Tyttö vai poika?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Tiedätkö kumpaa odotat vai haluatko pitää asian pimennossa synnytykseen saakka? Onko sinulla ollut tyttö- tai poikaoloa? Oliko tunne oikeassa?
 
Ultran mukaan meille tulee poika:) meillä on ennestään 5 tyttöä joten en usko enneku nään itse omin silmin :wink
 
Poikahan se siellä. :happy: Ultrassa kun ilmoitettiin että nyt voisi kurkata sukupuolen, pieni oikein käännähti niin että oli suoraan haarat levällään ultrakameraan. :p

Päätettiin että ei miehen kanssa kerrota kenellekään ennen syntymää, vaikka samana päivänä kun pippelistä saatiin kuvaa, päätettiin nimikin. Nyt anonyyminä netissä voi kuitenkin hehkuttaa poikulia. :love017
 
Tyttö tulossa. Fiiliksiä ei ollut suuntaan tai toiseen. Näin jossakin vaiheessa unia molemmista. :)
 
Ultrassa ei saatu selville. Varovainen tyttöveikkaus. Itsellä enemmän poikaolo. Odotetaan ja katsotaan. :)
 
Poikaa lupailivat :Heartblue Kerkesin parina yönä nähdäkin unta, että poika tulee. Hyvä ystäväni oli kerännyt mulle salaa pussukan, jossa oli poikien värisiä vaatteita. Oli kuulemma aavistellut jo heti raskauden alusta, että poika tulee :grin
 
Rakenneultrassa kaikki viittasi tyttöön. Lapsen sukupuoli ei ole minulle loppujen lopuksi kovin merkityksellinen asia ja olin ajatellut, että en haluaisi tietää etukäteen, mutta kuitenkin uteliaisuutta oli sen verran, että ultrassa kysäisinkin kätilöltä, miltä näyttää :)
 
Meille tulee poika, hän näytti sen rakenneultrassa hyvin selvästi :Heartblue Jossain vaiheesa oli ihan pikkuisen tyttöolo mutta ei vahvasti.
 
Takaisin
Top