Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Helmikuiset 2019' aloitti Uusperhesatu, 16 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Uusperhesatu Ylläpitäjä Staff Member Administrator

Onko sinulla aavistusta kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)
  2. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Ei vielä oo ihan selkeää aavistusta. Aiemmista kahdesta aavistus on osunut oikeaan. Yhtenä päivänä tosin tuli jostain ajatus tytöstä, mutta sepä nähdään
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Ihmemaanlapsi Tuttu foorumilla

Vahva tyttö-fiilis.
  4. Hilu91 Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Tyttö-fiilis on. Lähinnä sen takia et alku ihan samanlainen ku esikoisesta ja lisäks ku noissa ns. neljännen sukupolven lapsissa ei oo vielä yhtää poikaa nii ei se sarja varmana rikki viel mee :D
  5. Antzkyy Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Minulla on poikaolo, juurikin oireiden erilaisuuden vuoksi. Aika näyttää, voihan se tunne vielä muuttua kun liikkeet alkavat tuntua jne...:)
  6. Miitsu84 Aloittelija

Kyllä enemmän on poika olo
  7. Diku Rakastunut foorumiin Helmikuun äidit 2019

Poikaolo :Heartpink
  8. Murre Aloittelija

Tyttö-olo, koska on niin erilainen olo kuin edellisestä.
  9. youngmama97 Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Heinämammat 2016

Tyttö olo. Mulle kaveriki tokaisi pari kuukautta sitte että hällä tuli vaan yks päivä ajatus että saat ensvuonna tytön
  10. sakababy Naimisissa foorumin kanssa Helmikuun äidit 2019 Maaliskuunmammat 2016

Mulla ei oo minkäänlaista oloa, ei ollu esikoisestakaan missään vaiheessa. Monet muut taas arvailivat poikaa ja poika meillä onkin. :Heartred
  11. Blackwood Tuttu foorumilla

Minulla oli esikoisesta poika olo ja poika tuli. Toisesta tyttö olo ja oliki poika. Nyt ei oo vielä kehittyny suuntaan eikä toiseen, ehkä tässä raskauden edetessä sitten. :)
  12. BabyValentine Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Kuten Blackwoodilla, mulla ei ole vielä kehittynyt omaa fiilistä sukupuolesta. Kai oon aina haaveillu tytöstä, mutta molemmat sopii.
  13. Heiloo Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

En osaa kyllä yhtää aavistaa kumpi on tulossa, kaverin mies on ennustanu että poika tulis:grin
  14. Kyfi1463286 Peruskäyttäjä

.
    Last edited: 12 heinä 2018
  15. LilyOfTheValley Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Meille tulis tuon mukaa kans tyttö. Mutta olosta en oo varma vielä... :)
  16. Heiloo Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Ton mukaa poika ois tulossa.
  17. Rintta Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019

Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulisi tyttö :rolleyes:
    Ehkä fiiliksiä tulee myöhemmin. Itse toivoisin tyttöä mutta oikeasti ei oo mitään väliä kuhan kaikki menis hyvin.:happy:
  18. Blackwood Tuttu foorumilla

Ton kalenterin mukaan tulis tyttö :)
  19. Henuli Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Kiinalaisen kalenterin mukaan meillekin tulisi tyttö. Jotenkin mulla on tyttö-olo. :)
  20. Hilu91 Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Pakko oli heti ettiä tää kiinalainen kalenteri :D Tyttöähän se povas. Katoin nii esikoisen kohalla ollu oikeessa.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu