Tyttö vai poika?

Poika fiilis on! Mulla ja miehellä on semmonen tunne, että ei osata tehdä muita kun poikia :D .. Kiinalainen kalenteri sitä näytti myös.
 
Molemmilla semmonen fiilis että tyttö tulee. Jos näin olisi niin se olis miehelle kolmas tyttö ja mulle toinen :) toisaalta mies varmaan toivois poikaa niin vois olla paremmat mahdollisuudet saada sen maatilalle jatkaja :rolleyes: vaikka tokihan voi tyttöki sitä hommaa jatkaa jos on kiinnostunut.
 
Olisikohan poika tulossa? Mun esikoinen on tyttö ja syksyllä keskenmennyt raskaus olis ollut myös tyttö, niissä molemmissa mun naama alkoi kukkia heti ihan ekoista viikoista, mut tällä kertaa ei ole ollut sellaista :D
Mutta ihan sama kumpi tulee, klisee ”kunhan on terve” konkretisoitui niin hyvin syyskuussa, että nyt todella tarkoitan sitä :Heartred
 
Kiinalaisen testin mukaan poika ois tulossa. Esikoinen on tyttö ja tämä raskaus on niin erilainen et veikkaan itsekin et nyt ois poika tulossa.
 
Mulla ennestään tyttö ja poika ja ainakin alkuraskaus enemmän tuon edellisen poika raskauden kaltainen. Ei meinata edes kysyä kumpi olis tulossa vaan haluan sen sitten yllärinä kuulla. Hankaloittaa tietty hankintoja mutta näin toimin myös esikoisen kohdalla ja oli mielestäni "kivempi" kuin kysyttynä. Tietysti sen saattaa "vahingossakin" nähdä mutta sillehän ei mitään voi.
 
Tyttö olo ollut ja sit onkin poikaolo :D joten en lähde ees veikkaa kumpi olis tulossa, ennestään 2 poikaa joten saattaa tämäkin olla :) tulee kumpi vaan niin yhtä rakas on :Heartred
 
Mulla on iho ihan hyvässä kunnossa kuten ekassakin raskaudessa. Muuten paljon oireettomampi raskaus. Eka oli siis tyttö. Silloin oli huonompi olo ainakin. Nytkin on aamuisin ja öisin mutta ei niin huono kun aikaisemmassa.
 
Esikoinen on tyttö ja tämä toinen raskaus on niin erilainen et veikkaan poikaa. Ja mä katoin kans ton kiinalaisen testin nii siinä oli et poika. Mut nt ultra tulossa tammikuussa niin katsotaan antaako viitteitä sukupuolesta. Mut siihenkään ei oikein luottoa ole kun viime raskaudessa oli et poika syntyy niin olikin tyttö. Mutta pääasia että hän on terve
 
Mulla oli aika vahva tyttöfiilis, kunnes tänään np-ultrassa mieli muuttu. Kätilö joutu taputteleen vattaa useamman kerran, ennenku pikkutyyppi suostu vaihtamaan asentoa. Kättään heilautti kyllä jo aikasemmin. Totesin toukan toimintaa seuratessani, että "tyypillinen mies" :biggrin
 
Mun esikoinen on poika ja oon hänelle toivonut pikkuveljeä. Mutta nyt kun tulossa kaksi, niin toivon poikaa ja tyttöä. Olosta en osaa yhtään sanoa keitä tuolla mahassa on.
Aion kysyä rakenneultrassa. Mä en pysty odottaan synnytykseen asti! :D
 
"Ennusteet" (pahoinvointi, sykkeet, tyttö vai poika testi, kiinalainen kalenteri) viittaa tyttöön, mutta miehen suvussa vain poikia... jännää nähdä miten on, kun rakenneultraan joskus sitten päästään :wink
 
Esikoista odotetaan, joten vertailupohjaa ei oo, mutta joku sisäinen ääni sanois poikaa. Rakenneultraa odotellessa :cat:
 
Mulla on selvästi vähäoireisempi tapaus kuin esikoinen.. en tiedä sitten merkkaako mtn. Sykkeet 150-160. :)
 
Poika.. Meillä sattui nt-ultras niin hyvä tuuri, et nähtiin ihan selvästi sukupuoli.

Mitkä viikot sulla nyt? Just katsoin yhden linkin missä näkyi sukuelinten ero ultrassa vk 12 ja sekä tyttö että poika näytti ihan samalta :O mutta jos sulla on enemmän viikkoja niin ehkä sitten vois luottaa. Erikoista että ultraaja suostui sukupuolesta kommentoimaan kun yleensä vielä niin epävarmaa tuossa vaiheessa. :) jospa se osuis kuitenkin oikeeseen! Tossa vielä tuo linkki http://www.ingender.com/gender-ultrasound/nub-theory.aspx
 
Alkuun oli vahvasti olo et on tyttö, mut nyt tuntuu et poika olis tulossa
 
Odotellaan nyt rakenne ultraan asti, jos sitten sais tietoa. Kaks tyttöä ennestään niin kumma jossei pidä sanonta paikkaansa. "Ei kahta ilman kolmatta"
 
Meillä kolmas olikin yllättäen poika :D Nyt ollut ihan tarkalleen tyttöfiilis taas ja jos oikein viime viikon ultrassa kattelin niin tää voisi kyll olla tyttö. Vajaa kolme viikkoa vielä odotella niin saa lääkärin arvauksen
 
Mulla tais olla silloon viikkoja 12+ voin laittaa kuvan siitä tähän jos osaan.. Varmistui lääkärineuvolassakin pojaksi☺️

Jos nuo kassit muuttuu tytöksi niin huhhu....
 

Liitteet

  • IMG_20190130_232940~2.jpg
    IMG_20190130_232940~2.jpg
    479.4 KB · Katsottu: 50
Takaisin
Top