Tyttö vai poika? -arvailulistaus

Mulla aluks oli ihan tyttö-olo, vaihtus poikafiilikseen ja tännekin laitoin et muuttais mun arvauksen. Tänään rakenneultrassa povailivat poikaa!! :) :D
Edit, en tänne muuttanutkaan vaan huhtikuisiin mutta siis poikaa odotetaan ja vois täydentää! :D
 
Päivitetty! Säilytin sen tytyn siellä arvauksessa, ku se oli se alkuperäinen arvaus :wink. Hauska kuulla susta eloisamami! :). Miten on mennyt?
 
Hyvin on mennyt! Nyt siis vasta 21+0 menossa ku se la sillon siirtys viikolla :wink maha kasvaa silmissä, muutto vuodenvaihteessa isompaan asuntoon ja vihdoin taitaa tää odotuskin kunnolla mennä tajuntaan harkkasuppareiden ohella.. :D
 
Mattimyöhäsenä: Rea/tyttö 50%/tyttö/?

Tuttava piirissäki syntyny paljo poikia jo melkeen vuoden ajan! Melkein ei uskalla toivoankaan tota tyttöä. :---)
 
Jessica/poika/90%poika/??


Oho en jotenkin ollut edes huomannut kyseistä listaa.. Poikaolo ja rakenneultrassa ilmotti että 90 prosentin varmuudella meille tulee poika eli sitä odotellessa
 
Hauska lista! Vaiks täs näin myöhäs mukaan tultiin ni osallistun meininkeihin mukaan :D

Poika 50% / tyttö /?

Sanovat rakenneultras et aika varma tyttö ja ylimääräses ultras ku käytiin istukan paikka tsekkaa ni vieläkii näytti tytöltä et gynet ainakii on lähelle satavarmoi et tyttö tulee :)
 
Satom, oot luultavasti kirjoittanut sen johonkin toiseen ketjuun, ni en oo bongannut :). Nyt on päivitetty.
 
Laitanpa minäkin vähän myöhässä, mutta katsoin vanhemmista viesteistä, ett alussa oli tosiaankin ensin poika, sitten tyttöolo ja kun varmistui, ett saadaan kaksoset, niin olin aika varma, ett saadaan molemmat. Eli laitatko mulle poika ja tyttö/ 70 %/ poika ja ehkä tyttö/ ?
 
Takaisin
Top