Tyttö- vai poikaolo?

Puff

Näppärä viestien naputtelija
Marrasmammat 2017
Toukoäidit 2020
Oletteko jo kuulleet arvauksia vauvan sukupuolesta? Mun kampaaja sanoi että mun oireiden perusteella hän veikkaisi meille poikaa :D mulla on toisaalta koko ajan ollut vahva tunne siitä että tulee poikavauva, ensimmäisessä ultrakuvassakin pikkuinen näytti minusta ihan pojalta! :D Vaikka eihän sitä tietenkään mitenkään voi tässä vaiheessa tietää, mutta sellainen fiilis tullut itselle että poika saattaisi olla tulossa. Miten teillä? :)
 
Jostakin syystä mulla on sellanen tunne et poikaa tässä odotellaan. Vielä joutui tovin tätä tietoa tosin odottelemaan. :D Saa nähdä vahvistuuko tämä olo tiistaina kun näkee pienen eka kertaa. :Heartred
 
Jos vertaa edelliseen alkuraskauteen, mikä oli ihan erilainen kuin tämä, veikkaisin tyttöä, mutta nt-ultrassa tuli ihan sellainen olo, että poika on ja nyt oon enemmän pojan kannalla :D
 
Mulla on ollu alusta asti fiilis että odotan poikaa, mutta vielä saa tovin jännäillä. Serkun mukaan mulla sit taas on tyttömaha...
 
Oireet on ollut ihan erilaiset kuin edellisessä raskaudessa niin sen puolesta veikkaan tyttöä. Toivottavasti rakenneultrassa pikkuinen haluaa näyttää sukupuolensa, en kestä odottaa synnytykseen asti. :D
 
Salamanteri, eikö kaikki mahat näytä tässä kohtaa enemmän tyttömahoilta, vai kuvittelenko vaan?

Mulla on takana kaksi tyttöraskautta ja vaikea kuvitella, että tällä kertaa mahassa olisikin poika. Oireiden perusteella en kyllä ainakaan osaa sanoa mitään suuntaan tai toiseen.
 
Mulla on ollut alusta asti poikafiilis myös. Mun poikafiilis vahvistui myös kun näin vauvan ultrassa. En tiedä sitten mistä näin vahva fiilis lapsen sukupuolesta oikein tulee. Toisaalta, kun odotin poikaa, olin varma että sieltä tulee tyttö. Näin silloin untakin, että tyttö olisi tulossa. Tosin kauaa en ehtinyt sukupuolta miettimään, sillä oli kuulemma oikein selvä tapaus jos ekassa ultrassa viikoilla 12. Sitten kun odotin tyttöä, olin taas ihan varma, että tulee poika. En edes osannut kuvitella itseäni tytön äidiksi.

Nyt olen nähnyt yhden unen, jossa imetin poika vauvaa ja toisen unen, jossa etsin kahdelle tyttö lapselle vaatteita veljeni häihin.
 
En tiedä, mutta aion kysyä kun siihen on mahdollisuus. En malta odottaa synnytkseen. Plus on helpompi varautua, kun tietää kumpi on tulossa. Ei tarvitse ainakaan olla ihan sukupuolineutraali. Tosin onhan niissäkin ollut virhearvioita, joten pieni mysteeri säilyy ainakin. :)
 
Mulla ei oo mitään hajua. :joyful: tilasin sen testin ulkomailta millä sen voisi selvittää mutta se voisi olla sen mukaan kumpi vaan. :joyful: esikoinen ilmoitti kyllä tomerasti, että haluaa siskon. Ei missään nimessä poikaa. :hilarious: isi odottaa taas poikaa.
 
Hassua, kun esikoisesta mulla oli alusta asti poikaolo ja kuopuksesta tyttöolo. Ihan oikein meni ne olot, mut tästä en kyl tiiä :)
 
Jostain syystä vahvasti sellainen se on tyttö-fiilis :happy: Toki jännitystä on luvassa aina syntymään asti kun ei haluta etukäteen sitä tietää.
 
