Tyttö vai poika?

Mulla on olo, että poika olisi tulossa, en kyllä tiedä miksi :) ja tottakai sormustesti oli pakko tehdä :grin Ei ollut täysin selvä, mutta enemmän poikaan suuntaava.

Tyttöä olen ehkä toivonut, koska tuntuu että osaisin paremmin toimia tytön kanssa :grin mutta kunhan tulee terve lapsi niin saa olla kumpi vaan
 
Hauska huomata täälläkin, että inasen enemmän toivoo poikaa jos on jo poika ja tyttöä jos on jo tyttö :) mies on enemmän että mieluummin si tyttö ku on jo poika :)

Kai ite ainaki kuvittelen pääseväni helpommalla jos tulee toinen poika!

Mutta ihme vahva fiilis että tulis tyttö!!! Jonku mukaan tais äidin tunne osua vaan 60% oikein! Että katsotaan :)
 
Me ollaan miehen kanssa toivottu ensimmäiseksi lapseksi poikaa, mutta sillä samalla hetkellä kun plussasin, tuli minulle todella vahva tyttö fiilis. En osaa yhtään sanoa mistä tunne on peräisin, kun kaikki leikkimieliset testitkin kallistuvat poikaan :grin Mutta todellisuudessa sukupuolella ei ole väliä kummallekkaan, kunhan saataisi terve pieni syliin asti :shy:
 
Meillä yksi poika ja fiilikset ois et tulis toinen, jos näihin pahoinvointeihin siis vertaan. Nyt siis ollut vähemmän pahaaoloa edelliseen raskauteen verrattuna. Mutta ei kyllä yhtään haittais jos tyttö tulisikin! :)
 
Minulla on todella vahva tunne, että tyttö olisi tulossa. :rolleyes: myös isäni oli sanonut miehelle, että tyttö tulee kun maha on tuon muotoinen ja perse pitkällä. Niin kaunista :D
 
Mulla kaikki, jotka tietää on veikannut poikaa. Mut en tiedä onko se enemmän toive, kun esikoinen on tyttö. Mulla ei ole kyllä mitään tunnetta edelleenkään. Esikoisesta oli rakenneultraan saakka todella vahva poikaolo.
 
Mitä pidemmälle päästään, sitä varmempi oon että tää on poika. Näin viime yönä unta, jossa synnytin noin 3kuisen, kivan leppoisan pojan, ja pelkästään pojalle oon miettinyt nimiä.
Tosi outoa tää, kun esikoista odottaessa ei ollut oikein mikään olo. Enemmän ehkä poikaa odotin, mutta lähinä ehkä siksi, että kaikilla muilla oli poikafiilis mun lapsesta. Tyttö tuli, mut saas nyt nähdä miten tän kaa käy. Eli siis poikaa odotan, mut tyttö olis kiva ylläri. :joyful:
 
Mulla on pieni toive tytöstä, ja hiukan tyttöolo kun vertailee kahteen viime raskauteen, joista tuli poikia! Mutta, jokainen raskaus on erilainen, joten sen enempää en sen varaan laske :) miulla on 3 poikaa ja 2 tyttöä, sen puoleen kumpi vaan on tervetullut ❤
 
Esikoista odottaessa ei ollut pahoinvointia ollenkaan, poika tuli, ja tässä raskaudessa taas olen oksentanut *paljon*. Urbaanin legendan mukaan tyttöraskauksissa on enemmän pahoinvointia kuin poikaraskauksissa, joten tämä on sitten varmaan tyttö, jos urbaaniin legendaan uskoo. Mitään tyttöoloja tai poikaoloja minulla ei ole.
 
Tästä finnimäärästä päätellen tyttö tulossa. Eikös se tyttö vie kaiken hehkun äidistään... :lurking:
 
Mulla ainakin kun esikoista odotin, oli näillä viikoilla finnejä mitä ihmeellisimmis paikoissa ja tyttö tuli. Eli mun kohdalla piti ihan paikkansa se finniteoria. Nyt ei oo finnejä ollenkaan ja tekee mieli suolasta ja kunnon ruokaa. Eikö sekin oo vähän poikamerkki..
 
