Tyttö-/poikaveikkauksia :)

Itsellä on vähän sellainen fiilis et vois olla tyttö tulossa...:) Ihan raskauden alussa, ekoilla viikoilla, näin unen et olin raskaana ja synnärillä synnyttämässä. En silloin todellakaan tienny olevani raskaana, eikä ollu ees pienintä epäilystä edes, joten jälkeenpäin ajattelin et jospa se oli enne uni:) Oon nimittäin nähnyt sen jälkeen kun raskaus selvisi, niin koko ajan unia missä synnytän tytön !:D Esikoinen on poika, joten olisihan se ihan kiva vuorostaan tyttö saada<3 tällä hetkellä sukupuolella ei ole mitään väliä kunhan on terve! toisaalta, tuntuu et ei sieltä voi muuta tulla ku poika, miehen suku on todella poika voittoista. miehellä ei oo yhtään siskoa, eikä kellään sen veljillä tai serkuillakaan oo yhtään tyttöä! mut jospa nyt tulis poikkeus;)>
 
Hemppa just noin ystäväkin kertoi, että heillä oli. Ompa jännää! :) Innolla kans ootellaan rakenneultraa, että saadaan tietää kumpi on tulossa. Molemmat ollaan tietysti sitä mieltä, että kumpi vain on ihan yhtä tervetullut, kunhan on tosiaan terve. Miehen tiedän kuitenkin odottavan poikaa kaveriksi itselleen traktorin kyytille, vaikka kyllähän tyttökin siellä voisi viihtyä ihan yhtä lailla. :)
 
Meille ois tulossa ton kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, sikäli mikäli niihin haluaa uskoa! :) Oishan se tyttö ihan kiva, kun jo poika on, mutta pääasia tietenkin, etä on terve.. sukupuolella ei niin väliä. (samoin varmaan aattelee joka ikinen täällä)

Esikoisesta olin ihan varma, että tulee poika ja poikaa toivoinkin, koska meidän suvussa on hirveesti tyttöjä. En tiedä sitte oisko pojan kannalta "kivempi", että tulis toinen poika niin ehkä olisivat ehkä enemmän samalla aaltopituudella kun ovat samaa sukupuolta..?

Ja todellakin aiotaan ottaa selvää! Oon niin kärsimätön tapaus, etten millään malta oottaa heinäkuuhun asti! :D Jos nyt kaikki menee hyvin ja sinne asti päästään :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan ois tyttö tulossa. Itsellä on kans jotenkin vahva tunne tytöstä.Mies sanoo että poika tulee. Äitinkin sanoi että tyttö tulee, samoin myös mieheni sisko, jolla on kaksi poikaa.
Innolla siis odota rakenneultraa mikä on 26.2. Halutaan tietää aikasemmin, niin kerkiää hyvissä ajoin tekeen kaikki asita alta pois, ennen pienokaisen syntymää. Niinkuin Mariannu sanoi että kaikki on niin värikoodattuja.
 
Me halutaan tietää ihan siitä syystä sukupuoli jo mahdollisesti rakenneultrassa että vauva konkretisoituu sitten paremmin. Meillä on myös huoneiden ärjestely sitten JOSKUS edessä eli tuleva pienokainen tulee jomman kumman lapsen huoneeseen asustelemaan, kumpaa sukupuolta nyt sattuu olemaan. :) Ja meillä on nyt molemmat huoneet sinisävyisiä (myös vierashuone) joten toisesta huoneesta tehdään tyttöjen värinen huone, toinen kun on pienempi niin täytyy tietää kumpaan huoneeseen tulee kaksi. :) Olipas vaikeasti selitetty. 
Niin ja aion tätä rueta suunnittelemaan jo sitten nyt raskausaikana jos vaan pienokainen haluaa haaruksiaan esitellä.
 
jos nyt jotain olosta vois päätellä niin veikkaisin että poika olis meitä tulossa ilahduttamaan ja valvottamaan ;) tosin pakkohan tuo kiinalainenkin kalenteri piti tsekata ja se näytti kyllä tyttöä :) hmm....pitkä odotus vielä edessä siihen että se selviää,me kun emme tälläkään kertaa tahtoisi sitä tietoa ennen synnäriä selvittää <3
 
Ilman mitään erityistä syytä tuntuu pojalta. Ajatusta auttoi vielä enempi ystävän mukana olo ultrassa kun sanoi nähneensä ne pallit.
 
Mulla on  alkanut olemaan tyttö olo. Tyttövauvathan vie äidin kauneutta, ja auta armias näitä mun finnejä ja hiukset täytyis pestä aamuin illoin. Muutenkin pöhötyttää. Taitaa tulla tyttö.:D
 
Mä en oikeen osaa sanoa mitään, toisaalta tyttöolo toisaalta poikaolo... :D Ja tiedä noista sanonnoista, Esikoinen oli tyttö, ei mitään oireita, ei finnejä ei närästystä, ei pahoinvointia, ei yhtään mitään.

