"Tyhmät" kysymykset?!

Piiiiiiitkästä aikaa täällä taas! :)
Ei oo tyhmiä kysymyksiä mutta mut potkittiin salaiselta puolelta ulos jo ajat sitten niin kirjoitan nyt tänne. :D

Tyttö tais olla kahden viikon ikäinen kun isä jäi isyyslomalle ja sillon huomasin olevani lähes riippuvainen tästä foorumista... :D En muistanut kertoa miehelle kaikkea vauvasta kun olin jo kertonut täällä... :/ Päätin pitää taukoa ja sit se vaan jäi. "Vierotuin" ryhmästä ja puhuin enemmän miehelle. :)
Huhtikuussa pidettiin ristiäiset ja tyttö sai nimeksi Jannike. :Heartred
Kaikki on mennyt enemmän kuin hyvin. :) Jannike on ollut "helppo" vauva kaikin puolin, kasvaa hyvin ja hurmaa kaikki ympärillään. Isommat sisarukset ovat täysin myytyjä ja suureksi avuksi Janniken hoidossa myös.
Torstaina 4.2. Jannike täytti vuoden ja pari päivää sen jälkeen plussasin taas! :D Oltiin jo päätetty ettei lisää hankita ja otatin hormonikierukan. Mut joulun alla iskikin vauvakuume ja päätettiin et antaa tulla jos on tullakseen ja nyppäsin ite (!) kierukan pois. :D Toisella kierrolla sit nappas.
Menin töihin (uuteen työpaikkaan - unelmatyöhöni) tammikuun alusta ja mies on pitänyt isäkuukautta ja talvilomaa siitä asti. Hiihtoloman jälkeen Jannike menee päiväkotiin.

Eli kaikki hyvin meillä, kiva huomata että moni on jaksanut kirjoitella täällä vielä. :)
 
Onpas kiva kuulla pitkästä aikaa Jannan kuulumisia! Ja onnea uudesta plussasta :)
 
Onnea Janna uudesta tulijasta ja kiva kuulla, että asiat kuulostaa olevan hyvin :)
 
Onnea Janna :) mukava kun kävit kertomassa kuulumisia!
 
Onnea Janna! Ja kiva oli kuulla kuulumisia, olen ihmetellytkin mihin oot hävinnyt kun aikoinaan olit niin aktiivinen. :) Mutta "oikea elämä" on kyllä ihan hyvä syy olla täältä poissa. :)
 
Mä oon kans miettiny välillä missä oot ollu :) omakin kirjoittelu jääny kyllä tosi vähälle töiden paluun jälkeen eikä sitä oikee muutenkaan tuu käytyä nii usein enää täällä vaikka aikaa oiski :)

Ja paljon onnea uudesta tulokka:Heartred
 
Paljon onnea, pakko kysyä miten ihmeessä sait ite pois:0 mulla ei lääkäri meinannu ees sitö saada pois :D
 
Mammushka: yllätyin kyllä itekin miten helpolla tuli ulos! Otin varmuuden vuoksi yhden 1g Panadolin ja päättelin ite et vois kuukautisten aikana olla helpompi ottaa kun on "liukastetta putkistossa". :D Jopa mun nakkisormilla (etu- ja keskisormi) kuitenki yletyin naruihin ja sain vähän kerrallaan vedettyä ulospäin. En oikeesti tuntenut MITÄÄN! Sit istuin hetken epäuskoisena kierukka kädessä ja mietin mitä tuli tehtyä... :D
 
Käyttääkö joku muu tuota vau.fi:n raskauslaskuri appia? Siis sitä missä näkee kuinka pitkällä raskaus on ja miten alkio kehittyy jne. Mä en oikeen ymmärrä sen apin laskutapaa raskausviikoista jne. Mulla on esim. tänään viikkoja 8+0 mutta kuitenkin appi näyttää 7. viikon tiedot? Ja tekstissäkin lukee että kahdeksannen viikon alussa alkio on viiden viikon ikäinen?!? Kuusi viikkoahan!
 
Janna, mä käytin silloin raskausaikana. Nyt olen sen jo poistanut puhelimesta, niin en muista tarkkaan, mutta muistaakseni siinä 8. Viikko alkoi kun oli 7 viikkos täynnä (olisko ollu 7+0 tai 7+1).
 
Mites muilla on ollu rv 32+ oireet ? Itellä hengittäminen raskasta sekä todella inhottavaa paineen tunnetta alapäähän kun nousee seisoo ja liikkuu . Onko normaalia vai?? Oon ollut 2 päivänä peräkkäin yhteydessä kättärille ja viim. Hoitaja oli todella töykeä ja poikkesi edellisen hoitajan sanoista. :dead: joten neuvot hyvät !!
 
Missä vaiheessa tuttipullon käyttöä aletaan lopettelemaan? Pillimuki ja silikoninokkamuki on päivä käytössä, mutta öisin vielä pullo.
 
Mä kokeilin eilen illalla jättää iltapullon sängystä pois kokonaan. Juotiin vellimaito pöydän ääressä ja sitte ilman pulloa sänkyyn. Hyvin se meni ja nukahti ilman pulloaki. Veka ei osaa pillimukista juoda. Onko ny muita vaihtoehtoja ku nokka/taikamuki ja pillimuki tuttiksen tilalle? Meillä alkaa olla noita hutihankintamukeja kaappi täys ku joko ei osaa juoda niistä tai sitte ne on semmosia sottamukeja että äiti sanoo Nou nou...
 
Semmone sporttikorkkipullo on kait myös.. Pillipulloa piti muistaakseen parina päivänä useemmin kokeilla ennenku hokas et miten siitä juodaan. Mut kyl se sit siitä äkkiä lähti sujumaan :)
 
Me juodaan ihan tavallisesta lasista...eli joko juotan tai pidän melkein kiinni kun juo itse ;-)
 
Samoin.. ostin yhden taikamukin joitain kuukausia sitten ja siitä on ollu yhtään iloa. Ihan turhake! Snapsilasistahan tämä hörppii ruokajuomansa eli veden. Onpahan niillekin käyttöä :-)
 
Mä ostan kesäksi pienen camelbakin pullon tuolle. Reissun päälle, juo kyllä no-spil nokkiksista mut kivempi kunnon vesipullo.
(On siis juonu miun vastaavasta niin pitäisi osata)
 
Takaisin
Top