Tyttö/poika fiilis

Jotenkin olisi tyttöolo ja näköjään tuo kiinalainen kalenterikin ennustaa tyttöä. Mies puhuu pojasta ja poikaa myöntänyt vähän toivovansa, mutta haltioissamme ollaan kummasta vain. :Heartred
 
Mulla ei oo vielä oloja kumpaankaan suuntaan, mutta tuo kiinalainen kalenteri povaisi poikaa. Esikoisesta se ennusti tyttöä ja piti paikkansa. Oon miettiny voisko tääkin tapaus olla tyttö, kun on niin samanlainen tää alku ollu kun esikoisesta... Kun taas edellisessä km:ssä mulla räjähti oireet jotenkin heti päälle ja yökin pitkin katuja... mitäs jos se ois ollu poika :O Kai raskaudet voi erota toisistaan vaikka oiskin samaa sukupuolta vauvat?
 
On kyllä ollut kokoajan niin varma olo että tämä olisi tyttö vaikka viikkoja vasta 4+1, Heh.

Pitääkin käydä tekeen parit testit.
 
Jännä miten joillakin voi olla jo niin varma olo :D Esikoista oottaessa mulla oli ensin poikafiilis (varmaan ekan kolmanneksen lopulla), sitten se yhtäkkiä hävisi pariksi viikoksi eikä ollu ajatusta kumpaankaan suuntaan, sitten alko vahvistua tyttöolo. Rakenneultraan mennessä oisin voinu jo vaikka lotota tytön puolesta, ois ollu tosi outoo jos siellä oiskin pojan värmeet näkyny :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tuo kalenteri näyttäs myös poikaa, ja kovin on vahva poikaolo edelleen itelläkin :)
 
Esikoisen kohdalla olin alussa varma että tyttö tulee, kunnes näin poikaunen. Poika tuli. Nyt on ollut alusta asti ihan poikaolo, mutta viime yönä näin unen, jossa meidän vauva olikin tyttö! Mene ja tiedä. :hilarious: Viimeksi kiinalainen lupasi tyttöä, pieleen meni. Nyt taas tyttö pitäisi tulla. Perheessä on toiveita kummankin puolesta, joten kummatkin äärimmäisen tervetulleita.:Heartblue:Heartred
 
Mulla ei oo missään raskaudessa ollut mitään olotilaa sukupuolen suhteen. Meillä viisi poikaa ja luontevaa ois jatkaa samalla linjalla. :)
 
Mulla ei oo missään raskaudessa ollut mitään olotilaa sukupuolen suhteen. Meillä viisi poikaa ja luontevaa ois jatkaa samalla linjalla. :)

Onko tullut kyselyitä että millon olisi tytön vuoro? Tuttava kellä 3 poikaa saa sellaisia kyselyitä usein ja häntä se kovasti harmittaa sillä tämä tuttava itse ei ole kaivannut tyttöä eikä enempää lapsiakaan.
 
Onko tullut kyselyitä että millon olisi tytön vuoro? Tuttava kellä 3 poikaa saa sellaisia kyselyitä usein ja häntä se kovasti harmittaa sillä tämä tuttava itse ei ole kaivannut tyttöä eikä enempää lapsiakaan.

On tullut. :D Siitä saa kuulla aika usein. Ja kyllä se välillä harmittaa, kun itselle jokainen näistä pojista on timantti! :)

Ja oma historia sellainen, ettei mun pitänyt edes koskaan pystyä saamaan lapsia. Näin lääkäri totesi Laparoskopian jälkeen.. Mutta elämä yllätti, kerta toisensa jälkeen! :wink

Meille sukupuoli on toissijainen juttu, jokainen lapsi on ihmeellinen aarre! :)
 
Mulla on tyttöolo, ja kummastakin oon onnellinen. Silti ehkä toivoisin esikoispojalle kaveriksi toista poikaa. Tuntuu, että olisivat läheisempiä.
 
Mulla on toive tytöstä, mutta koska mieheni suvussa on paljon poikia en usko että tämä olisi tyttö. Kaksi aikaisempaa on poikia niin kyllä tämäkin on poika...
 
Mullakaan ei ole koskaan ollut mitään olotilaa sukupuolesta. Edes siinä toisessa ultrassa ei voitu kummastakaan neidistä varmaksi sanoa kumpiko on tulossa, joten sukupuoli on ollut ylläri synnytykseen saakka. Ei voinut etukäteen hamstrata pinkkejä ihanuuksia odottamaan vaan kaikki vauvanvaatteetkin olivat pakosti neutraalin värisiä.

Tyttöjä on tullut samanlaisilla raskausoireilla, sillon järjetön närästys ja pahoinvointi kesti kauan ja tällä kertaa nyt jo hävisi kuvotus, joten olisko sitten pojan vuoro, saa nähdä. Mies varmaan salaa toivookin poikaa, mulle on ihan se ja sama kumpi tulee. Vaikka tytölle olis kyllä kasapäin tavaraa valmiina isosiskojen jäljiltä, mä oon tosi huono myymään mitään pois. :D
 
Meillä on kaksi poikaa ennestään ja nyt on vahva tyttöfiilis... Mutta olen iloinen kolmannesra pojastakin
 
Poikatunne vahvistuu, juuri tältä tuntui esikoispojankin odotus, eli lähes oireetonta oli.
 
ennestään kaks tyttöö, joilla isän puolelta vielä isosisko. jotenkin oon ajatellu et nooden jälkeen olis ihanaa saada poika, mutta välillä huomaan haaveilevani tyttötriosta. ei oo fiilistä tullu, enkä aio selvittää sukupuolta, salissa selviää sit! ♡
 
Ketä muuten haluaa rakenne-ultrassa selvittää sukupuolen? Minä ainakin. Tosin, jos jää ylläriksi ni sitten ei voi mitään.
 
Me kysytään, kysyttiin viimeksikin. :-) Ei sillä merkitystä ole, mutta ollaan vaan niin uteliaita ja malttamattomia kumpikin. :-)
 
Ehottomasti haluan tietää kumpi ois tuloillaan :happy: Varmaan tulee kuitenkin vasta sit sen jälkeen tehtyy taas hankintojakin sen mukaan.
 
En osaa päättää, haluanko tietää. Toisaalta olis jännää jännätä ja toisaalta mun on helpompi valmistautua vauvaan, kun tiedän, kumpi on tulossa.
 
Takaisin
Top