Tyttö- ja poikaolot

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kuulemani mukaan osalla odottajista on tyttö- tai poikaolo. Jonkinlainen tunne siis siitä kumpaa sukupuolta lapsi on. Tai jotain? Millainen tunne/ajatus/mikä se oikeastaan on? Itse en tätä ole kokenut ja kenties juuri siksi kiinnostaa muiden kokemukset aiheesta. Miehelläni oli tyttöolo, mutta ei taida miesten tutka toimia niin hyvin, kun poika tuli. :D Pitikö tyttö-/poikaolo teillä paikkansa eli tuliko sen mukainen lapsi?
 
Itsellä on ollut olot ja molemmilla kerroilla pitänyt myös paikkaansa. Esikoisesta oli heti tunne, että poika tulee ja vaikka RU:ssa sanottiin, että tyttö tulee, niin aloin silti ostaa enemmän pojille sopivia vaatteita ja myöhemmässä ultrassa näin jo itsekin sen, että poika se on, ihan niin kuin ajattelinkin.
Toisesta lapsesta oli heti tunne että tyttö tulee ja tyttö tulikin.
En osaa ees selittää miten se tunne tulee, mut jotenkin sen vaan itse tiesi ja itse luotankin enemmän omiin aavistuksiin, kun ultriin.
 
Mulla oli hentoisesti enemmän poikaolo ja poika tuli (: jätettiin ylläriksi synnytykseen sukupuoli. Jotenkin aina olin haaveillut, että lapsistani esikoinen on poika ja isoveli kahdelle tytölle - no nyt tämä poika on jäämässä äidin ja isän ainoaksi rakkaaksi, mutta olkoon pienemmät serkkutytöt niitä "isovelitettäviä" sitten (:
 
Mul oli ihan poikaolo mut ultrassa selvis et tyttö tulis ja niin myös tuli :)
 
Heti plussaamisesta lähtien oli vahva poikaolo. Jouduin lapsivesipunktioon niin pyysin saada tietää samalla sitten vauvan sukupuolen. Poikahan se :joyful:
 
Ei ollut minkäänlaista oloa. Ultrassa luvattiin poika ja poika tuli.
 
Ekasta oli kokoajan poika olo ja poika tuli. Tokassa raskaudessa pahoinvointi piinasi 15+ viikoille, mutta silti odotin/toivoin poikaa. Olikin aika shokki kun uä:ssä tyttöä lupailtiin :D nyt en tietty vaihtais tätä kokoonpanoa mihinkään!
 
Ekasta luulin et on poika, oli tyttö. 2 seuraavasta oli tunne tytöistä ja tyttöjähän ne. 4:stä luulin eka et on tyttö, mut 3 viikkoa ennen ru:ta näin unen pojasta ja sanoin et tää on poika ja niihän hän sit olikin :)
 
Takaisin
Top