Tyttö vai poika tulossa, vai onko se arvoitus ;) ?

Meille kakkosultrassa kätilö totesi että kyllä se tyttö on. Osaatteko kertoa, kuinka vakaasti tähän voi luottaa, vai onko mahdollista että sieltä poika pullahtaakin? Esitteli kyllä ultrakuvassa aika vakuuttavan oloisesti "tytön merkkejä". Mutta hmm, mahtaako pinkki pipa vielä jäädä kaupan hyllyyn...
 
Me käytiin eilen Femedassa 4D:ssä, ja tyttö tuolla mun masussa riehuu =) Vaikka olin ihan varma potkujen voimasta että poika siellä olis, mutta onkin vahva tyttö :) <3 Perheeseen tulee siis toinen tytsy =)
 
Mulla menossa rv 27+1. Rakenneultrassa kysyttiin, mutta ei millään vaavi näyttänyt takamustaan meille. Keskisormi kyllä vilahti! :) Viimeviikolla lääkäri ultras ja yritti katsoa sukupuolta, mutta ei näytä ei! Saadaan jännittää loppuun asti :)
 
Nimi ollut tytölle valmiina jo ennenekuin pikkusta edes alettiin tekemään.. Tyttö olo ollut kokoajan mulla,mies anoppi ja miehen isovanhemmat olleet sitämieltä että poika se on,vaikka olen yrittänyt kivenkovaan sanoa että minä teen tyttöä kun sellanen tunne on, rakenneultrassa oli napanuora haarojen välissä mutta kätilö veikkasi tyttöä,tilasin vielä intelligender-testinkin kun en saanu mielenrauhaa ja se nyt näytti sekä ettää(tuli kummatkin värit eli oranssi puoliksi ja puoliksi vihertävä).. Onneksi tuli yksi ylimääräinen ultra vatsakipujen vuoksi ja kun sitte ohimennen lääkäriltä kysyin että voisiko hän vähän vilkaista myös että onko kenties pientä pippeliä näkyvissä niin vastauksena ultran päätteeksi oli että " Ei näy pientä pippeliä vaan pieni pimppi".
Olen todella iloinen ja iloisin mielin olisin ollut vaikka olisikin ollut toinen poika tulossa mutta kyllä tuo pikkurintsessa on ihana uutinen, kun 3vee pikkuprinssihän meillä jo siskoa odottelee saapuvaksi <3
 
Takaisin
Top