Tyttö vai poika?

Olen miettinyt kyllä, että pitäisiköhän yksityisellä se nipt-testi käydä ottamassa. Onko siinä joku tietty viikko milloin pitää ottaa? Tietääkö joku paljon se suurinpiirtein maksaa yksityisellä?
 
Me kysytään kyllä hyvinkin todennäköisesti. On jotenkin helpompi luoda suhdetta tulevaan lapseen kun edes jotain siitä tietää. Olo on kyllä vielä hyvin ristiriitainen. Toisaalta on olo, että poika siellä on, mutta varhaisultrassa kun käytiin niin kuvasta tuli heti ihan tyttöfiilis. Jännä nähdä, mitä tuleman pitää :happy:
 
Mies soitteli tuossa siskolleen ja jutteli meidän asunnonvaihtosuunnitelmista. Sanoi siinä, että haluttaisiin, että likoille on omat huoneet. Tosin korjasi heti, että lapsille Esikoinen meillä siis tyttö, mutta ei ole vielä yhdessä puhuttu tulevan sukupuolesta muuta kuin että todennäköisesti kysytään, näkyykö ultrassa.
 
Mä ajattelin eka että en halua tietää... Kolmas raskaus ja ekasta ei tiedetty, tokasta tiedettiin, ja tämä kolmas en tiedä.. pitää vähän vielä miettiä :) se oli kyl jotenkin kivaa myös se että ei tiennyt sukupuolta..
 
Mulla on poikaolo, mutta kaikki kaverit kenen kanssa olen jutellut tästä, ovat arvelleet tyttöä :grin Saa nyt sitten nähdä! Aluksi en yhtään tiennyt, haluaisinko rakenneultrassa kuulla sukupuolen, mutta nyt tuntuu siltä, että haluan. Ei sillä väliä ole, mutta tyttövauvalle saattaisin innostua ostamaan jonkun mekon kun taas poikavauvalle en, vaikka muuten en sukupuoliorientoitunut pukemisessa olekaan. :)
 
Mä toivoin ekalla kerralla tyttöä niin paljon, että oli vähän nieleksimistä ekan ultran jälkeen :) ihan höpsöjä nuo odotukset, rakas ja ihana ja maailman parashan se lapsi on sukupuolesta riippumatta:love7

Nyt jotenkin automaattisesti olen haalinut "neutraalin" värisiä juttuja, kun ehkä on enemmän poikaolo. Mutta esikoinen, jolle ei olla siis vielä kerrottu, on yhtäkkiä ruvennut puhumaan pikkusiskosta! :love7:love7 Haaveilee nyt jostain syystä sellaisesta kovasti. Suloista! Olisihan se mukava täyttää tällainen toive. :Heartred
 
Mulla ei oikein ole vielä mikään olo. :grin Anoppi on sitä mieltä että tyttö (se varmaan toivoisi enemmän tyttöä kun hän ei koskaan tytärtä saanut), kun taas appi on sitä mieltä että poika on. Hän haluaa viedä vauvaa sitten metsälle. :hilarious: Kiinalainen taulukko ennustaa poikaa, mies omien sanojensa mukaan ei toivo kumpaakaan mutta pojasta se koko ajan puhuu niin varmaan poikaa toivoo kuitenkin. :grin Mun suku on naisvaltainen ja miehen suvussa on aika 50/50 molempia. Itseä ei vieläkään niin kiinnostaisi etukäteen tietää mutta mies haluaisi, joten varmaan joustan tässä tietämisasiassa kun mies on luvannut joustaa nimiasiassa.:joyful:
 
Mulla on jotenkin tosi ristiriitaiset tunteet pienen sukupuolesta, mutta ajatuksella että ihan sama kumpi tulee, molemmat on tervetulleita. Esikoinen oli poika ja sitä oikeastaan silloin toivoinkin ja aavistin. Tokasta toivoin kovasti tyttöä ja hieman jouduin nieleskelemään kun rakenneultrassa sanottiin että poika on. Kolmannen kohdalla en edes uskalla toivoa tyttöä, tuntuu väärältä toivoa mitään. Poika olisi loogisempi kun periytyisi kaikki vaatteet suoraan sekä esikoinen (8v) on ilmoittanut että olisi katastrofi jos tulee tyttö. Kaikinpuolin olisi helpompaa siis että uusi pieni olisi poika ja kuulema todennäköisempääkin, mutta en mä pääse mihinkään siitä että kuinka haluaisin päästä ostelemaan pieniä mekkoja ja hörhelöitä :sorry::dummy1::dummy: no rakenneultra on varattu 21.5 ja toivon että siellä jotain osviittaa saataisiin asiaan. Jos ei selviä siellä niin ajattelin mennä ylimääräiseen ultraan yksityiselle sanoi mies mitä hyvänsä :hilarious:
 
