Ultrakuulumiset

Mun tyttöfiilikset meni niin vikaan kuin olla ja voi, eli poika tulossa ja painoa jo 485 g:aa..
Viikoissa menee edelleen viikon edellä (vastasi vkoa 21+6), mutta ei vaihdeta kun hoidoilla tehty, niin tarkka päivä tiedetään.

Rv 20+5
 
Mun tyttöfiilikset meni niin vikaan kuin olla ja voi, eli poika tulossa ja painoa jo 485 g:aa..
Viikoissa menee edelleen viikon edellä (vastasi vkoa 21+6), mutta ei vaihdeta kun hoidoilla tehty, niin tarkka päivä tiedetään.

Rv 20+5

Millä fiiliksellä olet, kun omat ajatukset menee uusiksi? Teidän pieni poika on ottanut ihanan kasvuspurtin. :)
 
Millä fiiliksellä olet, kun omat ajatukset menee uusiksi? Teidän pieni poika on ottanut ihanan kasvuspurtin. :)

No eipä ne kauheasti uusiksi mene, mulle oli oikeastaan ihan sama kumpi tulee, fiilis vaan oli tyttöön, kun on niin erilainen raskaus kuin viimeksi. Pääsee helpommalla, ei tarvi koko vaate- ja leluvarastoa laittaa uusiksi. :wink
 
Meillä kans kaikki hyvin kun ru:ssa käytiin ihan sevlä poika tulossa ja aktiivinen liikkuja siellä asustelee kun liikkeitä tuntuu paljon mites teillä tuntuu potkut ja liikkeet? Nyt siis on rv 22+2
 
Tänään oli selvät potkut tosi ylhäällä, reilusti navan yläpuolella, muuten monottaa alavatsaan ja kylkiin. Viikkoja jo monotellut. Nyt rv 21+2
 
Täällä tuntunu nyt kk päivät päivittäin liikkeitä, sitä aikasemmin muutaman viikon silloin tällöin. Alkaa olla jo epämukavia kun oikein hyvin osuu tuonne virtsarakon suunnille. Mies on myös jo viikkoja tuntenut liikkeet vatsan läpi❤
 
Onko teillä muilla ollut ylimääräisiä ultria? Minulla on ollut yksi kun katsottiin minkä verran lapsivettä
 
Rv 7 oli "ylimääräinen" varhaisultra hedelmöityshoitojen vuoksi ja nyt pari viikkoa sitten katsottiin äippäpolin yhteydessä myös vauvaa, josta yllärilöytönä etinen istukka. Radin vuoksi tulisikin joitakin ekstroja lopussa, mutta tuon etisen istukan vuoksi vähän enemmän.
 
Meillä ultrattiin ekassa lääkärineuvolassa. Ehkä toisessa myös. Synnytystapa-arviossa varmaan myöskin? Esikoisesta oli kaks ultraa neuvolassa, toinen lääkärillä ja toisel kertaa th tarkisti tarjonnan, siis np-ultran ja rakenneultran lisäks
 
Takaisin
Top