Tyttö vai poika?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa.
 
Tosi selkeä tyttöolo ollut heti plussasta asti. Miehellä myös. Edellisessä raskaudessa ei mitään oloja suuntaan tai toiseen.
 
Meillä 4 tyttöä ja ihan samat olot on taas ku heitä oottaessa [emoji16]
 
Kyllä on niin poikamaista etomista koko ajan että veikkaan poikaa :D
Tytöistä oksensin 24/7 ekat kolme kuukautta...
 
Taas tunne pojasta, mutta niin oli esikoisestakin, joka oli tyttö :D, salaa ehkä toivon toista tyttöä :grin..
 
Ei mitään tuntemuksia kuten ei esikoisenkaan kanssa, joka on poika. Ehkä vähän toivon tyttöä mutta eipä sillä niin väliä. Ei aiota selvittää sukupuolta etukäteen tälläkään kertaa :)
 
Oireet ym. On nii erilaiset ku esikoisesta ni veikkaan ja toivon poikaa meille
 
En kyllä yhtään osaa sanoa, kumpi olisi tulossa. Esikoinen on tyttö. Aika samanlaiselta tämä alkuraskaus on tuntunut kuin esikoista odottaessani. Poika olisi kiva, mutta niin olisi tyttökin, Olkoon kumpi vaan, kovin on tervetullut :Heartred
 
Ei oo kyllä mitään fiiliksiä kumpaankaan suuntaan, ja oma toive vaihtelee päivästä riippuen :D Toivon et vähän myöhemmin tulis selvempi fiilis!
 
Poikafiilis jo näin alussa :happy: automaattisesti jo ruvennut kattoo poikien vaatteita yms et en tiiä sitten. :wink
 
Jotenkin sellanen fiilis et poika olis. Eka tulossa mutta kaikella järkeilyllä eli naisen logiikalla kun molempien meidän perheissä on poika ollut eka.
 
Mulla on ollu tyttöfiilis alusta asti jotenkin. Voin toki olla väärässäkin kun eka vasta. Mut tyttöjen vaatteita enemmän katellut tässä. Ei oo kuitenkaan väliä kumpi tulee, kunhan on terve ❤
 
Mulla on semmonen ajatus, että olis tyttö tulossa, mutta se voi olla vaan toiveajattelua, kun esikoinen on poika. En halua jäädä miesvallan alle. :hilarious:
 
Ei mitään hajua kumpi on tulossa. Voittoa alettiin tekemään mut mitä enemmän noi meiän 1veet kasvaa niin oon alkanu huomaamaan tytön ja pojan selkeen eron. :hilarious: Jonka takia salaa toivon tyttöä :grin vaikka oikeesti on sama kumpi tulee.
 
Tänään lääkärikäynnillä kun kuunneltiin sydänääniä niin tuli yhtäkkiä tosi voimakas fiilis että olisi toinen poika tulossa :hilarious: en tiedä miksi mutta näin tällä hetkellä. No ei oteta selvää kumpi tulossa niin fiilikset saattaa vielä muuttua :hilarious:
 
Takaisin
Top