Ultra- ja neuvolakuulumiset

miuk

Seurustelun sensei
Syyskuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Tänne vois jutskailla neuvola- ja ultrajutuista.. :)
 
Ajattelin parin viikon päästä soitella neuvolaan ja varailla aikaa. Ekassa raskaudessa kävin viikolla 9+ ja keskenmenneessä 10+ ekalla käynnillä. :) Tuolloin 10+ löydettiin jo sydänäänetkin.
 
Mää meinasin soitella aika pian niin saa valkata hyvän ajan ettei tartte olla töistä pois.
 
Meinasin heti maanantaina soittaa ajan yksityiselle varhaisultraan ja varata ensimmäisen neuvolakäynnin :) Elokuussa varhaisultrassa todettiin tuulimuna, jonka tyhjennys kesti kaikkineen yli kuukauden. Lääkkeitä lääkkeitä ja loppuenlopuksi kaavinta. Niin mahdollisimman aikasin haluan tietää mikäli taas olisi samanlainen tilanne.. todennäkösesti 12.1 tai 13.1 :)
 
Itse haluaisin varhaisultraan, yritän kysyä gyneltä maanantaina pääsisinkö ultraan :)
 
Katsoin neuvoloiden aukioloaikoja, rv 6+0 vasta neuvola auki :eek: eli pitääpä odotella
 
Nämä pyhät kummasti sekoittaa koko neuvolan toimintaa. Itse en ainakaan törmännyt tietoon, että täällä olisi kiinni tms. Mutta täytyy ensi viikolla soitella lääkkeiden takia ja kaipa siinä samalla varailla aikaa :)
 
No itsekin pitää soittaa vaikka minne kun lääkkeet pitää vaihtaa, ja gynelle ilmoittaa raskaudesta :)
 
Sain aikaseksi varattua neuvolan. :hug007 Helmikuun alkuun meni. Nyt vaan odotellaan
 
Mulla on 23.1 aika :) Osu just hyvin, kun sai perjantaille, niin ei häiritse töiden tekoakaan.

Menettekö yksin vai miehenne kanssa? :>
 
Mä meen yksin (tai siis esikoisen kanssa) neuvolakäynneille. Mies eri paikkakunnalla töissä, niin vaikea järjestää sillai et pääsis mukaan. Ultriin tulee tottakai! Esikoisen odotusaikana asuttiin vielä Turussa, jossa mies töissä, niin oli mukana kaikilla neuvolakäynneillä. :)
 
Mä yritän saada tuon mukaan.. Kummallekin kuitenkin ensimmäinen, niin olisihan se mukavaa kun hänkin pääsis mukaan :)
 
Meillä on 28.1. ensimmäinen neuvola ja tuo mies meinas tulla mukaan. :)
 
Minä ilmoitin hieman humoristisesti miehelleni että "seois eka neuvola sitte 23.1 klo.8.00 että siihen malliin katsot työvuorot että pääset paikalle" :wink Sanoi että tottakai tuun mukaan! :) Taitaa tuota ukkoaki sen verra jänskättää ensimmäisen lapsen odotus että haluaa onneksi olla kaikessa mukana ja oli muka käynyt netissä opiskelemassa mitä mun kehossa tapahtuu :wink
 
Mä soittelen neuvolaan vasta tammikuun puolella, mä opiskelen ni tarttee kattoo lukkarista sopivat ajat ku kurssit alkaa. Syksyn lapsi muuten sopii loistavasti opiskelijalle :) saa kevääseen asti käytyä hyvin ja kerkee vähän tekeen kesällä töitäkin.
 
Minullakin oli mies tässä käynyt tutkimassa netin ihmeellistä maailmaa eräänä yönä, kun satuin sivuhistoriaa vilkaisemaan :D

Kyfi, mitä opiskelet? :)
 
Ma varmaan soittelen aikaa pyhien jalkeen, taallahan ne ei paljoo tee muuta ku laittaa lahetteen synnytys sairaalaan jossa ultrat sun muuta. Eka ultra vasta 16-20rv eli piiiiitka aika viela odotella.
 
Takaisin
Top