Tyttö vai poika?

Mulla ei kyllä mitään oloa vielä oo, sisko olo nähnyt tyttöunen ja itse näin myös tyttöunen, mutta tietenkin vähän perään näin myös poikaunen!
Mies toivoo rinsessaa, vaikka ei silläkään väliä ole pojan kanssa vois tehdä niitä poikien juttuja kuitenkin :D
Finnejä ei oo tullu, mutta iho on muutn huonossa kunnossa, ekaa kertaa elämässäni kärsin atooppisesta ihottumasta ja hiukset on melko huonossa kunnossa, pahoinvoinnista puhumattakaan. Mutta äidillä on ollu pahoinvointia ainoastaan kahden pojan kanssa ja siskolla tytön kanssa, ettei sekään kerro mitään :D
 
Mun sisko, minä ja mun mies ollaan ihan siinä uskossa että poika tulee. Mitään varsinaista tunnetta mulla ei oo. Ultrassa kysytään kyllä sukupuoli sitten kun sen näkee. Kumpi vain on tervetullut. Mun puolella on paljon tyttöjä ja miehen puolella poikia ja molemmilla tulee isovanhempien kautta kaksoset joten jää nähtäväksi mitä torstaina näkyy :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olin toisen lapsen kohdalla ihan alusta asti varma että poika tulee, ja poika tulikin. Nyt ei oo sellasta vahvaa tunnetta, mutta veikkaan tyttöä ehkä juuri siksi. Ajattelin että tälläkertaa en halua tietää kumpaa sukupuolta ennen synnytystä. Ainaki nyt tuntuu siltä.. :)
 
Mulla tyttöolo vaik itse näin poikaunen ja sisko näki kans... aion kyllä myös kysyä kun mahdollista, niin tietää vähän minkä värisiä vaatteita hankkii... :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mun tyttöolo vaan kasvaa, kaikissa mielikuvissa vauva on tyttö. Äsken katselin netissä vauvanvaatteita, just sellasia tyttömäisiä.. Kova kolaus, jos siel asustaakin toinen pippeliveikko, vaikka tottakai poikakin on tervetullut. :)
 
Itse alkuun mietein vain poikaa, halusinkin poikaa. Miehellä 6v poika on, joten hän toivoisi tyttöä. On alkanut pikkuhiljaa muhunkin tarttua tyttötoiveet. Tosiasiahan on kuitenkin se, että sillä oikeastaan mitään väliä edes ole. Saattaapi olla, että emme sukupuolta edes halua tietää. :wink
 
Kävin tsekkaamassa ihan hupia kiinalaisen syntymäkalenterin. Itselläni siis 3 ensimmäistä on poikia ja nelonen tyttö. Olin aika lailla hämmästynyt, että kalenteri oikeasti piti kohdallani paikkansa. Sen mukaan seuraavasta olisi tulossa tyttö.

Vähän itelläkin on sellainen tyttöolo, koska pojista ei ollut juurikaan oireita, mutta nelosta odottaessa olo oli väsy ja paha, niinkuin nytkin.
 
Takaisin
Top