Ultrakuulumiset

Meillä nt-ultra vasta 29.8. kun ei saatu aikaa aiemmin. En jaksa odottaa!!!
 
Minä en ees tiiä vielä millon nt ultra on ku eka neuvolaki on vasta tiistaina :shifty: Mut perjantaina on varhaisultra, erittäin pitkä viikko tulossa.
 
Minulla vielä kuukausi todennäköisesti ekaan ultraan, täällä tulee aika kirjeenä ja yleensä on rv 12-13, viimeksi oli rv 13 :banghead:
 
Minulla vielä kuukausi todennäköisesti ekaan ultraan, täällä tulee aika kirjeenä ja yleensä on rv 12-13, viimeksi oli rv 13 :banghead:

Sama, ellei käytäntö oo muuttunu 2014 alkuvuodesta niin kirjeenä tulee aika kunhan neuvolasta eka laittavat lähetteen.
Turhauttavaa :smiley-angry016
 
mulla tulee just rv 13 täyteen kun tuo nt-ultra on.. Mun piti käydä täyttämässä netissä omahyvis.fi (oiskohan ollut) sivulla äitiyspoliklinikan esitietolomake ja ymmärsinkin et sit kun se on täytetty niin ne lähettää kutsukirjeen kotiin postitse.
 
Miulla tuo luki siinä lapussa,missä oli aikakin.Täytyy muistaa täyttää.Ja osaanko siellä Koksissa edes suunnistaa,kun on systeemit siellä muuttunu.
 
Minä käyn privaatissa kaikki lääkärikäynnit ja gyne tekee myös nt-ultran. 10.9. on ultra-aika, sitä ennen labrat neuvolan kautta. Rakenneultra on normaaliin tapaan julkisen kautta.
 
Meilä oli np-ultra tänään. Kaikki oireet on hävinneet melkein kokonaan, niin ehdin parin vikan päivän aikana hirvee nahdistuksen itselleni kehittämään. Vaikka käytiinkin varhaisultrassa. Tänään kuitenkin aamulla ysiltä mentiin pientä katsomaan, ja siellähän hän vispasi. Jalat liikkuvaty kovasti ja teki uinti liikettä. Ensin köllötteli naama kameraan päin, ja sit laittoi nukkumaan. Pikkusen piti ensin tökkiä että suostui kääntymään niin et sai niskaturvotus mitan, mutta kääntyi pienen tönimisen jäljeen. Sit taas heilui kovasti :Heartred Niskaturvotus oli 1mm, eli tosi hyvä ja pituus oli 52,3 mm ja vastasi viikkoa 11+6, tänään on 11+3. Joten hyvin oli asiat.
Tullessa miehen kanssa käytiin osta miehen kanssa body ja siihen kuuluvat housut :Heartred
Kyllä helpotti tuo reissu, nyt sit alan vain yrittää opetella nauttimaan tästä ihmeestä.
 
Ainiin joo.. Koksissa onkin muutoksia nyt, en edes muistanut koko asiaa.. eiköhän se sieltä sit löydy.. :)
 
Remonttia niin kulkureitit ainakin muuttuneet.Enkä oo varma onko äitiyspoli samassa paikassa,mut sithän sen näkee.Varattava aikaa ettimiseen.
 
Onpas monella aikaisin np-ultra, mulla vasta 13+1 ja sinne on vielä ikuisuus :banghead:
 
Mä en edes tiedä milloin mulla on np-ultra... ma eka neuvola (9+5)
 
Ihanaa, että muutamilla on jo ollut hyviä ultrakokemuksia. ❤ Meillä ultra vasta 3.9., jolloin on 12+1. Ollaan kyllä käyty yksityisellä jo 6+6 ja 9+1 varmistamassa, että kaikki on hyvin. Silti odottaminen tuonne syyskuun alkuun tuntuu ikuisuudelta.
 
Meillä oli tänään ultra, nyt rv 12+1. Siellä se pikkuinen kovasti jumppasi ja syke kuului hyvin :love7 Yllätyin siitä miten pitkään saatiin häntä ihastella eri kulmista ja lopuksi kätilö ultrasi vielä vatsalihaksetkin ja erkauman:rolleyes: Niskaturvotus oli 1,4mm eli vielä ihan normaalin rajoissa mutta tietty pitää odottaa vielä varsinaisia seulontatutkimuksen tuloksia kun sitä verrataan verikokeiden tuloksiin ja siitä tulee ilmeisesti kirje kotiin. Mutta kyllä oli helpottavaa nähdä että vauva oli edelleen hengissä ja nyt jos yrittäisi nauttia tästä toisesta kolmanneksesta:happy:
 
Takaisin
Top