Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Tuo kiinalainen ei ole pitänyt kuin yhden kerran paikkaansa minun kohdallani. Se sormustesti on kuitenkin ollut oikeassa joka kerta. Jotenkin minulla on vahva poika olo, mutta kun en oo ennustajanlahjoja saanu, niin joutuu sinne rakenneultraan asti oottamaan.
 
Tuon testin ja kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan (joka muidenkin lasten kohdalla täsmää) on tulossa tyttö. Enkä kyllä yhtään ihmettelisi. :joyful:
 
Kalenterin mukaan tyttö, jota kyllä toivottaisiinki, kun ennestään poika jo on, mutta pojan kohdalla ei tuo kalenteri pitänyt paikkaansa :D
 
Sekä tuo testi että kiinalainen kalenteri povaavat meille tyttöä, mikä on ihan hauska, sillä itsekin epäilen meille tytön olevan matkalla. Toki poikakin on ihan yhtä tervetullut. :)
 
Poika hyvin todennäköisesti, sillä muut viisi on kans poikia :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Testin ja kalenterin mukaan tulossa olisi tyttö. Kaksi poikaa on ennestään. Miehen kanssa haaveillaan tytöstä, mutta jotenkin on semmoinen olo, että poika sieltä kumminkin tulee. Pahoinvointi puolestaan voisi viitata tyttöön, sillä poikia odottaessa ei ollut tälläisestä pahoinvoinnista tietoakaan. Poika olisi helpompi, kun niistä on kokemusta. Tytön kanssa kaikki olisi uutta. Sukupuolella ei kuitenkaan ole merkitystä, kunhan olisi terve :Heartred
 
Tuli tuossa mieleen, vanhempi tyttö oli kipeenä ja nukkui vieressä yön. Aamulla kertoi, että oli nähnyt unta, että meille tuli vauva ja se oli tyttö. En ollut silloin vielä raskaana, tai vasta hyvin alussa. o_O
 
Mulla on jokaisesta 3 tytöstä tuo testi ja kalenteri sanonut että poika tulee, tästä myös.. :D 3 tytön jälkeen ei voi olla kuin tyttö! :D
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö ♡ mutta kumpi vain, on odotettu ♡
 
Mä just sanoin miehelle, et tytöt, kun puhuin meidän perheestä. Että tyttöolo mulla kai on. Raskausoireet on yhtä olemattomia, kuin esikoistyttärenkin kohdalla. Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan poika olis tulossa ja näköjään esikoisen kohdalla kalenteri on oikeassa.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on kahdesta aiemmasta omat tuntemukset ollu oikeessa, eka oli poika ja toinen tyttö. Nyt on hitusen taas tyttöolo... Saas nähdä muuttuuko fiilikset ja kumpi tulee :Heartred:Heartblue

Meillä oli niin paljon siinä ennen ovista peittojen heilutusta, mutta ei ovispäivänä, joten sekin voi enteillä tyttöä :grin
 
Kalenterin mukaan tyttö. Mulla olisi ehkä vähän enemmän poikatoive, mutta kunhan saadaan lapsi :Heartred Fiilistä ei ole suuntaan tai toiseen. Ennestään meillä on kaksi poikaa ja kolme tyttöä.
 
Kalenteri ennustaa tyttöä nyt. Viime raskaudessa ennusti poikaa vaikka olikin tyttö.Oloja suuntaan tai toiseen ei ole.
 
Oloja ei oo kumpiki olis. Nuo testit meinas molemmat tyttöä. Ja jos noita kolmea raskaustestiä on uskominen ni tyttö tulee. Poika oli selkee plussa, yksi testi riitti. Tytön kohdalla oli haamu joka ei kahdella seuraavallakaan voimistunu. Ny sama tilanne.
 
Tyttöö veikkaa nolemmat Testit, saa nähä :smiley-bounce013:smiley-bounce016

Kumpi vaan om tervetully
 
Takaisin
Top