Ultra

Paljon tyttöjä tulossa :) noh on meitin pojalle valinnan varaa :D No ei, ihana lueskella hyviä uutisia :) :Heartred
 
Eilen käyty ylimääräisessä ultrassa, tän vasta aineen takia. Olin yllättynyt että paino arvioksi annettiin vauvalle 2kg.( ja nyt siis menossa 32+1) Nyt sit jos pähkäilen että onko liian iso viikkoihin nähden. Ja vauvan aivojen ultrauksen perusteella ei ole sitä anemiaa, mitä tämä vasta aine tekisi hänelle, mutta nyt meen taas kahden viikon päästä uudelleen. Mulla saattaa tän vasta aineen takia olla synnytys Helsingissä, vielä ei ole tietoa että synnytänkö Jyväskylässä vai Helsingissä. Itselle tuottaa pään vaivaa tää että missä synnytän. Vaikka tiedän ettei tartteisi sitä stressata, koska ammattilaiset sen päättää missä mun on turvallista synnyttää.
 
Täällä painoarvio 34+1 2800g:woot:mutta eipä lääkäri asiaan mitään sanonut
 
Saike miulla painoarvio rv32+2 2024g, ja lääkäri sano et keskikäyrällä kasvaa. Eli ihan normaalikokoinen vauva siullakin :)

Haituva, eiköhän lääkäri ois sanonu jos vauva kasvais normaalia isompana :)
 
Joo niin mäkin ajattelen enkä sen vuoksi jaksakaan sitä stressata:) itse sekä puoliso molemmat ollu vähän normaalia isokokosempia syntyessämme niin aiemmin lääkäri jo sanonut että vähän isompi koko voi olla geneettistäkin
 
Mulla oli 36+3 painoarvio 3,6kg
Nyt ois 37 viikkoo täys ja saas nähä mink kokkone kaveri sielt ens viikol syntyy :')
 
Hei millä viikoilla teille on tehty noita painoarvioita? Kun mulle sellanen on suunnitteilla, mutta vasta vuikolla 38-40o_O et mä en ymmärrä mut eikös se ole tuolloin jo vähän liian myöhästä?:confused:
 
Mulle ei ole tehty painoarviota ollenkaan. Viimeisessä neuvolalääkärissä ei otettu kantaa painoon eikä siellä ultrattu. Vaihteleeko käytännöt eri paikoissa vai ultrataanko jollain muulla perusteella?
 
Sama täällä. Odotin, että synnytystapa-arviossa olisi ultrattu ja jonkinlapainoarvio annettu, mutta ei mitään. :/ olin pettynyt. Olisin halunnut myös nähdä että kaikki on kunnossa. Tiedän että arvio voi heittää tosi paljon, mutta kuitenkin. Sanottiin, että ei tehdä arviota koska kaikki on mennyt hyvin ja vaikuttaa normaalilta. Harmi koska ultralaitteet oli siinä vieressä valmiina. ..
 
Täälläkään ei oo tehty raskauden aikana painoarviota. Eikä ilmeisesti tulla tekemäänkään, koska kaikki sujuu hyvin. Joutuu ite arvailemaan minkä kokonen tyyppi sieltä tulee ja kovat tuumailut on mulla aina käynnissä kun mahan läpi pyllyä tai jalkaa puskee :D ensimmäistä odottavana siitäkään ei kyllä kovin paljoa osaa päätellä :D
 
Ei niitä arvoita rutiinilla tehä, et mul oli syynä yläkäyrän yläpuolella menevä sf mitta ja lääkärin käsikopelolla arvioitu isohko sikiö:eek:
 
Mulla viimeks tehty 30+ viikolla painoarvio ja se oli silloin 1.6kg muistaakseni.

Mulle noita on tehty aina tuolla naistenklinikalla samalla kun käydään sitä keuhkovaltimoa arvuuttamassa.

Mulle neuvolantäti arvioi käsikopelolla ja sf-mitan vuoksi että olis nyt iso vauva tulossa, siks vähän jännittää viikon päästä siintävä synnytystapa-arvio.

Jotenkin jäänyt vähän kakka maku suuhun tuon neuvolan suhteen kun nyt se terkka on jotenkin tosi (mun mielestä) negatiivinen tän suhteen ja aina jaksaa hokea kuinka tuskin annetaan mennä yli ja varmaan jo ennen la:ta käynnistetään. Itse kuitenkin haluisin uskoa että voi mennä ihan normaalisti sinne la:han asti ja vaikka ylikin. Oon päässyt jo sen pahimman ison vauvan pelon yli.
 
Mä muistaisin esikosta olleen painoarviossa n. 38 viikolla, kuopuksesta en käynyt kun sanottiin mahtuvan kun ensimmäinenkin on mahtunut :D Nyt tästä kolmannesta pyysin päästä kun pelkäsin vauvan kokoa :) Ja ultralla mulla on molemmat painoarviot tehty.
 
Mä olin just äsken lääkärissä jossa tehtiin painoarvioo ja kateltiin ultralla pitkäänkin. Meidän lääkäri on niin mukava kun tykkää ultrailla perusteellisesti:) menossa siis rv 36+1
 
Täällä synnytystapa arviossa tänään käyty, viikkoja 36+1, painoarvio 2300g. Pieni tyttö, vaikka edellinen oli la lähes 4kg. Kaikki vaikutti olevan kunnossa vaikka alakäyrillä kasvetaan. Itseä toki jäi mietityttämään hiukan mutta ehkä turha murehtia. 39 viikolla seuranta käynti jos sinne asti päästään.
 
No johan selvis munkin painoarvion ajankohta!:happy: hyvä että tuli soitettua nimittäin maanantaina ois aika! Posti hukannut sit sen kirjeen:mad: samalle matkalle on kait jäänyt se liberolaukun lunastuskirje:banghead:
 
Takaisin
Top