tyttö vai poika?

Minulla on vahva aavistus pojasta ja tänään ultrassa siellä pikkuinen heilutteli vehkeitään, joten oikeassa olin <3 Ja kaikki oli ookoo, ninja kasvaa aikataulun mukaisesti ja kaikki näytti olevan kunnossa :)
 
Meillä oli myös rakenneultra tossa viikko sitten ja oltiin molemmat aika varmoja, että poika olisi tulossa. Ja selvisikin sitten, että poika siellä on <3 Ja kaikki oli onneksi hyvin :)
 

Meille kerrottiin rakenneultrassa, että poikaa odotetaan <3 Mun unet siis olivat kuin olivatkin enneunia :) 

 
taitaa tähän mennessä asiasta ilmottaneille olla tulossa enempi poikia kun tyttöjä :) tietenkään kaikki ei sitä kerro ja muutamahan tässä vasta asiasta on maininnut mutta poikia tähän tietoon enempi :)
 
Me käytiin yksityisellä ennen rakenneultraa ja siellä sanottiin, että melko selvästi poika. Rakenneultrassa kuitenkin kätilö meinas, että hänen mielestään on tyttövauva tulossa. :D Että tiiäppä sitten.. Se on hyvä, että pidetään äiskää ja iskää "vähän" jännityksessä... :)
 
No poikahan siellä, vaikka alkuun olin ihan satavarma, että tyttö tulossa. Oli nimet ja kaikki... Nyt on kahdesti ultrassa näytetty pelit ja vehkeet ja kai se on jo uskottava,  etten minäkään voi aina oikeassa olla :) Onneksi ei niitä vaaleanpunaisia hankintoja tullut tehtyä vielä... Mut ei sillä sukupuolella niin väliä, tietää vaan kumpaa osastoa hypistelee vaatekaupan vauvaosastolla ;)
 
Takaisin
Top