Tyttövatsa vai poikavatsa?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko/oliko sinulla ns. tyttövatsa, eli pystyssä oleva vatsa, jonka näkee takaakin vai poikavatsa, eli alhaalla oleva vatsa, eikä takaapäin sitä nää? Osuiko ennustus sukupuolesta vatsan mukaan oikeaan?

Tässä artikkelissa on vielä aiheesta tarkemmin.:dummy::dummy1:
 
Mulla ollut kaikista tyttövatsa, nytkin enemmän tyttövatsa. 2 poikaa ja 1 tyttö, seuraavasta ei vielä tiedä kumpi tulossa :rolleyes:
 
Kumpikaan raskaus ei ole näkynyt takaapäin. Molemmilla kerroilla on myös ollut tosi paljon eteenpäinsuuntautuva maha, pystyssä ja isokokoinen pallero. Ehkä enemmän vesimeloni kuin koripallo, tosin vaikea näin itse sanoa, kun on katsonut vaan yläpuolelta tai peilistä. Poikavatsaksi sanottiin ainakin esikoista odottaessa, toisesta en tainnut saada juurikaan vastaavia kommentteja. Olivat kuitenkin massut aika samannäköiset molemmilla kerroilla ja pojathan tuli. Linea negra oli napaan asti esikoisesta, toisesta ei ollut lainkaan.
 
3x poikavatsa, poika ja tyttö löytyy. kolmannen la joulukuussa ja sukupuoli yllätys.
 
Esikoista odottaessa sanottiin että on poikavatsa ja esikoinen on poika. Nyt toista odottaessa ei ole kukaan sanonut mitään, onko tyttö- vai poikavatsa. Itse en myöskään osaa arvioida onko tämä nyt ylhäällä vai alhaalla. Takaa ei kyllä taida näkyä eli sen puolesta olisi poikavatsa. Sukupuoli selviää ensi vuonna lapsen syntyessä. :)
 
Selkeät poikavatsat (kunnon koripallot :grin) kaikissa raskauksissa ja kaksi poikaa, kolmatta povattu tästä. :Heartblue
 
Tytöstä oli selkeä tuon mukainen tyttövatsa, ja tästä on selkeä poika vatsa ja ultran mukaan poika tulossa :happy: itsellä siis osui kohdilleen.
 
Mulla oli ylhäällä eikä näkynyt taakse, poikamahaksi kaikki sanoi. Ja maha pli vesimelonin mallinen, vasta sairaalassa oikeat supistukset teki mahasta pallon. Poika tuli.
 
Takaisin
Top