Ultrakuulumiset

Silene, miten teillä sitten lopulta esikoinen syntyi? Perätilassa alakautta vaiko sektiolla?
 
Joo, kyllä meillä on ultra käytössä, muuten olisin saanut ajan sairaalalle. Lääkärilläkin oli sen verran hankala tehdä tulkintaa mahan päältä, että kysyi itse ultrasta neuvolassa :wink Meidän kanssa ei vielä oikein keskusteltu vaihtoehdoista jos päättääkin perätilassa olla... Ehkä mun kohdalla ihan hyvä, sype kätilökin muistutteli, että asia ja hetki kerrallaan, näin koetan nyt tehdä.
 
Nessu: sektiolla syntyi rv 41+1, koska painoarvio oli lähelle 4kg. Sillon ei suositeltu alatiesynnytystä ensisynnyttäjälle.
 
Kotona neuvolan ultran jäljiltä ja tyttö edelleen oikeinpäin!!!! :D En vieläkään osaa lopullisesti juhlia, että pysyy, mutta nyt kyllä alan pikkuhiljaa luottamaan siihen, että saatan jopa huomata jos käännös tapahtuu. Ja onhan se seuraava lääkäri ja kasvunseuranta ultra tosiaan sitten parin viikon päästä. Jos nyt vähän saisi päätä rauhoittumaan ja samalla niitä synnytysasioita järjesteltyä ajatuksissa taasen rauhallisemmiksi..
 
Viimeinen kasvunseuranta tehty ja kaikki hyvin. :happy:
Tähän asti kun olen murehtinut pienen kasvua ja ravinnon saantia, niin nyt pelkäsin minne megakäyrille tyttö olisi hypännyt, kun suoli on ollut suhteellisen rauhallinen ja monituisen monta synttärijuhlaa juhlittuna parin viikon sisällä :rolleyes: Olisihan tuokokoarvio pienempikin voinut olla, mutta en voi valittaa -tyttö oikeinpäin ja kummankin arvot/mitat kunnossa!! Seuraava käynti synnytys tai yliaikaisultra :wink ...hui....
 
Takaisin
Top