Mutta nyt niitä oireita löytyy, ikinä oo finneistä kärsiny, mut nyt leuka on melkeimpä paiseinen yäk. Närästää, turvottaa, on ollut pahoinvointia, muutamat ruuat menny kokonaan pannaan, ku aiheuttaa niin paljon ilmaa :/(tälläsestakaa ikinä oo kärsiny) tissit kipuilee aika-ajoin ja mitähän vielä... Noh mut pointti siis se että nää raskaudet on kyl eronnu ihan alkumetreiltä toisistaan täysin! Voiko siitäkään kyllä mitään päätellä...
 
Meil on jo poika joten tietenki sitä toivois tyttöä. Mutta meillä on ollu miehen kans jo ennen raskautumista semmonen kutina että me niin saahaan toinen tommonen hullun rasavilpoika :D Raskaudet alkanu kyllä ihan erilailla, ekassa ei juuri oireita ja ny kaikki mahollinen mutta eipä sekään välttis mitään meinaa... Ootellaan tuntemuksia, hitsi kun en muista yhtään millon edellises raskaudes iski se fiilis, olin sillon ihan satavarma että poika tulee, Olin tosi huolissani et miten osaan suhtautua jos sielt tuleeki tyttö ;)
 
Poikaa en lähde veikkailemaan kun kotona on jo 4 tyttöä mutta kovin on erilainen raskaus menossa kuin aiemmat, etova olo on kestänyt jo 6 viikkoa kun ei sitä aikaisemmin ole ollut missään muissa raskauksissa, no ensimmäisestä oksentelin kyllä mutta ilman etovaa oloa :) 4 raskautta on mennyt niin että olen himoinnut fetasalaattia ja kaikkea makeaa, nyt on vielä joulusuklaarasia kaapissa puoliksi syötynä ja himoitsen vaan kebabia :D
 
Ootteko hätäisimmät ehtiny tutustua tähän väittämään:
http://www.baby2see.com/gender/study_ultrasound.html

Hakusanoilla "Genital nub" löytyy jos vaikka kuin mahdottoman paljon tietoa tän väittämän tiimoilta. Lisäks oli mainintaa ton nupin "haarautumisesta", joka ilmeisesti tarkottais myös tyttövauvaa. Meidän asukin ultrakuvassa sojottaa just tällanen haarautunu...sojotin.

Jotenki silti huvittaa tää nuppien ja ulokkeiden mittailu ja tarkastelu. Enää muutama viikko niin joka tapauksessa saa tietää kumpi sieltä tulee...
 
emoticon  
 
Täällä molemmat meistä toivoisi poikaa, mutta loppujen lopuksi ei sukupuolella väliä, kunhan lapsi on terve :) tosin varmaan kaikki ajattelevat näin ;) eka raskaus, joten en voi verrata edellisiin raskauksiin. Omassa isossa suvussa sekä äidin että isän puolella enemmän poikalapsia ja melkein kaikilla esikoinen on poika, samoin avokkini (pienestä)suvusta suurin osa poikia/miehiä, että saa nähdä kumpi sieltä meidän elämää tulee vilkastuttamaan.. :)
 
Meinataan selvittää asia, että tietää myynkö noi tytöltä jääneet vauvakamat ja vaatteet, itse en voinur juurikaan ekASSA raskaudessa ja nyt olen voinu jo koht 6 vkoa, jotenki vahva tunne, että ois poika tulossa täl kertaa.
 
BASSARIA tosi mielenkiintoset noi sivut mitkä laitoit...en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta ja nyt innostuin tutkiin asiaa oikein urakalla :) harmi vaan kun on kaikki sivut englanniks, toki englantia osaan mutta tuollainen kirjoitettu "vaikeasanainen" teksti on tietenkin vähän hankalampaa sanasta sanaan suomentaa...Meidän ultrakuvaa katsoessa on haarautunu se nuppi :D ja ihan tollain tyttöasennossa....nyt rupes oikein jännittään kun tyttöä täällä toivotaankin...osaatko sanoo onks asiasta olemassa mitään suomenkielisiä sivuja/tutkimuksia....
 
Minäkin vilkaisin sivua, mulla Google kääntäjä käänsi sivun Suomeksi, tosin sanoja ei oltu taivuteltu oikein mutta kyllä siitä selvän sai. 
Meidän ultrakuvasta vaan ei ihan selvästi voi sanoa, näkyykö kuvassa koko "nuppia" koska jalat ovat myös siinä. 
Mutta mielenkiintoinen juttu kyllä. 
 
Takaisin
Top