Alusta asti vahva poikaolo, kuten esikoisesta oli vahva tyttöolo. Ja oikein meni esikon kohdalla. Jos pitäisi sanoa kumpaa ns toivoo, niin myönnän kyllä toisen tytön olevan ihana :) mutta molempi parempi, tietysti :)
 
Me ei olla kysytty kummastakaan aiemmasta ja luulen ettei kysytä nytkään.. Mulla oli esikoisesta tyttö olo mut poika tuli. Kakkosesta oli poika olo ja poika tuli. Nyt menee olot edes takas ettei osaa sanoo :)
 
Mulla kanssa vaihtelee nyt tosi paljon tyttö ja poika olot, jotenkin olen kuitenkin ihan aavistuksen verran enemmän kallistumassa poikaan, jos mielipide pitää sanoa. Huomenna taas varmaan sitten tyttö :hilarious:
 
Mä tilasin jo vaatteita vauvalle, kun tosiaan ollaan kaikki ehditty myydä jo pois. Ajattelin silleen pikku hiljaa alkaa hamstrailee niitä vaatteita (vielä kun oli Popilla eco mallistosta -20% ja tilasin sieltä samalla muillekin meidän lapsille vaatteita). Tilasin keltaista ja vaaleansinistä. Ajattelin, että ne sopii molemmille. Mä kun puin meidän tytönkin vauvana vähän kaiken värisiin vaatteisiin, mun mielestä kun kaiken ei tarvitse olla vaaleanpunaista (ja nykyään pitää, kun tytär suostuu käyttämään vain pinkkiä, vaaleanpunaista ja violettia). Ja jos se poika tulee, kuten mun fiilis sanoo, niin kyllä sillekin voi kaiken värisiä vaatteita pukea myös, ei se varmaan siitä kärsi.

Vaikka mulla onkin vahva poika fiilis, niin eilen se hieman kärsi. Katselin huvikseni Facebook kirppiksiltä vauvalle vaatteita (mitään en vielä sieltä viitsi ostaa, ettei mun ostot näy FB kavereille) ja jostain syystä kiinnitin huomiota eniten niihin tyttöjen vaatteisiin, kunnes tajusin, että voisi niitä poikienkin vaatteita katsella. Tietty voi olla tottumuksesta kyse, kun tytär vasta 2v eli ei kauaa kun hänelle tullut shoppailtua vauva vaatteita.

Miehen siskolle sanottiin esikoisesta pitkään, että on tyttö tulossa. 2kk ennen laskettua aikaa totesivatkin, että poikahan se onkin. Miehen sisko olikin ehitnyt jo ostella pelkkiä tyttö vaatteita.
 
Mulla on niin vahva poika fiilis ja vahvistui vaan entisestä, kun näki vauvan ultrassa. Ei siis tiedetä, mutta semmonen tunne. Tosin on ehkä vähän vaikea edes kuvitella odottavansa tyttölasta, kun on jo kaksi poikaa. :grin
 
Ihan tyttö fiilikset oli koko ajan en osannu edes kuvitella että poika tulisi. Ja nyt tosiaan selviski että tyttö tulossa meille. Otettiin se nipt-verikoe jossa katsottiin kromosomit ja saatiin samalla tietää kumpi tulee :happy: ja kaikki oli muutenki onneksi kunnossa pikku kaverilla :Heartred
 
Mulla on ollut alusta alkaen tyttöolo. Voi kyllä olla että se on vaan jotain toiveajattelua, pojan jälkeen olisi kivaa saada tyttö. Tytölle olisi myös nimi valmiina, pojan nimestä ei päästäisi miehen kanssa yhteisymmärrykseen :D
 
Mulla on vähän fiilis vaihdellut.. Alussa oli poikaolo, sitten kun tuli pahoinvointia niin tuli tyttöolo, ja nyt en enää tiedä :wacky: Tyttö olis kiva, koska lähipiirissä ei tyttövauvoja ole oikein tullut, mut tottakai kumpi tahansa kunhan on vaan terve vauva :Heartbigred
 
Takaisin
Top