Tyttö vai poika?

Mulla kyllä vaikka oireet on ihan samat ku esikoisesta, joka poika, niin silti jotenki tyttö-olo. Voi toki olla että salaa vähän enemmän toivon tyttöä ja johtuu siitä.... Vaikka ei kyllä haittaa vaikka olis poikaki! :p
Mutta mitään vaatejuttuja en katso ennen rakenneultraa. Korkeintaan edellisen äitiyspakkauksen vaatteet ja muut unisex-vaatteet saatan katsoa jo talteen esikoisen jäljiltä (ja niitä vaatteita kun on aivan karseen paljon!! :nailbiting:) mutta vasta aikasintaan sitten jos nt-ultrassa kaikki näyttää olevan hyvin..
 
Meillä mies on ollu jostain syystä kokoajan varma, että tyttö tulee :grin Ite en kyllä yhtään osaa arvata. Mä haluaisin kyllä tietää etukäteen sukupuolen, niin ois sit helpompi tehdä hankintoja.
 
Miten voikin olla, että toisinaan fiilis on niin vahva? Onkohan siitä mitään statistiikkaa, että miten usein se aavistus sitten osuu kohdalle?

Mä puhun tästä jo tulevana pikkuveljenäkin tolle esikoiselle, ja oon jo katellut mitä vaatteita voisin säilyttää. Tulee aika järkytyksenä, jos tää onkin tyttö. :p


On ja mä löysin! Jos on vahva fiilis vauvan sukupuolesta ni 62% äideistä on oikeassa!

"40% (n=411) of our study population (N=1,026) indicated having an intuition or perception
of fetal gender. These women correctly predicted the gender of their babies 51% of the time (P=0.6571).
Women who expressed a “strong” degree of intuition (n=53) fared better, accurately predicting fetal gender at a rate of 62%."
 
Esikoista odottaessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan, poika tuli, ja tässä raskaudessa taas olen oksentanut *paljon*. Urbaanin legendan mukaan tyttöraskauksissa on enemmän pahoinvointia kuin poikaraskauksissa, joten tämä on sitten varmaan tyttö, jos urbaaniin legendaan uskoo. Mitään tyttöoloja tai poikaoloja minulla ei ole.

No täs on nii kahtaa sorttia. Mulla tyttöraskaudessa ei ollu yhtää pahoinvointia ja nyt on ihan kerrottavaksi asti. Mää siis veikkaan poikaa ihan vaan koska on paha olo ja edellisessä ei ollu :grin toisaalta äitilläni esikoisesta ei oloja ja tyttö ja toisesta pahoinvointia ja tyttö :scratch
 
No täs on nii kahtaa sorttia. Mulla tyttöraskaudessa ei ollu yhtää pahoinvointia ja nyt on ihan kerrottavaksi asti. Mää siis veikkaan poikaa ihan vaan koska on paha olo ja edellisessä ei ollu :grin toisaalta äitilläni esikoisesta ei oloja ja tyttö ja toisesta pahoinvointia ja tyttö :scratch
En minäkään tuohon täysillä usko, jollain synnärillä olivat tehneet leikkimielisesti parin päivän ajan tilastoa sukupuolen ja pahoinvoinnin välillä, ja tulleet päinvastaiseen tulokseen urbaanin legendan kanssa.
 
No täs on nii kahtaa sorttia. Mulla tyttöraskaudessa ei ollu yhtää pahoinvointia ja nyt on ihan kerrottavaksi asti. Mää siis veikkaan poikaa ihan vaan koska on paha olo ja edellisessä ei ollu :grin toisaalta äitilläni esikoisesta ei oloja ja tyttö ja toisesta pahoinvointia ja tyttö :scratch

Mulla viime raskaudessa oli kauheat pahoinvoinnit puoleen väliin asti raskautta ja poika tuli. Nyt pahoinvoinnit on jo hävinny ja muutenkin ollu paljon lievemmät. Oma äiti on saanu 3 tyttöä eikä mitään pahoinvointeja. Oisko tää sittenkin tyttö? o_O Mielenkiinnolla odotan rakenneultria miten selviää!
 
Mulla ei ollu esikoisesta yhtään vaivoja ja poika tuli. Nyt tammikuun alussa oli etova olo, mutta sekin mennyt ohi jo. Innolla odotan ultria! :wacky:
 
Mul on vähän poika olo. Lähinnä ehkä siks et nyt on ollu niin vähän oireita verrattuna esikoisen (tyttö) raskauteen. Mut ehkä täs on vähän sitäki et toivoisin poikaa :rolleyes: Meillä tosin esikoinen ja mies kumpikin toivoo poikaa... Vielä 7,5vk rakenneultraan :rolleyes:
 
Mulla esikoinen poika ja hänestä sellasta jatkuvaa etovaa oloa mutta harvemmin yökin. Toinen on tyttö ja hänestä välillä täysin ok olo, välillä etoi mutta yökin herkästi. Nyt tässä kolmannessa olo vastaa enemmän tuota edellistä raskautta eli sen perusteella olisi tyttö tulossa. Miehellä on tyttöolo, mä taas oon ollut joka toinen päivä ihan varma että poika, joka toinen päivä taas vakuuttunnut että tyttö. :woot: Joten paha sanoa nyt. laughing7
 
Mun mummulla oli varma keino tietää tuleeko tyttö vai poika! Toista odottaessa vihasi appelsiineja ja toista odottaessa rakasti!
Ekasta ei tienny mutta 4 seuraavaa sukupuolta tiesi :)

Itellä ny ei oikein oo himoja tai inhokkeja, et vois niistä päätellä!
 
