Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Poikaa toivoisin, kun on jo tyttö. Sitten olisi molemmat. Mitään oloja ei ole kummastakaan.
 
Vielä aika vaikea veikkailla ku nii vähäiset oireetki. Kolme poikaa ennestään, joten tyttöä ehkä vähän haaveilen. Mut jos jompaa kumpaa pitää veikata nii sanoisin että poika.
 
Esikoinen kyseessä ja jostain syystä itsellä (ja myös miehellä) käynyt mielessä tyttö. Myös tuon kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. :) Kumpi vaan kelpaa, varsinkin kun kyseessä meidän pakkasihme :Heartred
 
Mulla on niin tyttöolo kun olla ja voi, kiinalainensyntymäkalenteri veikkaa tyttöö myös, siskokin tytön kannalla :D Ite toivoisin poikaa kyllä :grin No ei sukupuolella oikeasti merkitystä ole kunhan ln terve ja kunhan saisin tämän vauvan syliin :)
 
Jaa a, itse veikkaan poikaa, toisaalta toivoisin tyttöä. Tuon kalenterin mukaan tyttö olisi tulossa.
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan poika ja sitä ehkä itsekin veikkailen.
 
Tyttöä toivon kun poika jo on, mutta en pety vaikkei tyttö tulisikaan. :)
 
Meillä kolme poikaa joten eiköhän tämä nelonenkin poika ole :Heartred
 
Itse ja mies veikataan tyttöä. Lapsen tuleva kummi toivoo myös tyttöä.

Itse pienesti toivon poikaa miehen vuoksi( hänelle eka ja luultavasti myös ainoa lapsi)
 
Jotenkin ajattelen itseni tyttöjen äitinä, esikoiseni on tyttö. Miehellä ennestään kaksi poikaa. Vähän fifty-fifty on tässä nyt, ehkä kuitenkin haaveilen jostain syystä toisesta tytöstä, mutta aika näyttää kumpi sieltä tupsahtaa ja sillä sitten mennään! :)
 
Uumoilen poikaa. Kaikki kolme tämän serkkua poika, joten sopisi joukon jatkoksi. Toisaalta toivon myös tyttöä. Pääasia tietenkin, että olisi vain terve. :)
 
Meille vähän ultraaja vihjaili pojasta, mutta sano kyllä perään heti että "eihän sitä voi varmaksi sanoa vielä". Mulla kans aika poikafiilis tuli siinä ultran aikana. Tiiättekö siitä nub-teoriasta minkä mukaan pystyy aika varmaksi rv 12 jälkeen näkemään sukupuolen? :happy:
 
Nubin avulla yritin tulkita nt-ultra kuvia, mutta en saanut mitään tolkkua :grin vissiin, kun mulla kaikissa kuvissa näkyy jalat, niin ei oikein pysty tulkitsemaan, näin ainaki oon ymmärtänyt.
 
Aika selvästi näkyy meillä tuo nub ja ton perusteella vielä vahvempi poikafiilis.
 

Liitteet

  • IMG_20190806_223518.jpg
    IMG_20190806_223518.jpg
    37.7 KB · Katsottu: 7
Nubin avulla yritin tulkita nt-ultra kuvia, mutta en saanut mitään tolkkua :grin vissiin, kun mulla kaikissa kuvissa näkyy jalat, niin ei oikein pysty tulkitsemaan, näin ainaki oon ymmärtänyt.

Vähän sama homma, en saa mitään tolkkua uä-kuvista (siis mitä tulee sukupuoleen) :) Noh, ei tässä ole kuin kuutisen viikkoa rakenneultraan, siellä selvinnee. Ei oikein mitään vahvoja fiiliksiä puoleen eikä toiseen, mutta aavistuksen enemmän tyttö-olo kuitenkin.
 
Nubin mukaan meille olisi tulossa tyttö :)
Jos kuvakulma sit on oikea, eihän noista niin ota selvää.

Esikoispojan ultrakuvasta olisin huomaavinani poika Nubin. Jospa siinä ois perää:wink
 
Takaisin
Top