Mies on sitä mieltä että poika tulee. Hänellä on 3 poikaa entuudestaan, joten sanoo ettei hänestä tule muita kuin poikasiittiöitä. Mulla taas 2 tyttöä entuudestaan, ehkä mä en osaa tehdä kuin tyttöjä? On tämä jännittävää aikaa kun ei vielä tiedä kumpi sieltä tulee, rakenneultrassa selviää sitten, toivon mukaan, ettei tarvitse pähkäillä sitä asiaa enää.
 
Sukupuolella ei meille ole väliä mutta ehkä meillä vähän poikafiilis on tullut.. Muistaakseni olen jostain lukenut että nuilla hoidoilla syntyy todennäköisemmin poikia niin en tiedä vaikuttaako tämäkin sitten aatoksiin.
 
Mullakin jostain syystä tullut fiilis pojasta, koska tää on ollu niiiiiiiin paljon helpompi raskaus ja edellinen oli tyttö :hilarious: Meidän suvussa on ollu tota että tytöistä poikia hankalampi raskaus, mutta tiedä häntä. Myös elintavat ovat ihan erilaiset tällä kertaa niin ties vaikka sekin vaikuttaa oloon eikä välttämättä se kumpi siellä heiluu :)
Ekassa raskaudessa murruin ihan täysin kun olin ihan 100% varma (ja erittäin toiveikas) että olisi ollut poika niin meni koko sporamatka kotiin sanomatta miehelle sanaakaan, kotiin päästyä purskahdin jäätävään huutoitkuun. Näin jälkikäteen nykyminä häpeää sitä naista joka itki ja huusi jonkun sukupuolen takia:facepalm: Mutta saa nähdä, sisko olisi tytölle varmasti tuleva paras kaveri (vain 2v ikäero) mutta poika taas toisi harmoniaa tähän naisvaltaiseen taloon:rolleyes:
 
Merrykarhu, toi viimene lause olis voinu olla mun kirjottama. Meillä kans kahden vuoden ikäero niin olis ihana saada siskokset, mutta toisaalta olishan se poikakin kiva. :shy: Noh edelleenkään ei ole väliä, mutta puolensa ja puolensa on molemmissa.
 
Ehdottomasti juuri näin! Molemmissa on kyllä omat hurmaavat puolensa:smug: Eilisessä nt-ultrassa yritettiin tiirailla sukupuolta kun kätilö kuvasi todella pitkään jalkoja jotka läpsytti yhteen mutta ei siitä valkoisesta möykystä ota mitään tolkkua tässäkään vaiheessa:hilarious: Ainoa miksi harmittaa ettei tiedä sukupuolta on lapsen personoimisessa, se jotenkin auttaa luomaan selkeämpää profiilia masukista:)
 
Me ollaan miehen kanssa molemmat sitä mieltä että tämä on poika. Kätilö eilen ultrassa veikkasi 90% todennäköisyydellä poikaa.
 
Taikatutti siis np-ultrassa veikkasi? Miten se pystyi nähdä :eek: mitkä viikot sulla on nyt?
 
Joo eilen nt-ultrassa veikkasi niin, viikkoja oli sillon 12+5. Saa nähdä pitikö paikkansa kunhan on rakenneultra.
 
Miten ne siellä jo veikkaili?:eek: Kaipa ne antaa arviota jos sukupuoli on ilmeinen. No mitkä on fiilikset nyt tulevasta pojasta?:happy:
 
Kätilö totesi ensin ettei tässä vaiheessa erota vielä sukupuolta kunnolla, johon mies totesi kätilöillä että poika se on. Kätilö hetken ultraili ja totesi siihen että taitaa tekijä olla oikeassa, mutta vielä ei saa maalata huonetta vaaleansiniseksi. Fiilis on ihan hyvä kun poikaolo ollut alusta asti. Kumpi vaan otetaan ilolla vastaan, mikäli muuttuu rakenneultrassa.
 
Takaisin
Top