Tyttö vai poika?

Ei oo mitään tuntumaa, että kumpi ois tulossa. viime raskaudessa meni tuntemukset pieleen. Mies toivoisi poikaa, kun esikoinen on tyttö. Mulla ei oo toiveita :)
 
Mulla on kovasti sellanen olo, että poika tämä on. Tavallaan ollaan käytännön syistä toivottu toista tyttöä, mutta nyt kun olen raskaana, se tuntuukin aika merkityksettömältä. Olis se poikakin varmasti ihan yhtä ihana. :p
 
Mulla on vähän poikaolo, ja sitä kiinalainen kalenteri myös lupailee. Toisaalta ois ihana, jos olisi tyttö, niin sukupuolijakauma kotona tasoittuisi. Mutta siis, sukupuolella ei väliä, kumpi vaan on tervetullut!
 
No apua. En mä kiinalaisista kalentereista tiiä mut tyttöolo koska olottomuus on sama ku esikoistytön kohdalla :rolleyes:
 
Meillä täältä löytyy neljä tyttöä ja yksi poika ❤️
Miehellä ennestään kaksi tyttöä ja minulla tyttö ja poika, perheen kuopus on meidän ensimmäinen yhteinen, tyttö❤️ Minkäänlaista aavistusta ei ole kumpi tämä pienin voisi olla. Toisaalta tyttö olisi ”helpompi” kun kaikki vaatteet yms on tuoreeltaan valmiina(ikäeroa tulee pienille 1v2kk), mutta poika taas olisi miehelle ensimmäinen kolmen tytön jälkeen. Saa nähdä
 
Meillä ennestään kolme tyttöä, niin tosi vaikea ajatella että tulis poika, ja tytölle ois oikeestaan kaikki valmiina. Mutta toki poikakin ois ihana :love017
 
Mä haaveilen pienestä prinsessasta kun kaksi edellistä on poikia. Mutta oikeastaan sukupuolella ei ole väliä, pojalle olisi ainakin sopivan värisiä vaatteita valmiina :D
 
Esikoisen aikaan odotettiin poikaa, mutta tulikin tyttö ja mietin, miten osaan tytön kasvattaa. Nyt mietin, miten osaan toimia, jos tuleekin poika. Kumpi vaan kelpaa, mutta olisihan kiva, jos olisi tyttö ja poika. Kiinalaisen kalenterin mukaan niin kävisi. :rolleyes:
 
Kiinalainen kalenteri povaa poikaa. Ja myös jokunen päivä ennen plussatestiä yhtenä aamuna heräsin ja ajattelin, että olen raskaana ja odotan poikaa. Sitä en tiedä, mistä tuo ajatus tuli.
 
Yhtään ei osaa sanoa kumpi olisi. Ensimmäinen lapsi, niin kumpi vaan on tervetullut. Hyvä ystävä oli nähnyt unta, että saataisiin tyttö :)
 
Mulla ollut jo kauan ennen tätä raskautta olo että tulen saamaan pojan lisäksi tytön. Välillä kyllä mietin, että esikoiselle olisi kiva kun olisi veli. Mutta eniten tietenkin toivon, että kaikki menee hyvin ja syntyy terve lapsi :)
 
Mä olen jostain syystä aina ajatellut, että kun joskus saan ensimmäisen lapsen, on se tyttö. Nytkin aina ajattelen, että masussa kasvaa pieni prinsessa, ja sitä kiinalainen kalenterikin povaa. Mies puolestaan on täysin "varma" siitä, että meille tulee poika, sillä hänen isän puolen suvussaan oman suvun lapset ovat kaikki miehiä - hänellä on vain setiä ja yli 20 miespuoleista serkkua. Saa nähdä! Kumpi vaan on todellakin meille tervetullut, kunhan kaikki tosiaan vaan menisi hyvin ja syntyisi terve, rakas esikoinen :Heartred
 
Meillä mies taas on vahvasti pojan kannalla. Hän ei kuulemma huoli tyttöä :hilarious: (Huumorimiehiä?) Mä haluaisin tytön. Ennestään on yksi kumpaakin ja niistä nuorempi on tyttö. Miehen suvussa ei oo tyttöjä, meillä on enemmän tyttöjä ku poikia mut molempia löytyy.
Mulla on unet ennustanu kaksosia :woot: Ehkä saadaan kans yksi kumpaakin :dummy::dummy1:
 
Meillä esikoinen on poika ja semmonen fiilis on, että toinen poika ois tulossa. Aiotaan kyllä sitte aikanaan rakenneultrassa kysyä kumpi ois tulossa.
 
Mä toivon salaa tyttöä :dummy1: Esikoinen kun on poika, niin tyttö olisi kiva.

Toisaalta pojalle olisi kaikki vaatteet valmiina ja painikaveri esikolle olisi :grin
 
Meillä miehen suvussa alle kolmasosa on tyttöjä eli poikaan suurempi todennäköisyys. Tällä kertaa en ajatellut selvittää kumpi merkki tulee. Näkeehän sen sitten kun on syntynyt.
 
Meillä miehen suvussa alle kolmasosa on tyttöjä eli poikaan suurempi todennäköisyys. Tällä kertaa en ajatellut selvittää kumpi merkki tulee. Näkeehän sen sitten kun on syntynyt.

Onko sulla kumpia noi edelliset lapset?
 
Onko sulla kumpia noi edelliset lapset?
Ensin 2 poikaa ja sen jälkeen 2 tyttöä eli meillä menee tasan. Miehen puolelta lapsilla on yli 70 serkkua joista noin 20 on tyttöjä ja loput poikia.
 
Ensin 2 poikaa ja sen jälkeen 2 tyttöä eli meillä menee tasan. Miehen puolelta lapsilla on yli 70 serkkua joista noin 20 on tyttöjä ja loput poikia.

Ompas siinä sukulaisia! :D Mut kiva, että on leikkikavereita! :)
Mä en pystyis odottamaan sukupuolitietoa syntymään asti (oon niin utelias :rolleyes:), mutta teillä se voikin olla kiva yllätys, kun molempia jo perheestä löytyy! :)
 
Esikoisen kanssa ei otettu sukupuolesta selvää mutta tällä kertaa haluan tietää. Tosin mies sanoo edelleen että ei halua tietää joten pitää yrittää pitää salaisuus. :hilarious: mulla ei kyllä ole mitään toiveita sukupuolen suhteen, mutta on se kiva tietää niin voi valmistella sen mukaan
 
Takaisin
Top