Ultra

Lisää syystyttöjä tulossa! Eikö tilastollisesti poikia pitäisi syntyä enemmän :wideyed:
 
Meillä oli rakenneultra viime perjantaina, ja tyttö olis ilmeisesti tännekin tulossa :Heartred Tosin, ikinähän se ei ole 100% varmaa. Mun työkaveri juuri kertoi miten hänelle kerrottiin "varmana" tietona että tyttö tulee... ja poikahan sieltä sit kuitenkin syntyi :D

En ole aiemmin oikein uskaltanut kirjoitella tänne mitään, kun tässä on ollut vaikka mitä matkan varrella... Nyt kun ultrassa saatiin positiivisia uutisia, niin uskallan ehkä pikkuhiljaa alkaa iloita tästä raskaudesta ja haaveillakin vähän... :Heartred

... jatkan vielä vähän. Jokuset tossa ketjussa aiemmin kertoivat jännityksestään. Mua jännitti kanssa toi ultra ihan järkyttävästi. Jopa pelotti, koska tosiaan, on ollut kaikenlaista... En saanut edellisenä yönä nukuttua yhtään ja vatsaa väänsi... Ja vastaanotolla istuinkin sit vessassa kun kätilö huuteli meitä sisään huoneeseen... :D
 
Muokattu viimeksi:
Mukava lukea muidenkin onnellisia ultrakuulumisia. Itsekään en ole ehtinyt kirjoitella foorumille viikkokausiin, mutta nyt onkin sitten hyvä tulla jakamaan meidänkin ilouutisia. :)

Meilläkin oli siis maanantaina ultra viikoilla 20+5 ja kaikki näytti oikein hyvältä. Ja... rumpujen pärinää... tyttöähän meillekin veikkailtiin. Se oli itselleni pienoinen järkytys. Esikoinen on poika ja haaveilin kahdesta äitin pikkupojasta. En yhtään osannut kuvitella itseäni tytön vanhemmaksi, ja olin vain ihan varma että poika sieltä tulee.

Nyt kuitenkin parin päivän jälkeen alkujärkytys alkaa laantua. Näistä asioista ei kai normaalisti niin puhuta ääneen, mutta omat voimakkaat tunteeni pääsivät suorastaan yllättämään. Pääasia toki oli terve lapsi, mutta omaa mielikuvaa, joka oli jo kuukaudet muhinut mielessä, oli vaikea muuttaa.

Mies on kuitenkin hyvin innoissaan ja toki into tarttuu minuunkin. Ja tulkoot kumpi vaan, kyllä ne rakkauden tunteet on paikalla - ne suorastaan tulvahtavat illalla kun sohvalla löhöillessä pienet nyrkit ja jalat pyrkivät vatsanahkasta läpi. :)
 
Meillä oli myös rakenneultra viime viikolla, 20+5 raskausviikolla. Oltiin mekin veikkailtu poikaa tulevaksi, kas kummaa tyttö taitaa tännekin päähän tulla. Hienosti oli kasvanut ja käyrillä mentiin komeasti. Kovasti heitteli volttia niin joidenkin mittojen otto oli vähän hankalaa.
Kaikki kuitenkin oli hyvin ja helpotti omaa oloa kummasti jälleen kerran kun näki pienen. Oli sitten tyttö taikka poika niin yhtä rakastettu ja kovasti odotettu lapsi tulee :)
 
Ehkä joku toinen kuukausi on poikakuu. Mulla on hataria muistoja, että esikoisen aikaan synnärillä oli syntynyt paljon enemmän poikia, kun syntyneet oli merkattu aulaan skumppapullon korkeilla, joissa oli vaaleanpunainen tai vaaleansininen rusetti.
 
Meidän esikoisen (s. 2012) ikäluokassa on kuulemma huomattavasti enemmän poikia kuin tyttöjä. Ja lähivuosina syntynyt myös paljon enemmän poikia. Näkyy hyvin mm päiväkodeilla. Nyt pojan ryhmässä on 21 lasta, joista 16 on poikia ja 5 tyttöä. Vanhassa pk.ssa ryhmässä oli 11 poikaa ja 1 tyttö. Eli hyvä, että pikkuhiljaa alkaa tyttöjäkin tulemaan. :grin
 
Eilen oli kontrolli ultra siitä rytmihäiriöstä. Ei ollut rytmihäiriöitä. Mutta nyt aletaan tutkimaan sitten sitä vasta ainetta,joka voi aiheuttaa anemiaa vauvalle
Eli ultraavat vauvan aivon veri virtauksia. Ja käyn kuukauden välein verikokeissa. On ollut kyllä sellasta tunne myrskyä tän vasta aineen ja rytmihäiriön takia. Mutta olen onneksi osaavissa käsissä.
 
Mulle ultraaja sanoi, että ei pidä yllättyä jos synnyttääkin pojan vaikka tyttöä on veikattu. Kuulemma tytön näkeminen ultrassa on aina epävarma mutta jos nähdään poika, niin se useinmiten pitää paikkaansa, että voipi olla, että synnytyksessä tulee uusia yllätyksiä vielä tälle porukalle :D Ja Saike halauksia täältä :Heartred On varmasti pelottavaa, että on löytynyt asioita, joita täytyy tutkia tarkemmin mutta juuri näin se on kuin kirjoitit, että olet osaavissa käsissä.
 
Takaisin
Top