"Tyhmät" kysymykset?!

Mummo osti peetulle muumimukin missä on kaksi korvaa, siitä osaa hyvin hörppiä vettä. Nopeasti oppi myös imemään niitä sosepusseja mutta pilliä ei vielä hoksaa. Tuttipullo ja tutti ovat unohtuneet jo loppukesästä!
 
Mitkä kengät tai tossukat ois hyvät ulkosalle, kun on märkää ja tyypin kävely hieman huteraa vielä? Kumpparit tuntuis vähän liian painavilta vielä, tai en tiiä :) Mitäs kalosseja teillä on käytössä?
 
Muokattu viimeksi:
Viljo käyttää täl hetkel viel kuomia ja kavan talvi/loskakenkiä. Kohta vaihdan eccon goretex tennareihin, kunhan ne kaverilta saan. Isommallakin on ne ja on tyttö ainakin tykännyt kovasti. Kumppareitakin löytyy mutta ei olla vielä testattu käytössä.
 
Hei onko jollain kokemuksia tosta tutista vierottamisesta? Jotain hyviä vinkkjä? Meillä mennään jo päivisin ilman tuttii ja päikkäreillä kin välillä ilman.. Öisin kyllä käyttää vielä tuttia.. Nyt kun miehellä alkaa loma parin viikon päästä nii olis tarkotus saada se kokonaan pois..
 
Meillä jäi tutti pois 10-11 kk iässä...kun se vaan jäi pois. Poika ei pyytäny eikä enää annettu edes, ainakaan joka inahduksesta ei ekana oltu tuttia tarjoamassa. Sitte se unohtu.
 
Onko kukaan käyttäny taaperoaan parturissa/kampaajalla? Mua arveluttaa itte ryhtyä jäbän kutreja pätkimään mutta jotain ton tukkajumalan pehkolle tarvii pian tehdä :nailbiting:
Ite ku kävin kampaajalla ja juteltiin niin se kampaaja kertoi että oli vasta samana aamuna yhdelle taaperoikäiselle asiakkaalle asetellu pelkkää kappaa 20 minuuttia paikoilleen... Ei ihan semmostakaan houkuttais lähtee kokeilee. Jotain kikkakolmosia millä saa hyperaktiivisen pojan pysymään aloillaan sen aikaa että sais tukan pätkittyä? Mulla ON kyllä kolmetki hiustenleikkuusakset itellä, mutta jos tuo pää pyörii ku väkkärä.... :rolleyes:o_O
 
Muokattu viimeksi:
Mashnu, niitä on erikseen joissakin kaupungeissa sellaisia lasten kampaamoja, joissa on tyyliin McQueen-autotuoli ja lapset voi saada jonku lahjankin kun käynti in yli. Ja joissain normi kampaamoissa on oma nurkkaus lasten hiusten leikkuuta varten. Eli kysele mitä teidän lähistöltä löytyy. :)
 
Mun kaveri aatteli antaa 2-v vaan kännykästä pikkukakkosen katottavaks. :-)

Mulla kun anoppi on kampaaja niin isompi on ainakin ihan fiiliksissä famun leikattavana, eli en siis osaa omalla kokemuksella neuvoa.

Varmaan tärkeetä kanssa et kampaaja tulee lasten kanssa hyvin juttuun.
 
Mites jos koneella ajaisit. Laittais vaikka pidemmän terän, ettei mitään 8mm sänkeä. Sit joku video pyörimään ja vähän kerrallaan hiuksia lyhyemmäksi?
 
Vähä luulen että ei pysy sitäkään vähää paikoillaan jos joku suriseva kone on takaraivolla :grin Tänään testasin pitkästä aikaa että riittäiskö mielenkiinto katsella tabletilta lastenohjelmaa..nyt jaksoi keskittyä eli toiveissa on että kun laitan youtubelta vähän Kaupungin sankareita pyörimään niin saa hiukset vaivihkaa napsittua lyhyemmiks :p
 
Takaisin
Top