Ultrakuulumiset (nt- ja rakenneultra)

Onpa teillä hyviä kuvia. Meillä tuli tosi epäselviä. Jos oisin ekana kertaa pappia kyyissä, niin en ees ois ymmärtäny, missä on mikäkin
 
Ihana että olette saanut paljon hyviä uutisia! :happy:Me päästään ensimmäistä kertaa kuuntelemaan (mahdolliset) sydänäänet 3.12 ja nt-ultra 18.12, jolloin pitäisi olla rv 12+5. Jännittää todella paljon että mitä jos siellä ei olekaan mitään tai kaikki ei muuten ole hyvin. Toivotaan nyt parasta ja pelätään pahinta. :nailbiting:
 
Mekin käytiin nt-ultrassa tänään. Kaikki oli mainiosti, pikkuinen jumppaili ja vilkutteli kovasti :love7 Laskettu aika siirtyi muutamalla päivällä aikaisemmaksi, ultran mukaan nyt onkin jo rv 13+0 eikä 12+4 kuten luulin. Oltais saatu varata rakenneultrakin jo samalla reissulla, mutta todettiin että parempi tarkistaa kalenterit ensin :D
 
Miten Mirtzi_ meni?
Mulla huomenna ultra, jännittää paljon. Eniten pelkään sitä että taas on kkm. Onneksi mies on mukana.
 
Onko teillä mies aina ultrissa mukana? Mulla reilu viikon päästä ultra ja joudun menee yksin, pelottaa...
 
Pähkinä meillä mies ei ole päässyt lastenhoidollisista syistä mukaan, muuten tulisi kyllä. Rakenneultran ajaksi yritän saada lastenhoitajan, niin pääsisi edes siihen mukaan :)
 
Meillä odotetaan kolmatta ja normi neuvolareissuille mies ei tule mukaan(esikoisesta kävi jonkin verran), mutta oli mukana ekassa ultrassa ja tulee myös rakenneultraan.
 
Pähkinä meillä mies ei ole päässyt lastenhoidollisista syistä mukaan, muuten tulisi kyllä. Rakenneultran ajaksi yritän saada lastenhoitajan, niin pääsisi edes siihen mukaan :)

Meillä syy on sama että on lasten kanssa sen ultra ajan. Yritetään saada sitten mummu 100km päästä vaikka leikki huoneeseen rakenneultran ajaks olemaan lasten kanssa :)
 
Onnittelut hyvistä ultra kuulumisisita :Heartred
Mies tulee ultrat mukaan ja ekassa neuvolassa oli .Ei varmasti tule lähes kaikkiin neuvola käynteihin mukaan osiin tulee.
 
Meillä kulkee Vaimo mukana sen minkä töiltään pystyy. Ensi tiistaina onkin toinen neuvola ja tulee mukaan ellei koira synnytä silloin :D
 
Miten teillä on tuota LA:ta vaihdettu, mulla ei ilmeisesti vaihdeta vaikka n.viikkoa isompaa vastas mitat kun mitä la olis? Onnea muillekin hyvistä kuulumisista!
 
Takaisin
Top