Tyttö vai poika tulossa, vai onko se arvoitus ;) ?

HainiH

Oman äänensä löytänyt
Ihan mielenkiinnosta ajattelin tämmösen tehdä :) Toivottavasti mahdollisimman moni vastaa :)
 
Kiva äänestys!
Meillä ei tosiaan tietoa eli arvoitukseksi jää.
Poikaolo mulla on, mutta eipä tuota tiedä.
Pääasia, että rakas on kunnossa!
 
Meilläkään ei saatu RU:ssa sukupuolta selville, niin on ainakin toistaiseksi vielä tietämättömissä se asia :) Poikaolo minullakin, johtunee siitä kun tuntuu että kaikki saa pojan xD
 
Jeps samaa mieltä et kiva tää tämmöin taulukko. :) Meille on jo kahella eri ultra käynnillä tyttö luvattu. Perjantaina viimeks näin pikkusen.<3 Nyt vihdoinkii uskon et tyttö sen täytyy olla. :) Ainakii 99% varmuudella. :D
 
Alussa oli ihan poika olo.. Tyttöä kuitenkin veikattiin ultrassa. Viikon päästä vielä 3 ultra saa nähä onko tällä välin kasvattanut jotkin ulokkeet. Sais tuon miehenki uskomaan että tyttö se on :D silläkin kun niin vahva poika olo mukamas.
 
Täälläkin jää arvoitukseksi. Kätilö kyllä veikkasi tyttöä ja oli näkevinään tytön jotkut 2pistettä. mutta kättä pisti niin kovasti eteen ettei saatu selville :/ 
 
poikaa odotellaan.ei jäänyt epäselväks ultrassa kun lääkäri esitteli peniksen ja kivespussit :)
 
Täydellä varmuudella poika tulossa niin kuin menkkojen pois jäädessä jo tiesin. 
Sinne meni äidin, mummon, miehen ja kaikkien tyttöveikkaukset. ;)
 
arvoitus on meille.. :/ Odotettiin kovasti että selviäis se, mutta meni nätisti just napanuora jalkojen välistä siitä kohtaa että eipä selvinny sekään. Kätilö tosin sano että saattais olla tyttö, mutta toisaalta sano se että saattaa olla poikakin jos se napanuora peittää just pikku pippelin. murr. =D meillä ollu vähän poika olo ja nyt ei tiedetä yhtään. :P
no ei se mitään. pääasia että pienokaisella oli kaikki hyvin <3 Ja onpahan sitte ihana lahja osittain yllärikin. :D
 
Poika tännekki ihan selvästi tulossa vaikka varmaahan sen koskaan ei ole.. Kaverillekkin sanottii ihan selvä poika ja tyttöhän sieltä tuli :) mutta kyllä me pikkupippeli sieltä selvästi nähtiin :)
 
Ihan tyttöolo ollut alusta asti, mutta ei haluttu tietää etukäteen eikä vintiö ultrassakaan mitään esitellyt. Ensi viikolla vielä kolmas ultra, 4D:tä haluttiin kokeilla ja varattiin aika yksityiselle. Vähän jänskättää jos se läväyttää kaikki tarjottimelle siellä :D
Appiukko on kans liputtanut tyttöä, mutta toistaiseksi mun äiti on tähän mennessä antanut parhaan arvauksen tulokkaan sukupuolesta: "Tollanen poikavatsa, sieltä tulee poika! Mulla oli samanlainen ja sä synnyit." (ja tietääkseni mulla ei vieläkään ole pippeliä, vaikka tonne vatsan alle ei ilman peiliä enää näekään).
emoticon
 
mekin kysyttiin ultrassa kumpainen olisi tosikosta tulossa, mutta eipä täti sitten "muistanut" katsoakkaan laisinkaan, että vallan tietämättömiä ollaan, tosin hitusen jännittävämpäähän tämä on(=
 
Rakenneultrassa lääkäri veikkasi tyttöä, kaikki ystävät ja työkaverit ovat olleet tytön kannalla mutta tämäpä kaveri esitteli tänään pienen ujostelun jälkeen sukukalleutensa, ei jäänyt kenellekään epäselväksi :) it`s a boy <3
 
Meillä ei rakenneultrassa suostunut paljastamaan, piti jalat tiukasti yhdessä ja nilkat ristissä =)
Ollaankin ens ti menossa 4D:hen,jospa siellä suostuis paljastamaan =)
Ei oo aikasemmin ollu oikeen mitään fiiliksiä että kumpi olis, oon nähnyt vain poika unia mikä on hassua. Ja nyt kun potkut vahvistuneet niin ajatellut että poika se varmaan on kun potkii ihan hirmu kovaa <3 Mutta saa nähdä mitä siellä tiistaina näkyy. Nyt mennään 24:llä vkolla. Tyttökin on kyllä ihan yhtä tervetullut. Yksi tytär mulla onkin, joka täyttää tänä vuonna vielä jo 17vuotta.
Jännityksellä odotellaan että onko meidän ihme rinssi vaiko rinsessa <3
 
Takaisin
Top