Tyhjät viestit foorumilla - ongelma korjattu! :)

Miramaria

Tietävä tietäjä
Hei kaikki!

Osa foorumin viesteistä on täyttynyt tyhjällä tilalla. Tyhjät viestit näyttävät johtuvan foorumin uudesta mainostilasta ja Adblock-liitännäisen omituisesta reaktiosta. Ongelman pitäisi poistua, kun Adblockin laittaa pois päältä.

Näin laitat Adbockin pois päältä: Mene yläpalkista kohtaan Työkalut --> Adblock --> klikkaa "Ei käytössä sivustolla forum.vau.fi".

Pahoittelen kovasti tästä aiheutuvaa vaivaa!


Muokkaus: Ongelman pitäisi olla nyt korjattu, ja foorumin tulisi toimia normaalisti sekä tabletilla, älypuhelimella että Adblock-sovellus päällä!

:)
 
Muokattu viimeksi:
Mielummin katselen tyhjiä viestejä kuin sivua täyttäviä ylimääräisiä kilkuttimia. Eikö tätä ongelmaa olisi voitu "korjata" oikeasti, jollain muulla tavalla kuin purkkakoodilla joka tunkee jokaisen sivun toisen viestin päälle mainoksen? Eihän foorumikäyttäjien viestit ole mainoksia, imho.
 
^ Mä luulen että ongelma tuli nimenomaan, kun niitä mainoksia haluttiin laittaa? En usko että mainoksilla on yritetty korjata tilannetta, vaan ne tähän johtivat...?
 
No, ei voi sanoa et oli hyvä korjaus. Joko tyhjät viestit tai mainoksia kesken viestiketjujen. Eikö noita oikeesti saa fiksummin? Ennen oli kiva käyttää foorumia, mutta nyt ärsyttää tyhjät viestit ja jos adblockin ottaa pois päältä sit hyppii mainokset viestiketjujen keskellä.
 
Toivottavasti foorumi saadaan toimimaan myös AdBlockin ollessa päällä!Nuo mainokset on meinaan todella ärsyttäviä varsinkin ketjujen keskellä o_O
 
Hei kaikki ja kiitos kommenteista!

Ongelmat tosiaan johtuvat uudesta mainostilasta, joka ei näytä sopivan yhteen Adblockin, Androidin selaimen tai Android Chromen kanssa. :sad001 Pommitan IT-puolta viesteillä ja raportoin koko ajan ongelmista, jotta ongelma korjattaisiin mahdollisimman pian. Tällä hetkellä ongelmaa Adblockin kanssa ei kuitenkaan aiota korjata - yritän vielä silti puhua tästä IT-puolelle (itsekin käytän Adblockia).

Nuo mainokset ketjujen ensimmäisen viestin jälkeen ovat Vau.fi:n sisäisiä tai meiltä ostettuja mainospaikkoja, joiden tuloilla foorumiakin pyöritetään, joten mainoksia ei olla ainakaan poistamassa.

Mutta kyllä! Mainoksista johtuvat ongelmat OVAT ärsyttäviä, I hear you girls!! Toivottavasti tähän saadaan jokin sekä käyttäjiä että IT-puolta miellyttävä ratkaisu!

:signs001
 
No tää nyt ei oo mikään ratkasu! Mä otin adblockin pois päältä ja kuinkas kävikään, nyt tältä sivustolta yrittää väen väkisin siirtää kaikenmaailman roskasivustoille (esim. joku peli yms.). Oon tosi pettynyt. :eek:
 
Minä ymmärrän mainoksien tärkeyden, kyllähän ne toki välillä ottaa päähän, mutta ilman mainoksia ei tämäkään foorumi ilmaiseksi meille käyttäjille toimisi, saati sitten olisi näin hyvä. Ollaanpa vaan kiitollisia ja iloisia mainostajista.
 
Ei siinä muuten oliskaan mitään vikaa, mutta mulla kävi niin, että mainos vei minut tältä sivulta omalle sivulleen suoraan ja automaattisesti, niin ettei ollu mitää muuta vaihtoehtoa kuin päätyä mainossivulle.
 
Ongelma on nyt korjattu, ja foorumin tulisi tosiaan toimia normaalisti sekä tabletilla, älypuhelimella että Adblock-sovellus päällä! JES! :)

Omilla laitteillani foorumi toimii taas moitteettomasti. Jos sinä huomaat kuitenkin ongelmia, ota rohkeasti yhteyttä minuun, niin teemme taas kaikkemme ongelman korjaamiseksi! :gen053
 
Takaisin
Top