Tyttö vai poika? -arvailulistaus

Poikaa veikattiin tännekin, vaikka itsellä ihan tyttöolo ollut alusta asti :D Veikkaus ei mitenkään varma, toinen sielä istuskeli niin ettei ihan kunnolla nähnyt. Itelle ei mitään väliä kumpi sieltä tulee kunhan olisi terve :Heartred
 
Tuntemukset vähän vaihdellu mutta silti enemmän "tyttöolo" ja noita sormustestejä tehty niin sama vastaus joka kerta, että tyttö olis tulossa. :D Hansuli / tyttö 65% / ? / ?
 
Vouu oikeesti alkaa kuulostaa paljolta tää poikien määrä! Jännittää nähä sit loppulukemat:D Saa meidän kollit vähä tapella tytöistä teineinä tai sit homppeloida huolella:)
 
Päivitetty! Jännän poikavoittoiselta kyllä näyttää :). Onneks on muidenkin kuukausien tytöt olemassa, tuskin tytöistä joka kuussa on pulaa :D
 
Hansuli taitaa kuitenkin olla heinäkuisia, eli vaikka tyttö tulisikin niin ei maaliskuisten tyttömäärää lisää :p
 
Hyvä huomio KoBe! :grin

Hei Hansuli, jos näät tän, ni tee sama arvaus heinäkuisiin, tää on maaliskuisten arvauslistaus :)

Onnea Annicasi! :). Ihanaa saada lisää tyttöjä listalle!
 
Meille on tulossa poika myös. Itse arvelin, että tyttö olisi tulossa, mutta kyllä se selkeästi siellä ultrassa näkyi, että poika tulee. :Heartred
 
Tosi vahva tyttöolo ollu koko ajan. Yritettiin miettiä nimiä vauvalle kun ei vielä edes rakenneultrassa oltu käyty ja pojan nimien pohdinnasta ei vaan yksinkertasesti mulla tullu mitään.. yritin ja heti tuli päähän ajatus: "miksköhän mä näitä ees mietin ku tyttöä kerran odotan..?" :D eli: Jolle / tyttö (95%) / tyttö / ?
 
Jolle mulla oli sama, paitsi olin ihan satavarma että ootin poikaa :D olin ostanu muutaman 'poikavaatteenki' mutta niin se rakenneultrassa mieli vaihtuki ku ei jalkojenvälissä ollu mittään! :D
 
Takaisin
Top