tyttö vai poika?

Niian

Vauhtiin päässyt keskustelija
Laitetaas nyt tällainen ketju pystyyn, eli onko sinulla aavistus kumpi on tulossa?

Monella tuntuu joku aavistus olevan, katsotaan sitten lopussa kuinka hyvin pitivät paikkaansa :D

Eli mikä on aavistuksesi, tyttö vai poika? Kun asia varmistuu, laita tieto miten kävi aavistuksen kanssa
 
Meillä minulla on tunne että olisi tyttö tulossa, mies vannoo että on poika :) saa sitten nähdä miten käy jos sinne asti päästään
 
Minä itse arvelen, että tyttö olis tulossa. Jotenkin sellainen tunne. Saa nähdä kumpi tulee =)

Miten muuten, oletteko päättäneet kysyä sukupuolen jo etukäteen? Kuinka todennäköistä on ettei se sitten pitäisikään paikkaansa?
 
Viimeksi väitin vielä sairaalan odotushuoneessakin kiven kovaa, että tyttö on, mutta ultrassa näkyikin sitten pikkupippeli ;P Tällä kertaa raskaus on niin eri luokkaa ja ensimmäisellä kerra kun ei minkäänlaisia oloja ollut, niin tällä kertaa sitten senkin edestä! Ehkä siis tyttö tulossa ;) 

olishan se ihanaa että olis tyttö ja poika, kun ollaan vahvasti sitä mieltä että meidän lapset oli sitten tässä :) 
 
Minulla on ollut taas koko ajan vahva tunne, että poika tulee. Vahingossa välillä puhunkin pojasta. Ja pojalle olisi jo nimikin :) Mutta tietysti ihan yhtä toivottu olisi tyttökin. 

Mies haluaisi tietää sukupuolen etukäteen, joten varmaankin se kysytään. Missä ultrassa sitä voikaan tiedustella? Ei varmaan vielä tässä ensimmäisessä? 
 
Minä aavistelen että tyttö tulee jos sinne asti päästään. Neulatestikin on tehty jossa povattiin kahta tyttöä =D sen luotettavuudesta ei kyllä voi tietää... Molemmille on kyllä jo nimet valmiina ja toisaalta poika olisi ihana kun niin moni kaveri on saanut tytön. Oikeastaan ketään kaveripiiristä ei ole saanut poikaa. Loppuenlopuksi ihan sama se on, kunhan on terve =)
 
itsellä tunne että tyttö on taasen.. samanmoinen alkuraskaus, oireeton :)
mies sanoo sen olevan poika :) mutta niin vaan oli viimekskin väärässä..
mutta ihan sama se on kumpi sieltä tulee kunhan vain on terve ja elossa :)
pinkkiä ja vaaleenpunasta on vaatekaappi pullollaan niin tytölle ei tarviis ostaa yhtikäs mitään :)
 
täälläkin tyttöfiilis, vaikka enhän minä tiedä minkälaista on pojan odotus! Molemmat hyvinkin tervetulleita. Mies on tuhma ja toivoo poikaa :D Mä en uskalla toivoa mitään muuta kun elossa syntymistä!
 
Kaks tyttöraskautta takana, toisessa pahoinvointia enemmän ja toisessa ei oikeastaan yhtään. Nyt taas pahoinvointia aika samalla tavalla ku ekassa että siinä mielessä vois olla tyttö (joka menehtyy jos se sitä ennustaa) mutta tänään tuli yhtäkkiä hirveen vahva poikafiilis koska tajusin himoitsevani ketsuppia. Eli tiedä näistä.
Mutta sanoisin poika ja ehdottomasti halutaan etukäteen tietää, jos olis jo yks kumpaakin niin ei olis väliä mutta koska vasta tyttö niin haluis sitte etukäteen ostella poikien juttujakin =)
 
Mulle paras yhdistelmä olis tyttö sekä poika, mutta mitään fiilistä asiasta ei vielä ole... mutta mikä yhdistelmä vaan on tervetullut ja odotettu. Ja heti kun mahdollista tahdotaan ultrassa asiasta varmistua  :D
 
Mä oon koko ajan oikeastaan ollut sitä mieltä, että tulossa on poika. Kuitenkin aina unissa meillä on tyttö, joten tiedä sitten, onko alitajunta ennemmin oikeassa kuin ihan vain oma mieli. :) Molemmat olisivat tietenkin yhtä odotettuja.

(Ja eihän sitä näillä kaksos-geeneillä tiedä, jos vaikka olisi molempia tulossa yksi... Toistaiseksi kuitenkin uskotaan, että masussa olis vain yksi tyyppi. :))
 
Tyttöä veikkaan minäkin, jotenkin vaan semmonen tunne. Mutta mistäs sitä tosiaan tietää vaikka myöhemmin ultrassa poika näkyisikin, kumpi tahansa tervetullut! :)
Ja aiotaan kyllä ottaa selvää heti kun/jos vaan saa tietää.
 
Mulla kova poika tunne :) Ei ole väliä kumpi sieltä tulee, molemmat ovat enemmän kuin tervetulleita :) Muutaman kerran olen nähnyt vauvaunia kummastakin, joten eiköhän sieltä jompikumpi tule :D Saa tulla yllätyksenä meille, emme aio ottaa selvää kumpi tulee :) Toivomme tietenkin että on terve vauva tulossa :) 
 
Aikaisemmissa raskauksissa olin ihan varma, että poika tulee, mutta molemmat tyttöjä. Taitaa tehdä tuo mies vaan tyttöjä, joten varmaan tämä kolmaskin tyttö. Tai sit oon jälleen väärässä. ;)
 
Mä olen nähnyt tässä vuosien varrella unia, joissa mulle on aina tarjottu syliin pientä tummahiuksista tyttövauvaa. Joten olen aivan satavarma, että tyttö sieltä on nyt tulossa. Jos olisi poika, niin kovasti hämmästyisin, mutta saa sellainenkin tulla. :D
 
Olen aina kärsinyt aurattomasta migreeneistä, mutta esikoista, (tyttöä) odottaessani hormonaalinen? migreenini katosi ja voin koko raskauden ajan ihan superhyvin! Itse asiassa aavistelin silloin aikoinani olevani raskaana, juuri sen vuoksi, kun en ollut kärsinyt vähään aikaan migreenistä. Migreenit kuitenkin taas palasivat synnytyksen jälkeen.
Nyt tässä raskaudessa olen aina ajoittain saanut migreenikohtauksia, mikä onkin saanut mut pohtimaan, josko odottavan äidin hormooni/estrogeenitasot ovat erilaiset tyttöä tai poikaa odottaessa. Itseasiassa kysyinkin tätä lääkäriltä ja oli sitä mieltä, että on hyvinkin mahdollista, että poikasikiöstä estrogeenitasot saattavat olla matalammat ja näin aiheuttaa migreeniä.
Lisättäköön vielä, että emme aio silti selvittää etukäteen lapsen sukupuolta, mutta asiaa on vaan hauska arvuutella :) Toki olisi kiva, jos valmiina olisi varmuuden vuoksi muutama pojankin vaate, ettei tarvitse heti siskon vanhoihin vaaleanpunaisiin pukea, jos onkin poika! Ehkä kirppikseltä voisi jossain vaiheessa muutaman vaatteen valmiiksi investoida :) 
 
Takaisin
Top