Mun mummulla oli varma keino tietää tuleeko tyttö vai poika! Toista odottaessa vihasi appelsiineja ja toista odottaessa rakasti!
Ekasta ei tienny mutta 4 seuraavaa sukupuolta tiesi :)

Itellä ny ei oikein oo himoja tai inhokkeja, et vois niistä päätellä!

Kumpi sille tuli, kun himoitsi appelsiineja?
Mulla esikoinen on poika ja söin kilokaupalla appelsiineja raskausaikana. Nyt alkaa sama himo nostaan päätään...
 
Mä oon ihan varma että tyttö on tulossa. Jotenkin vaan on sellanen olo. Samoin miehellä, hän on alusta asti sanonut et meille tulee tyttövauva!
Ystävä laittoi yllättäen viimeviikolla viestin, että oli nähnyt unta että meille syntyisi kaunis tyttövauva :Heartred (ystävä ei tiedä raskaudesta)

Toki poika on yhtä haluttu! Mutta jotenkin sitä elää ajatuksessa, että tyttö tulossa!
 
Hmmmm.... Mummos kumos siis väitteen että tyttöä odotellessa tekee makeaa mieli ja poikaa suolasta ;P tosin meidän äitikin 2tyttöä synnyttänyt ja toisesta ei syöny mitään muuta ku porilaisia ja suolakurkkuja (normaalisti aina vihannu suolakurkkuja) ja toisesta jäätelö oli pakko saada :D
 
Kun mummu odotti tyttöjä, ei voinu sietää appelsiineja. Poikia odottaessa taas rakasti!

Ja tiesi jo että oon raskaana ennenku ees kerroin :smile

Noni hyvä, eli ainakin toinen näistä on poika! :D

Ihana mummu, niin ne vaan tälläset vaistoaa! :)
 
Tämä raskaus samanlainen kun edelliset. Ei mitää pahoinvointeja tms. 2 tyttöä ennestään.
Näistä oli tyttö olo, vaikka esikoisesta sanottiin poikaa ultrassa ja silti vaan tuo tyttö olo oli. Tyttö syntyi. Toisesta oli tyttö olo, mutta ei missään ultrassa suostunut näyttämää kumpaa on :D 2 kertaa kävin yksityisellä, ja visusti piilotteli haarojaan(tähän lääkäri vitsinä "tyttö taitaa olla, kun noin käsillään peittää haarojaan). Nyt kysyn taas ja meinaan jälleen käydä 4D-ultrassa, mut saa nähdä näyttääkö kumpi on :D Tyttö olo hiukan, mutta toisaalta se on ehkä mun toive ajattelua myös ja toivoisin kolmatta tyttöä.
 
Jännättääkö muita hirveesti sukupuoli? Tuntuu, että mitä pidemmälle mennään, ni sen enemmän käy jännäämään :rolleyes: aikasempia lapsia ei oo, niin ei voi oikeen oloja vertailla. Vähän ennen kun tulin raskaaksi, näin unta että sain pojan. Tyttö olo oli alkuun, mutta nyt oon alkanut mieltää pientä maha-asukkia poikana :hilarious: tytölle olis helpompi valita nimi, ja ihana olis ostella mekkoja, mutta unessa olin kyllä niiiin onnellinen pojastakin.
Tässä jännityksissä mies tilasi netistä semmosen sukupuolenselvitystestin mikä varmaan sekottaa entisestään, mutta huumorilla odotetaan että mitähän tuo näyttää :angelic:
 
Kyllä minuakin sukupuoli kiinnostaa, ei siksi, että suhtautuisin lapseen mitenkään eri tavalla tai syöksyisin kauppaan ostelemaan sukupuolisidonnaista tavaraa, vaan ihan siksi, että tietäisin lapsesta enemmän.

Esikoisesta kiinnosti niin paljon, että kävin rakenneultran jälkeen yksityisellä omaan laskuun 4d-ultrassa ottamassa asiasta selvää.
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä minuakin sukupuoli kiinnostaa, ei siksi, että suhtautuisin lapseen mitenkään eri tavalla tai syöksyisin kauppaan ostelemaan sukupuolisidonnaista tavaraa, vaan ihan siksi, että tietäisin lapsesta enemmän.

Esikoisesta kiinnosti niin paljon, että kävin rakenneultran jälkeen yksityisellä omaan laskuun 4d-ultrassa ottamassa asiasta selvää.

Muistatko paljonko sellainen 4D-ultra oikein maksoi?
 
Takaisin
Top