Tyttö/poika fiilis

Mun tyttöfiilis vahvistuu kun mieskin sanoi että tuntuis siltä että tyttö tulee. Sit äiti sanoi (hänellä 2 tyttöä ja 3 poikaa) että tytöistä on ihan alusta asti joutunu käyttämään väljempiä housuja. Minä en pystyny suunnilleen plussan jälkeen enää farkkuja käyttämään... Saapa nähä.

Jos housujen kiristys tosiaan ennakoi jotain, niin sitten mullakin vois olla tyttö tulossa!:dummy1: Mielikuvissa näen paljon pientä tyttöä, en oikein tiedä miksi. Mies on sanonut toivovansa tyttöä. Ehkä mielikuviin vaikuttaa se, että molemmilla on siskot ja kaveripiirissä syntyneet vauvat ovat olleet tyttöjä. Mutta, saapa nähdä. Odotetaan innolla rakenneultraa kuun lopussa.:smiley-bounce012
 
Mun olot on vaihdelleet, alkuraskaudessa oli melko paljon oireita joita ei esikoisesta ollut ikänään. Huono-olo kesti monta viikkoa. Alkuun olin tytöstä tunne, välissä pojasta ja sitten taas tytöstä :woot:
Sooda-testi ja kiinalainen syntymäkalenteri veikkasivat lokakuisesta tyttöä (samat oli esikoisesta oikeassa), Vaun testi veikkasi todennäköisemmin poikaa :)

Rakenneultrassa saatiin tietää että, masussa on pieni TYTTÖ :Heartred:Heartpink
 
Eilen illalla juteltiin miehen kanssa tulevasta rakenneultrasta. Molemmilla vaan vahvistuu fiilis siitä ettei taideta kysellä mitään sukupuolesta. Tiettyjä lähipiirin ihmisiä kyllä laittaa ärsyttämään jos ei kysytä.
Mutta mikäänhän ei ole satavarmaa ennen kuin lapsi on sylissä.
 
Monilla läheisillä on paljon selkeitä arvailuja mut itellä fiilikset vaihtuu päivän mukaan :)
 
Tällä kertaa sekä aavistus (hyvin varovainen sellainen) että testit osuivat oikeaan ja saadaan poika!
 
Täällä vieläkin vahva tyttöolo mutta jostain syystä olen nyt useana yönä nähnyt unta että meille syntyy poika. Synnytys puuhissa siis olen viettänyt öitä :)
 
Takaisin
Top