Ultra rv 6+2

E

Elluzka

Vieras
Kävin eilen varhaisultrassa rv 6+2. Näkyi pelkkä sikiöpussi, muttei sikiötä. Lääkäri sanoi, että tulla parin viikon päästä uudelleen, niin näkee, onko tuulimunaraskaus. Meinasi, että kun raskaus näin alussa, ei välttämättä näy vielä kuin sikiöpussi.
Edellisessä raskaudessa kävin ultrassa rv 7+1 ja näkyi sikiö ja sydämen syke.
Pelkään jo pahinta, enkä millään jaksaisi odottaa kahta viikkoa seuraavaan ultraan. Onkohan tässä enää mitään toivoa?
 
Mä kävin kuopuksen aikaan tuolloin ultras, näkyi pelkkä sikiöpussi ja olin varma tuulimunasta. Kävin verikokeis ja hgc ei tuoplaantunut, ja taas olin varma tuulimunasta. Oireet jatkui, ja kun menin uusintaultraan, näkyi täysin viikkoja vastaava sikiö ja syke:Heartred oli vaan nii pieni että ei löytyny ekas ultras.
 
Mä kävin varhaisultrassa kun viikkoja oli 6+jotain.
Sielä näkyi pelkkä sikiöpussi, ei mitään muuta. Epäiltiin tuulimunaa mutta silti annettiin pientä toivoa kun viikkoja niin vähän.
Kätilö käski tulemaan viikon kuluttua uudelleen tsekkaukseen ja sieltähän sitten löytyi 7+jotain alkio ja sydämen syke ^_^
Mulla kohtu niin kovasti eteenpäin kallellaan niin siksi ekalla kerralla ei näkynyt ketään.
Tarkemmat turinat tapauksesta löytyy 2019 heinäkuisten varhaisultra ketjusta :)

Toivoa on siis kyllä ♡
 
Tänään kävin toisessa ultrassa, menkkojen mukaan rv 6+6. Sikiöpussi oli hieman isontunut, muttei merkkiäkään alkiosta. Kysyi, milloin raskaustesti ollut positiivinen ja sen perusteella olis pitäny jo alkio löytyy.
Maanantaina soitto neuvolaan ja sitä kautta taas ultraan. Sit varmaan tyhjennyspillerit kouraan. On tää surkeeta. Raskaustesti näytti kahta viivaa tänään, piruuttaan tein testin. Eli oiskohan tuulimuna.. :sad001
 
Kysyitkö että voisko johtua tuosta kohdun asennosta ettei näy mitään? Jos sielä kuitenkin olisi joku pieni piilossa :)
 
Huomenna verikokeeseen. Katotaan, millaisia arvoja tulee. Joka päivä pelottaa, milloin alkaa verinen vuoto. Jotenki en jaksa uskoa, että kohtu olis silleen, ettei alkio näy. Mulla kuitenki 3 lasta, joten ei kai kohtu yhtäkkiä voi vaihtaa asentoa..
 
Voih mä muistan ton pelon :sad001 jaksamista ja tsemppiä!
Mulla ei kukaan maininnut ekassa raskaudessa kohdun asennosta mitään ja kaikki ultrat saatiin otettua normaalisti. Eli oletan et oli kohtu ns normi asennossa. Nyt taas alusta saakka mainittu siitä eteenpäin kallellaan olevasta jonka vuoksi ala kautta ultraaminen oli nt-ultrassakin mahdottomuus
 
Joo mahan päältä otettiin nt ultra. Yritti ala kautta mutta totesi heti ettei onnistu.
 
Sanottiinko milloin saat verikokeen tulokset vai oletko jo saanut? Tsemppiä! Kunpa kaikki olisi kuitenkin hyvin. :Heartred
 
Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn tuloksia. Toivottavasti lääkäri on ehtinyt ne tulkita siihen mennessä. Pelonsekaisin tuntein tässä täytyy odotella.
 
Ilmeisesti katotaan raskaushormoni.
Eilen kattelin kuopuksen ultra kuvia.. Niissä oli viikot 7+1, mutta kuukautisista laskettuna viikot olis ollu päälle 8. Joten kyllä tässä taas tuli pieni toive, josko ollu 6+ viikolla niin pieni, ettei oo näkyny.
 
Neuvolassa kävin tänään. Laitto lähetteen ultraan ja ens viikolla pitäis päästä sinne. Raskaushormonia oli keskiviikkona veressä jotain 1800. Toivottavasti kaikki olis kuitenki hyvin. Raastavaa vaan odottaa..
 
Onko tuo määrä hormonia ihan normaali määrä noille viikoille?
Voi miten inhottava ootella :sad001
Mä oon niin heikko hermoinen että oisin taas jo painunut yksityiselle.
Jaksamista odotteluun!! Oispa ees sit alku viikosta se ultra.
 
Takaisin
Top