Mulla oli esikoisen kanssa rajua pahoinvointia ja siitä tuli kumminkin poika. Kaikki oli varmoja että tyttö kun olin niin huonona. Tosin iho voi paremmin kuin ikinä!
Nyt taas ihan kamalat olot. Ei ole mitään tuntoja onko tyttö vai poika. Ite oon varma että mulla on nää kamalat olot oli siellä kumpi tahansa. Nyt kyllä iho ei vielä oo kovin hyvässä kunnossa...
Saa nähdä :smug:
 
Tästä finnimäärästä päätellen tyttö tulossa. Eikös se tyttö vie kaiken hehkun äidistään... :lurking:

Täällä kans naama kukkii niin siitä päätellen tyttö ois tulossa. Muutenki ollu etovaa oloa jota ei esikoispoikaa odottaessa ollu. Tyttöolo ollut jo aika pitkään. Saa nähä osuuko veikkaus oikein. Kumpi vaan tietenkin tervetulleita, kunhan ois terve :Heartred
 
Meillä vähän haaveillaan tytöstä, pääsis ompelemaan mekkoja! Naama ja selkä näppyjä täynnä ja makeaa tekee koko ajan mieli vaikka tavallisesti oon suolaisten herkkujen perään.. poika otetaan myös avosylin vastaan, kunhan saatais terve vauva syliin ❤️
 
Meillä on ollut miehen kanssa molemmilla alusta asti sellainen olo, että tyttö tulee. Myös mun sisko sanoi, että hän olettaa, että tyttö tulee. Oonkin nauranut, että jos on yhtään sukuun tulossa oleva vauva niin on takuuvarmasti poika.
 
Mulla on jostain syystä lievästi sellainen olo, että poika olisi tulossa. Sinänsä ihan sama, kunhan on terve:Heartred mutta esikoisesta olisi tallessa kaikki vaatteet tytölle:rolleyes:.

Esikoisesta aavistin jostain syystä ja tunne oli tosi voimakas. Muistan kun näin kaupassa ihanan pinkin fleecepuvun alessa ja halusin sen ostaa, mutta mies sanoi, ettei vielä ennen rakenneultraa, kun ei tiedä kumpi -ei auttanut mun vakuuttelut:hilarious:
Mutta kovin sitten seuraavana päivänä yksinäni salaa ostamassa tuon pinkin fleecen, niin varma olin tyttöfiiliksestä:grin
 
Miten voikin olla, että toisinaan fiilis on niin vahva? Onkohan siitä mitään statistiikkaa, että miten usein se aavistus sitten osuu kohdalle?

Mä puhun tästä jo tulevana pikkuveljenäkin tolle esikoiselle, ja oon jo katellut mitä vaatteita voisin säilyttää. Tulee aika järkytyksenä, jos tää onkin tyttö. :p
 
Miulla on jostain syystä hyvin vahva tyttöolo. Oireet puhuis sen puolesta, vaikkei toki sen perusteella mitään voi varmaksi sanoakaan. Kyllä on pitkä aika jännittää sitä asiaa, rakenneultrassa selviää jos ipana haarat suostuu näyttämään. :grin Olo voi kyllä johtua siitäkin että kaikki tämänhetkiset lähipiirin vauvat on tyttöjä.
 
Miten voikin olla, että toisinaan fiilis on niin vahva? Onkohan siitä mitään statistiikkaa, että miten usein se aavistus sitten osuu kohdalle?

Mä puhun tästä jo tulevana pikkuveljenäkin tolle esikoiselle, ja oon jo katellut mitä vaatteita voisin säilyttää. Tulee aika järkytyksenä, jos tää onkin tyttö. :p

Mulla on ihan sama!! Mä oon koko ajan ajatellut, että esikoinen saa pikkuveljen ja, että mä odotan nyt kaksospoikia ja tänään ultrassa vauvat näytti selvästi molemmat pojilta! :laughing021

Tuun kyllä pahasti järkyttymään, jos rakenneultrassa selviää, että nää molemmat on tyttöjä! :eek:

Ja siis haluan vielä sanoa, ettei kellekkään tule fiilistä, etten tyttöjä huolisi, että otan kyllä molemmat sukupuolet avosylin vastaan! :Heartred
 
Takaisin
Top