oireet on loppuneet oikeastaan kokonaan ja pelkään, että kaikki ei olekaan hyvin. Pitäisi olla 7+1 huomenna, mutta katsellaan.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille :) Mulla on huomenna varhaisultra ja jännittää ihan kamalasti. Oireet on loppuneet oikeastaan kokonaan ja pelkään, että kaikki ei olekaan hyvin. Pitäisi olla 7+1 huomenna, mutta katsellaan.
Tsemppiä ultraan! Mulla oli myös varhaisultra noilla viikoilla ja kaikki oireet olivat tipotiessään! Kaikki oli kuitenkin hyvin. :Heartpink Oireet palasivat viikko tuon jälkeen korkojen kera...:wtf:
 
Muokattu viimeksi:
Eilen oli np-ultra, kaikki hyvin pikkuisella :Heartbigred

Täällä sama edessä lauantaina, jänskättää:nailbiting: mä oon hulluna yrittäny googletella noita hcg-b-v ja s-pappa tuloksia ku olivat mun mielestä korkeat mut ilmeisesti niistä ei vielä voi mitään päätellä...
 
Täällä sama edessä lauantaina, jänskättää:nailbiting: mä oon hulluna yrittäny googletella noita hcg-b-v ja s-pappa tuloksia ku olivat mun mielestä korkeat mut ilmeisesti niistä ei vielä voi mitään päätellä...

Löysin tällaisen materiaalin joka kertoo noiden arvojen välisestä suhteesta ja siitä millä vkolla ne on otettu, osittain kuuluukin olla korkealla jos on otettu juuri kyseiseen aikaan.
https://huslab.fi/ohjekirjan_liitteet/seulonta_alkuraskaudessa.pdf
 
Täällä sama edessä lauantaina, jänskättää:nailbiting: mä oon hulluna yrittäny googletella noita hcg-b-v ja s-pappa tuloksia ku olivat mun mielestä korkeat mut ilmeisesti niistä ei vielä voi mitään päätellä...

Mulla on huomenna :wideyed: jännittää ihan hitoksee! Yrittäny itsekin googlettaa noita tuloksia, mutta en päätynyt mihinkään :hilarious:


Löysin tällaisen materiaalin joka kertoo noiden arvojen välisestä suhteesta ja siitä millä vkolla ne on otettu, osittain kuuluukin olla korkealla jos on otettu juuri kyseiseen aikaan.
https://huslab.fi/ohjekirjan_liitteet/seulonta_alkuraskaudessa.pdf

Täähän oli hyvä linkki! :grin Mulla otettiin verikokeet 9+5 ja noihin taulukoihin kun vertaa omia tuloksia ni vaikuttaa korkeilta :nailbiting: että en tiiä oliko sittenkään hyvä linkki :laughing001 Noh huomenna onneksi selviää :excited001
 
Mulla on huomenna :wideyed: jännittää ihan hitoksee! Yrittäny itsekin googlettaa noita tuloksia, mutta en päätynyt mihinkään :hilarious:




Täähän oli hyvä linkki! :grin Mulla otettiin verikokeet 9+5 ja noihin taulukoihin kun vertaa omia tuloksia ni vaikuttaa korkeilta :nailbiting: että en tiiä oliko sittenkään hyvä linkki :laughing001 Noh huomenna onneksi selviää :excited001
Mulla myös TODELLA korkeat arvot... yritän malttaa hermoilematta enempää ensi maanantaihin :sorry:
 
Varhaisultra maanantaina, vielä siis liian monta päivää siihen. Oireet tosi vähissä. Iloitsin jollain tasolla, kun kahtena aamuna voin huonosti. Mutta meni ohi jo. Vaikka on olo että olen varmasti raskaana, niin koskaan ei voi tietää miten hormonit huijaa..
Onneksi ultra on maanantaina heti aamusta, kiin ei tarvitse sitä päivää jännittää.
 
Mulla myös TODELLA korkeat arvot... yritän malttaa hermoilematta enempää ensi maanantaihin :sorry:

Yrität vaan unohtaa koko asian viikonlopuksi :smiley-angelic003

Meet ja mennä touhuat kaikkea niin unohtuu kyllä. Mulla noi tulokset tais tulla viikko sitte äippäkortille näkyviin joten tässä on nyt ihan tarpeeks jännitetty ja tänään sitten selviää :smiley-angelic001

Jännittää niin paljon etten saanut kunnolla edes nukuttua ja koko ajan pelko, että todetaan keskenmeno tai jtn muuta sitten iltapäivällä :confused2
 
Yrität vaan unohtaa koko asian viikonlopuksi :smiley-angelic003

Meet ja mennä touhuat kaikkea niin unohtuu kyllä. Mulla noi tulokset tais tulla viikko sitte äippäkortille näkyviin joten tässä on nyt ihan tarpeeks jännitetty ja tänään sitten selviää :smiley-angelic001

Jännittää niin paljon etten saanut kunnolla edes nukuttua ja koko ajan pelko, että todetaan keskenmeno tai jtn muuta sitten iltapäivällä :confused2
Tsemppiä, tuu sitten kertomaan, miten meni :Heartred
 
Eilen kävin sitten varhaisultrassa, ei ollutkaan 7+1 vaan 6+2, eli marraskuulle meneekin. Silti jo syke löytyi :Heartred Illalla vaan alkoi pientä vuotoa ja jatkuu edelleen, todella toivon, ettei ole merkki mistään kamalasta. :sad001 Täytyy nyt vaan olla positiivisin mielin.
 
Eilen kävin sitten varhaisultrassa, ei ollutkaan 7+1 vaan 6+2, eli marraskuulle meneekin. Silti jo syke löytyi :Heartred Illalla vaan alkoi pientä vuotoa ja jatkuu edelleen, todella toivon, ettei ole merkki mistään kamalasta. :sad001 Täytyy nyt vaan olla positiivisin mielin.
Tehtiin varmaan alakautta ultra? Jospa ois vaan kuivien limakalvojen ärtymistä ultrauksesta tuo vuoto. :Heartred
 
Ultrassa käyty ja kaikki erittäin hienosti :Heartred
Syke huiteli jossain 170 paikkeilla ja koko vastasi 11+6 (kierron mukaan 11+2) eli ei muutettu ainakaan vielä laskettua aikaa :love017

Oli pienimmät mahdolliset riskiluvut eli senkin puolesta kaikki hyvin (:

Ultrasi sekä päältä että alakautta kun alakautta sitten sai katsottua vielä paremmin :happy:
 
Noniin, täällä kans käyty tänään ultrassa. Kaikki oli ok ja turvotustakin vaan 0,5mm:happy: syke oli 167 ja hän halusi nukkua melkein kaiken ajan, välillä piti vähän potkasta äippää ja vaihtaa kylkeä:hilarious: olipa ihana nähdä pieni siellä, nyt vasta kunnolla konkretisoitui tää asia:Heartred ja tosiaan oli kaksi päivää vanhempi kuin menkkojen mukaan, eli tänään onkin 11+4 eikä 11+2 mutta laskettu aika pysyi edelleen 3.10. Kohtu on eteenpäin kallistunut, joten ei ihme että mahaa saa jo tosissaan piilotella:biggrin
 
Takaisin
Top