Ultra

Onko kukaan saanu neuvolasta ar-ultra-aikaa tai varannut itse yksityiseltä?
 
Neuvolasta voidaan laittaa lähete vasta ensitapaamisen jälkeen. Mua neuvottiin omalle lääkärille, huomenna aika lähetettä varten. :) Oliko sulla keskenmenoja tms taustalla? Silloin kuuluisi kunnan tarjota ar-ultra.
 
Miulla on kaks alkuraskauden km/kemiallista ollut tänä vuonna.. Viimeeksi plussatessa oli puhetta et pääsis ultraan, en sit koskaan sinne ehtiny. Toivottavasti nyttekin pääsisin..
 
Eiköhän sit onnistu. Ootko soitellut jo neuvolaan? Omalla lääkärillä tarvitaan se neuvolan suositus ar-ultraan :)
 
Huomenna meinasin soittaa ja kysellä.. Voi kun pääsis vaik reilun viikon pääst rv6+
 
Mä oon molemmis aiemmissa käyny varhaisultrassa, jotta on voitu määrittää raskauden kesto kun on ollut epäselvää. Uskoisin et saan siihen lähetteen tälläkin kertaa.
 
Innosta ja onnesta kimpoillen yhteys neuvolaan, jonne aika 28.1., ultraan 10.2.

Toivottavasti tämä nyt onnistuu.
 
Mä kävin tänään hakee sitä lähetettä, en sitä saanut. Vaikka neuvolasta sanottiin, että hän voi sen lähetteen tehdä heti sillon kun on eka neuvolakäynti. Toivotaan, että hän sen minulle kirjoittaa.
 
Jennyhannele ihme toimintaa :eek: kyllä täällä saa ultra-ajan puhelimessa neuvolatädiltä..
 
Soitin tänään, mutta oma täti ei ollut paikalla.. Ens ma soitan et varataan se ultra :)
 
Mä oon ihan raivon partaalla.
Laitoin sähkösessä asioinnissa neuvolaan omalle tädille viestiä, et vieläkö pystyy sen lähetteen mulle sit ensitapaamisen yhteydessä laittamaan. Ärsyttävää, kun se lääkäri sanoi, että hän laittaa sen lähetteen. No tulipa tylysti tekstarilla, että gynegologi oli sitä mieltä että ar-ultraan ei ole tarvetta eikä siksi ollutkaan lähetettä laittanut.
 
No onpa ikävää kun luvataan ja ei saakkaan :sad001 tääl on niin pieni neuvola et ei oo lääkäriä, ni terkka laittaa vaa lähetteen..
 
Tänään varasin ekan gyneultran ja se on 9:llä raskausviikolla muutama viikko ennen np-ultraa. En ajatellut hinkua sinne ar-ultraan, koska eipä tätä raskautta itse voi mitenkään kontrolloida.
 
Mä pääsen alkuraskauden ultraan, kun viime vuonna ollut keskenmenoja 3 ja yhteensä niitä on ollut 8.
 
Takaisin
Top