Ultrakuulumiset

Ilpuri

Kommentoinnin ninja
np-ultra, rakenneultra, ja kaikki mahdolliset mut seurannat raskaudesta tänne. Mitä sanottiin ja mitä jäi mieleen!
 
Postissa tuli mulle aika np-ultraan, joka ois jo ens viikon torstaina (10+4) mut oon just sillon koulutuksessa Helsingissä, niin mun pitää muuttaa se. Sit samalla oli tullut aika myös rakenneultraan joka sattui mun vapaapäivälle, mikä ihan hyvä. Mutta tokihan siihen on aikaa, et olisin sen helposti saanut järjestettyä mutta hyvä näin. Se on lokakuun puolessa välissä, silloin 20+2.
Iäkkäälle äidille sit ilmoitin, kun haluan että hänellä on jotain mistä iloita, nämä ultrat niin se oli vaan et "aijaa.." Ja sit jatkoi omia juttujaan. Just miehelle sanoin että mua ärsyttää kun vanhemmat muka haluaavat olla mukana tässä ja on onnellisia ja kiinnostuneita, mut sit kuitenkin eivät oikein sano mihinkään mitään tai ei kysy mistään mitään. Kai nyt jotain voisi kysyä. Tuli paha mieli. Mutta voipi olla että ne ei vaan tajua kysyä ja sit oon tottunu tähän foorumimaailmaan missä kaikki kerrotaan superyksityiskohtaisesti :hilarious:
 
Mulla on kans ens viikon torstaina np ultra ja jännittää tosi paljon! :O Sillo on viikkoja 12+0.
Voiks olla Ilpuri että sun äiti oli vaan niin "shokissa" uutisesta ettei siks reagoinut muulla tavalla? Meillä on kans suunnitelmana kertoa viikon päästä kun np ultra on käyty ja vähän jännää et miten vanhemmat reagoi.
 
En oikein usko. Se on aika sairas fyysisesti niin luulen et sen elämä pyörii niin vahvasti oman itsensä ympärillä. Ja ehkä sille ei vaan tuu mieleen:D
 
Meillä nt-ultra 20.8. Tuntuu pitkältä ajalta odottaa, vaikka toisaalta viimeksikään tosta ultrasta ei jäänyt oikeen mitään käteen kun ultraavalla lääkärillä oli just ja just mielenkiintoa mitata se turvotus ja sit oltiinkin jo ulkona... :shifty: Toivottavasti nyt saisi edes vähän kauemmin ihastella miniä. Ymmärrän toki et heillä on siellä kiire jnejne. mut on se silti näin odottajalle tärkeä hetki :oops:
 
Minulla on itseasiassa ultra tänään.

Kävin eilen ensimmäisessä neuvolassa ja paljastui, että on sattunut käsittämättömän hassu virhe viikkojen laskussa. :D

Olen siis alunperin laskenut viikkoni täysin oikein, mutta jostain käsittämättömästä syystä (syytän hormooneja ja hellettä) olen ilmoittanut neuvolaan viimeisten kuukautisten alkamispäiväksi 31.5. vaikka todellinen päivä oli 4.5. :D En toivu tästä ikinä...
Noh, tästä seurasi toki nopea lähete äitipolille mistä soitetittiinkin, että tuletko seuraavana aamuna klo 8.00.

Eli olenkin helmikuun odottaja ja raskauteni on jo 13+0. Olin jokseenkin järkyttynyt koko eilisen tästä virheestä, enkä vieläkään käsitä että mitä ihmettä olen ajatellut... ja jopa alkanut itsekin uskoa siihen virheeseeni. Apua... :smiley-ashamed008
 
Sinbbu, onpa huvittavaa :D no mut hyvä noin päin! Millon sun la nyt sit on tarkalleen?
 
No niin, sain vaihdettua np-ultra-ajan, se on nyt 14.8. Ja silloin 11+3. Se kätilö itse asiassa sanoi et paras aika sille on just tuo 11+0-11+6, mietinkin kun ens viikon torstai olisi ollut vasta 10+5. Mutta, hyvä et onnistu. Töissä mun pitää siirtää pari asiakasta mut luulen et menee aika kivuttomasti
 
No niin...

Se hormoonihelle teki tepposet myös terveydenhoitajalle. Hän laski mun viikot liian pitkältä ja minä uskoin tietenkin... en enää tiedä, mitä tässä on tapahtunut enkä edes jaksa ajatella.

Ultrassa näkyi terhakka pieni ihmisen alku ja ihan on viikot ennallaan, eli 9+2, mutta pidetään LA mun kuukautisten mukaan eli 9+6.
Olen siis itse unohtanut merkitä paperikalenteriin ne kuukautiset, mistä LA lasketaan (siirryin tässä vaiheessa käyttämään appia, mikä ilmeisesti on sekoittanut myös minut). OIen siis ilmoittanut neuvolaan ihan oikean päivämäärän, mutta terkkarin kanssa sattui nyt jotain älytöntä, että hän passitti minut nt-ultraan, mikä muuttuikin sitten varhaisultraksi. Menin siis hönttinä tarkistamaan paperikalenterista edelliset menkat terkalla, mistä syystä ilmeisesti tämä sekaannus sai lopulta alkunsa....

Onneksi olen nyt lomalla. Kaksi päivää heittele tunteet sellaista häränpyllyä, että ajoin jopa ohi työpaikkani ja jatkoin matkaa ihmetellen tilannettani kunnes jossain kohtaa tajusin, että mihin ihmeeseen mä olen menossa...


Ihan edelleen siis maaliskuun odottaja...

Hirveän herkästi sitä alkaa epäilemään itseään vaikka olen aika kovaksi keitetty, enkä niele lääkäreidenkään puheita yleensä herkästi, mutta nyt menin kyllä täysin virran mukana. Uskoin itse laskeneeni väärin ja uskoin, että uskoin omaan virheeseen.

Ei näin voi käydä kenellekään. :smiley-ashamed008

Toisaalta... pääsinpäs varhaisultraan ja näin pikkuisen ja kuulin sykkeen. Se oli kaiken tämän sekoilun arvoista! :love7
 
Muokattu viimeksi:
Postissa tuli tänään aika 7.9 KOKSiin.Oletan,et on nt-ultraan,kun lapussa luki vain kätilön vastaanotto.
 
Pautu:Mie oon siellä jo heti aamusta jämnittämässä!Mitenköhän menee ajomatka,kun en muutenkaan rakasta tota väliä. :D
 
7.9. näyttää olevan jännä päivä monelle. Myös meillä on silloin aika np-ultraan :)
 
Mulla nt-ultra 17.8. Jännittää jo! Pikkuisen sydänäänet kuulin viime maanantaina neuvolassa, samoin kuin näin hänet ultrassa ❤ (meillä ultrataan ekassa neuvolassa, jos laitteet vapaana ja haluaa).

Ja itseasiassa mäkin oon helmikuinen: la 28.2. Mutta pysyttelen täällä maaliskuisissa, kun kerkesin täällä aloittaa.
 
Miulla ois nt-ultra 23.8 mies on silloin töissä et joutuu jännäämään pääseekö tulee mukaan vai ei.
 
Takaisin
Top