Tyttö vai poika?

Mulle on joka kerralla kiinalainen kalenteri ennustanut tyttöä (niin myös nyt), mutta kaksi poikaa on ennestään. En vielä uskalla uumoilla mitään kun ei ole varmaa päästäänkö loppuun asti :P
(Tässä apissa ei ole hymiöitä valittavana tai sit en vaan osaa.. puhelimen hymiöt ei näy julkaisun jälkeen)
 
Hö no tuo hymiö tuli ihan näistä merkeistä (ilman välejä) : P
 
Meillä on esikoinen poika joten toisaalta olis helpoin jos tääkin olis poika. Mahtuvat sit paremmin isompina samaan huoneeseen ja leikit yms samalla taajuudella :grin

Toisaalta taas tyttö olis ihan huippu koska mun perheen kaikki 7 lastenlasta on poikia. Ja olishan se oma tytär ihana :shy:

Mutta tulipa kumpi vaan niin pettymystä tai edes pientä harmitusta siitä ei taatusti tule :happy: Ja varmastikkin kysytään ultrassa, että kumpi tulee. Esikoisestakin haluttiin tietää
 
Meillä on esikoinen poika joten toisaalta olis helpoin jos tääkin olis poika. Mahtuvat sit paremmin isompina samaan huoneeseen ja leikit yms samalla taajuudella :grin

Toisaalta taas tyttö olis ihan huippu koska mun perheen kaikki 7 lastenlasta on poikia. Ja olishan se oma tytär ihana :shy:

Mutta tulipa kumpi vaan niin pettymystä tai edes pientä harmitusta siitä ei taatusti tule :happy: Ja varmastikkin kysytään ultrassa, että kumpi tulee. Esikoisestakin haluttiin tietää

Mulla on vähän sama, että kun esikko on poika niin ois helppoa, jos tämäkin ois poika. Mutta koska yksin en ole enempää lapsia tekemässä, eli tää saattaa olla mun viimeinen raskaus ja lapsi, niin oishan se tyttökin kiva saada :)

Mun äidin 7 lastenlasta on kaikki vuorotellen tyttö-poika-tyttö-poika... Seuraavaksi ois tytön vuoro! :grin
 
Meillä on koko suvun lastenlapsista vaan 4 tyttöä ja poikia olisko noin 20 tai enempiki
 
Kiinalainen kalenteri näyttää pitävän paikkansa esikoisen kohdalla, joten josko täältä olisi pikkusisko tulossa. Vähän on sellainen olokin! :)
 
Meillä on jo tyttö sekä poika :) Esikoisesta olin satavarma, että on poika ja niin olikin.
Toisesta sain oikein pakkomielteen, että oltava tyttö..:grin Käytettiin Selänteiden menetelmää ja googlettelin "tytönteko" vinkkejä.. (Miehen puolen suku poikavoittoinen).
No tyttö tuli :love7
Niin tai näin, tietysti lapsi on aina yhtä suuri lahja ja rakkaus, viis sukupuolesta :Heartred
Mutta nyt on jostain syystä tyttöolo... Saa nähdä kumpi tulee, jos syliin asti pääsee :thumleft
 
Meillä työnimi Leo :) tyttö olis kiva ylläri.
Ikäni puolesta "joudun" varmaan kaiken maan testeihin. Eikös niissä sit selviä sukupuoli. Ja haluan tietää jo raskausaikana kumpi tulee. 6 edellisen aikana vasta synnytyksessä selvinny. 4 poikaa ja 2 tyttöä. Poikien aikana taisin lihoa eniten :eek:
 
Meillä on jo tyttö sekä poika :) Esikoisesta olin satavarma, että on poika ja niin olikin.
Toisesta sain oikein pakkomielteen, että oltava tyttö..:grin Käytettiin Selänteiden menetelmää ja googlettelin "tytönteko" vinkkejä.. (Miehen puolen suku poikavoittoinen).
No tyttö tuli :love7
Niin tai näin, tietysti lapsi on aina yhtä suuri lahja ja rakkaus, viis sukupuolesta :Heartred
Mutta nyt on jostain syystä tyttöolo... Saa nähdä kumpi tulee, jos syliin asti pääsee :thumleft


Mää oon kans ehotellu aijemmin miehelle tuota selänteiden menetelmää mutta jostain syystä se ei oo siihen suostunu :hilarious:
 
Mulla on poika, tyttö, poika.

Tytön ja pojan raskaudet ovat eronneet toisistaan, joten voi olla että erotan raskauden edetessä kumpi on kyseessä , tai sit en :D

Ehkä hieman tyttö olo on :)
 
Mä toivon tyttöö kun 2 poikaa jo on mutta ihan kumpi tahansa on tervetullut. Anoppi kyselee joka ainut kerta kun nähään et vieläkö te sitä tyttöö yritätte :banghead:. Alko kun esikoinen oli 6 kk kakkonen 4 kk. Siis lasta se lapsi on ohan yhtä arvokas oli se tyttö tai poika. Ja kaikenlisäks tutttavapiiriin kuuluu perhe joilla on monen vuoden yrittämisen jälkeen yks enkelivauva. Mä ehdin kaiken lisäks vauvakuumeilla 17 vuotta (kyllä seitsemäntoista) ennen esikoisen plussaa et kyllä kaikki lapset on yhtä arvokkaita. Mulla pistää vihaks kun anoppi tilaa tyttöö.

Ja molemmista on kysytty ainahan ei nä rakenneultrassa. Jää arvotukseks syntymään asti!
 
Muokattu viimeksi:
Mä toivon tyttöö kun 2 poikaa jo on mutta ihan kumpi tahansa on tervetullut. Anoppi kyselee joka ainut kerta kun nähään et vieläkö te sitä tyttöö yritätte :banghead:. Alko kun esikoinen oli 6 kk kakkonen 4 kk. Siis lasta se lapsi on ohan yhtä arvokas oli se tyttö tai poika. Ja kaikenlisäks tutttavapiiriin kuuluu perhe joilla on monen vuoden yrittämisen jälkeen yks enkelivauva. Mä ehdin kaiken lisäks vauvakuumeilla 17 vuotta (kyllä seitsemäntoista) ennen esikoisen plussaa et kyllä kaikki lapset on yhtä arvokkaita. Mulla pistää vihaks kun anoppi tilaa tyttöö.

Ja molemmista on kysytty ainahan ei nä rakenneultrassa. Jää arvotukseks syntymään asti!

Tuo on kyllä ärsyttävää! Lapset on yksilöitä sukupuolesta huolimatta ja yhtä arvokkaita kaikki. Mulle on sanottu, että kun on tyttö ja poika että meidänhän ei tarvitse enää tehdä enempää lapsia. Mutta lällällää sille sanojalle, tehdäänpä nyt kolmas kuitenkin :taunt014
 
Ei oo vielä aavistusta kumpiko on?
 
Toivoisin ehkä poikaa, mutta kun tyttökin olis kiva:)
 
En ehkä kuitenkaan kaksosia haluisi, saattais olla vähä turhan rankkaa:)
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan esikoisen olisi pitänyt olla poika (tyttönen tuli), nyt se ennustaa tyttöä... :P
 
Takaisin
Top