UHMA!!!

mami-83

Piirimestaruustason postaaja
Heinämammat 2016
Siis voi kääk!!
Joko teillä löytyy pieni uhmaikäinen kiljukalle kotoa?

Meillä on nyt virallisesti herra uhma tullut kylään :/
Mielialat heittelee laidasta laitaan ja KAIKESTA pitää vetää itkupotkuraivarit ja ne kestää parhaimmillaan sen 30 min.

Mites teillä muilla?

Tänään poika söi ruokaa ja sillä tippu sitä jalalle ja siitä seurasi puolentunnin raivot
Miten näihin ois järkevintä reakoida?
Itse olen antanut raivota aikansa ja aina välillä rauhallisesti kysynyt esim. haluatko tulla syömään tai mikä nyt onkaan ongelma ollut.

Toivottavasti täällä käy vielä joku...ois kiva kuulla miten teillä menee :)

Hauskaa pääsiäistä kaikille!
 
Täällä kans uhmaa ollu jonkun aikaa.. Ja voi sitä äänen voimakkuutta minkä saa aikaan....Meillä ei onneks noi kiukku kohtaukset oo ihan noin pitkään kestäny mut tosi monesta asiasta huudetan ja laitetaan vastaan minkä pystyy..Varsinkin vaatteitten pukeminen on hermoja raastavaa..ja jos ei jotain asiaa osaa ni siitähän tarvii kiljuu minkä kerkee...
En kyllä oasaa sanoa mikä näihin kiukku kohtauksiin tehoaa parhaiten joten mäkin otan vinkkejä ilolla vastaan.. :)

Täällä muutenkin niin tukala olo tästä raskaudesta... Kaikki paikat sattuu ja jomottaa..Viimeks neuvolantäti sanoi et pää on tosi alhaalla mut reilu viikonpäästä tiedän mikä tilanne tuolla alhaalla on kun silloin olis lääkäri..Nyt on viikkoja 34+6
 
Meillä auttaa pahimpiin uhmakohtauksiin et otasn pojan syliin ja meen terassille. Hetken päästä poika rauhottuu (tulee kylmäkin) ja mennään sisälle jutteleen. Tänään on loukkaannuttu j o k a ikisestä asiasta ja menty omaan huoneeseen huutamaan, aika nopeesti sieltä on tultu syliin ku on pyydetty.. Mä luulen että meillä pahin on vielä edessä :S
 
Mä en yleensä täällä käy, millon lie viimeks käyny.. Mut 10kk ikänen pikkusisko häärää kaverina :)
 
Takaisin
Top