Tyttö vai poika?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Muokattu viimeksi:
Epäilen, että olisi tyttö tulossa. Kumpi tahansa on kuitenkin ihan yhtä tervetullut, meillä on vaan molemmilla miehen kanssa paljon tyttöjä suvussa, epäilys johtuu ehkä siitä. Jännää nähdä jossain vaiheessa onko fiilis oikea, halutaan kyllä tietää sukupuoli sitten, kun mahdollista.
 
Voisin melkein vannoa että tyttö tulee, kolme aiempaa tyttöjä. :D Mielelläni ottaisin neljännenkin tytön, mutta jos sieltä nyt joku yllätyspoika tulisi, niin tervetuloa vaan tänne akkalauman keskelle. :angelic:
 
Ei ole väliä kumpi tulee :) esikoinen on poika ja uskon että tämäkin tulee olemaan. Samat vähäiset oireet ja fiilis siitä, että poika tulee :)
 
Jos olisi pakko toivoa jompaa kumpaa niin toivoisin poikaa kun tyttö on jo. Vaikkakin tytölle ois kaikkea valmiina :) Ei oo kumpaakaan oloa vielä. Esikoisesta olin varma et poika ja muutkin sanoivat niin mut tyttö tuli. Haluan tietää sukupuolen myös heti kun mahdollista :)
 
Meillä on ennestään tyttö ja poika. Jos muistelen raskauksia niin tytön raskaus oli paljon kinkkisempi ja olin pitkän aikaa täydessä vuodelevossa. Mutta toisaalta syntyihän poikakin sitten nopeasti ja 4viikkoa ennen laskettua. Kumpi vain on tervetullut ❤
 
Aluks oli olo, että tyttö tulee, mutta eiköhän kuitenkin tämä toinenkin ole poika. :cool:
 
mulla aivan poika olo, raskaus niin erilainen kuin tytöstä :wink Tytöstä olin jotenkin ihan varma raskausaikana ja nyt joku ihmeen fiilis että selvästi olisi pojan vuoro :Heartred Tuttukin sanoi kun hälle kerroin niin heti että se on poika! En ollut omia epäillyksiä edes vielä sanonut, tokaisin hänen ennusteeseensa (jota en edes kysynyt, hän vain sen heti sanoi ) että olen kyllä ihan samaa mieltä..
 
Viime raskaudessa oli ihan aluks tyttöfiilis, mut ekan ultran jälkeen se vaihtui yhtäkkiä erittäin vahvaksi poikafiilikseksi, mikä sit lopulta pitikin paikkansa. :Heartblue
Tällä kertaa on taas tyttöfiilis, mut saa nähdä iskeekö myöhemmin taas samanlainen supervahva aavistus kuin viimeksi...
Sekä tyttö että poika ois erittäin tervetullut, ei oo mitään toiveita kumpaankaan suuntaan. :)
 
Jos fiiliksestä puhutaan, niin kyllä mulla on tyttöolo. Muistelen, että edellisessä "tyttöraskaudessa" pahoinvointi alkoi näin aikaisin mutta pojan aikaan muistelen sen olleen lievempää...
 
Nyt vaisto sanoisi, että tyttö tulossa :) 3/4 on mennyt mun arvauksista oikein.
 
Jotenkin mulla on ennen edes raskautumista ollut sellainen olo että poika tulee. Ehkä se johtuu siitä että lähipiirissä kaikki esikoiset yhtä lukuunottamatta ovat poikia :grin On jotenkin itsekin sitten ajatellut että tottakai meidänkin esikoinen on poika :p Mutta sama kumpi tulee, pääasia kunhan jaksaisi sinnitellä loppuun asti matkassa ja olisi terve :Heartred Ihan yhtälailla toivoisin sitä isänsä pientä kopiota :love017 kuin sitä pientä prinsessaa :happy:
 
Onko kukaan miettinyt, että tekisi Gender maker - testin? :grin Törmäsin äsken tällaiseen tuolla raskauskeijun sivuilla. Ei ilmeisesti hirveen luotettava, mutta osalla tulos ainakin ollut oikea :grin Itse kun oon höpsähtänyt noihin testeihin, niin vois huvikseen tehdäkin :grin 50% mahdollisuus olla oikeassa :laughing021

Itsellä vahva poika fiilis :dummy:
 
Onko kukaan miettinyt, että tekisi Gender maker - testin? :grin Törmäsin äsken tällaiseen tuolla raskauskeijun sivuilla. Ei ilmeisesti hirveen luotettava, mutta osalla tulos ainakin ollut oikea :grin Itse kun oon höpsähtänyt noihin testeihin, niin vois huvikseen tehdäkin :grin 50% mahdollisuus olla oikeassa :laughing021

Itsellä vahva poika fiilis :dummy:

Viime raskaudessa tein ja tulos oli tietenkin violetti eli se oli katsojan silmässä näyttikö punertavalle vai sinertävälle. Minusta punertavalle. Tyttö tulikin :D
 
Mikä siinä on että mie olen nyt ruvennu haaveilemaan, kuinka pukisin tyttöä jos sellanen tulis. :hilarious: Esikoinen siis poika. Hänelle aika neutraaleja vaatteita hankittu aikanaan (paljon punasta, oranssia, vihreetä, harmaata ja mustaa & valkosta).
Mut nyt on jotenki ruvennu pistämään silmään, miten ihania juttuja tytöille on lastenvaatemerkeillä, rusettiturbaaneja ja röyhelöjä ja.. mikä lie mielenhäiriö tämäkin, kun sukupuolesta ei vielä hajuakaan ja ylipäätään sitä vaan toivoo, et vauvan sais syliin asti. :shy:
 
Kaikki käy, vauva on pääasia:Heartred Jostain syystä mulla on kuitenkin ollut jo plussasta asti fiilis, että tää olis tyttö. Ehkä se johtuu siitä, että meidän suvussa on niin paljon tyttöjä.
 
Raskaus muistuttaa enemmän esikoista joka oli tyttö. Pahoinvointi ei ole alkanut niin aikaisin, eikä ole niin kova. Naama kukkii ja hiukset rasvoittuu. Hiuksia myös lähtee paljon, tosin niitä lähti jo ennen raskautta.
Kumpikin on kyllä tervetulleita, mutta salaa ehkä kuitenkin toisesta pojasta haaveilen. Mutta tärkein kuitenkin että terve olisi.
 
Minä ehkä kanssa haaveilen vähän toisesta pojasta, olis se veljespari jotenkin niin kiva.
Vaikka ihan yhtä tervetullut se tyttökin olisi. Tervettä lasta toivotaan. Sitä saadaankin sitten odotella vielä kauan, kumpi saadaan, kun ei aiota kysyä sukupuolta etukäteen.
 
Täällä ois ehkä vähän enemmän toinen tyttö haaveissa. Niin minulla, miehellä kuin tyttärelläkin. Poikakin kyllä ois ihana ja yhtä tervetullut minun ja miehen mielestä mut tytär sano et vain pikku sisko käy:p
 
Takaisin
Top