Ultrakuulumiset

Tuplaonnea Mikki!! Ja hyvä että tiputtelu on ollut vaaratonta.
 
Vau Mikki, onnea!! Onko teille ensimmäiset tulossa? Itse kävin puolitoista viikkoa sitten ultrassa ja jännitin myös, että onko siellä vaan yksi. Äitini on kaksonen, niin siksi todennäköisyys kaksosiin oli hiukan suurempi. Yksi syke kuitenkin vaan löytyi. Viikkoja oli silloin 6+4 ja 6mm pikkuinen ja sydämensykkeet sieltä löytyi ❤
 
Vau Mikki, onnea!! Onko teille ensimmäiset tulossa? Itse kävin puolitoista viikkoa sitten ultrassa ja jännitin myös, että onko siellä vaan yksi. Äitini on kaksonen, niin siksi todennäköisyys kaksosiin oli hiukan suurempi. Yksi syke kuitenkin vaan löytyi. Viikkoja oli silloin 6+4 ja 6mm pikkuinen ja sydämensykkeet sieltä löytyi ❤

Meillä on jo ennestään yksi lapsi. Meillä oli aiemmassa varhaisraskauden ultrassa epäselvää onko niitä kolme vai kaksi ja nyt vahvistui että kaksi on. Mummoni äidin puolelta on synnyttänyt kaksoset, joten se saattoi lisätä todennäköisyyttä tähänkin.
Hyvä että sinullakin kaikki hyvin!
 
Tuplaonnea Mikki!! Ja hyvä että tiputtelu on ollut vaaratonta.
Kiitos :smiley-bounce012 mulla on raskaus mennyt hyvin ilman tiputtelua tms.
Mutta varmasti tarkoititkin kommentin Mrs.Smithille - samaa mieltä, huojentavaa että osoittautui viattomaksi!
 
Seuraavaks olis meillä sit nt-ultra 18.3 :) On edelleen epäselvää kuinka pitkällä raskaus on niin tuolla sitten vihdoin saa tarkan lasketun ajan. Mulla ovulaatio tuli siis myöhemmin koska imetän vielä. Olin kyllä varhaisultrassa mutta terveydenhoitaja epäili että olisin pidemmällä :)
 
Meillä ar-ultra oli tänään. Sydän löi möntissä kohdun sisällä :Heartred ja kuten epäilin niin viikkoja oli reilusti vähemmän. Mitat näytti nyt 6+1, vaikka piti olla 8+1. Noiden mittojen mukaan hedelmöityminen olisi ollut kun mies oli työmatkalla :angelic: mutta 6+5 osuu jo mahdolliseen hedelmöitymisaikaan, joten sopii mittavirheeksi ja korjaantunee nt-ultrassa 15.4. Vasemmalta munasarjoista löytyi myös n.2cm rakkula, ehkä kysta tai joku keltarauhasjuttu joka kuuluu asiaan, mutta koska on kipeä ja niin selkeästi ultralla näkyvillä niin seuraillaan.

Niin ja piti sanoa, että menin rakko täynnä, kuten th ohjeisti, mutta lääkäri ilmoitti heti että ottaa vain alakautta kun on näin pienet viikot (oletus 8) ja munasarjaakin piti ultrailla. Pääsin siis vessaan ensin ja sitten aloitettiin. Todella lääkärikohtaista siis, kun esikoisesta lääkäri ultrasi mahan päältä onnistuneesti rv7.
 
Tänään käytiin ensimmäisellä neuvola käynnillä ja kuultiin jopa hetken pienen sydämmen sykettä :sad015 :Heartred ja sitten kätilö haki vielä kivikaudelta olevan ultran jolla juuri ja juuri pystyi pienen sydämen erottamaan :sad015 :Heartred
Koko ajan ollaan epäilty että onko siellä ees mitään niin on siellä :Heartred
 
Olipas taas kiva lukea kuulumisia! Minulla on niin paljon töitä ja armotonta väsymystä töiden välissä, niin en ole kauheasti täällä taas ehtinyt käymään.

Eilen illalla minulla oli pikkuisen verensekaista vuotoa, joten säikähdin tietysti ja kävin tänä aamuna heti ultrassa. Melkein parisataa tuli maksettua siitä, että mielenrauha palautettu :rolleyes: Mutta siellä hän köllötteli, kaikki oli niin kuin pitääkin eikä mitään vuodon syytä näkynyt. Näillä viikoillahan kohtu alkaa selkeästi kasvaa, joten varmaan joku ihan pieni suoni vaan jostain poksahtanut.

Huomenna sitten eka äitiysneuvola! Olin itse työharjoittelussa viime keväänä tässä neuvolassa, joten oikein ekstrahauskaa mennä. Mun aika on vielä just siinä kahvitauon jälkeen, joten kaikki marssii siitä odotustilan läpi kun odottelen vuoroani. Oon sit vaan silleen reteen rennosti, että terve vaan kaikki :grin
 
Ainiin tännekin vielä, eli eilen ultrassa kaikki hyvin. Yksi tyyppi ja syke näkyi. Ajattelin että nyt tämä raskaus varmaan pysyy mielessä, mutta ihan sama olo kun ennenkin ja en meinaa muistaa koko hommaa. :rolleyes: Ei muuta mutta varmaan pitäis rajoittaa esikoisen hyppimistä mun mahan päällä.
 
Ihanaa että täällä hyviä uutisia :Heartred Me saadaan odotella ultraan vielä sen 3vko... :grin
 
Takaisin
Top